Haluaisin lemmiksi lammaksen
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi myytävänä pölykoiraan poikasia. Sängyn alla kasvaneita ja oikein helppohoitoisia, väri harmaa. Kasvavat ihan issekseen, ei tarvitse ruokkia eikä rokottaa ,sirutuksesta en ole ihan varma.
Ei allegooriseen kotiin, voivat herkästi allegroida. Melko varmasti uusi pallerokasa syntyy pian , varauksia otetaaan vastaan .
Mulle yks. Siivoushullu anoppi kävi ja menetimme omamme. Suuri suru perheessä.
Mä varaisin kaksi, mielellään kolme. Olisi sitten lajitovereita joiden kanssa leikkiä niin ei tarvis mun nilkoissa roikkua.
Minä ruokin oraveja ja talintiaisia. Ne on mukaveita.
Minä haluaisin ilveen, mutta avokilla on lammaksia, ne ei kuulemma tule oikein toimeen keskenään.
Kanakset, mustakanakset ois ihanii, mullon vaan kissalaisii..
Ompa se hyvä , että meidän pölykoiraat herättävät kiinnostusta . Täytyy vain miettiä että pääsevät hyveihin kotoihin. Vähän arveluttaa tuo yli-innokas anoppi, mitä jos se tohottaessaan imaisee meidän palleron imuriinsa. Muuten tunnen kyllä symbaalia teidän menetyksen vuoksi.
Suuren kysynnän vuoksi voin ottaa vain yhden varauksen haluajia kohti. Uusi pentue kyllä taitaa aika pian tupsahtaa, voi jo sohvan alla ollakin.
Minä haluan kaivuriksi Vammaksen. 3/5 koska aika moni tarttui täkyyn.
Suosittelen mieluummin koiroja, käy myös harrastusiin tai jos haluaa esim metsästiä peuria tai hirvejä.
Vierailija kirjoitti:
Ompa se hyvä , että meidän pölykoiraat herättävät kiinnostusta . Täytyy vain miettiä että pääsevät hyveihin kotoihin. Vähän arveluttaa tuo yli-innokas anoppi, mitä jos se tohottaessaan imaisee meidän palleron imuriinsa. Muuten tunnen kyllä symbaalia teidän menetyksen vuoksi.
Suuren kysynnän vuoksi voin ottaa vain yhden varauksen haluajia kohti. Uusi pentue kyllä taitaa aika pian tupsahtaa, voi jo sohvan alla ollakin.
Minä risteytin kotoisiin pölykoiraisiin aasialaisen pölynaaraan ja nyt on pallerot tuuheampia kuin koskaan, suosittelen.
Lapseni haluaisi jäniin poikasen mutta en ole antanut lupaa ottaa. Pelkään että se syö kesällä mun kaalet kasvimaalta.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni haluaisi jäniin poikasen mutta en ole antanut lupaa ottaa. Pelkään että se syö kesällä mun kaalet kasvimaalta.
Eikös jäniit syö porkkania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen täällä nauruun 😂 Bongasin tuon "lammaksen" eräästä toisesta ketjusta.
Ap
Kuin myös. Täällä on kyllä välillä hel...vetin nokkelia kirjoittajia.
Vai nokkeloita 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä risteytin kotoisiin pölykoiraisiin aasialaisen pölynaaraan ja nyt on pallerot tuuheampia kuin koskaan, suosittelen.
Risteytyksissä voi myös harkita venäjäläistä pölypunkkia. Lemmikeissä voi esiintyä sen seurauksena taipumusta ihmissyöntiin, mutta ainakin niillä on kahdeksan jalkaa ja ehtivät siksi paremmin anopin imuria karkuun. Pakkasta tosin kestävät vähän huonosti ja viettävät suurimman osan ajastaan peiton alla emännänpalasta napostellen.
Haluaisin lemmikiksi genitaalien herpekseen Onko helppo hoitoinen Tuleeko toimeen päivät yksin kun olen töissä
Vierailija kirjoitti:
minä haluan syödä ananaan
Minä haluan ananaalia
Vierailija kirjoitti:
Lapsellesi, Joonaalle, täytyy nyt varmaan tuottaa pettymys.
Ei tarvi mitään huomioida, senkus vaan haluaa.
Mulle yks. Siivoushullu anoppi kävi ja menetimme omamme. Suuri suru perheessä.