Millainen kotiasu sinulla on?
Itse pidän pitkä toppi, legginsit & villasukat yhdistelmästä, on mukava ja tarpeeksi siisti jos tulee vieraita :)
Kommentit (27)
Xxxl-kokoa verkkarit ja t-paita, villasukat.
Olen kokoa s-m mutta haluan LÖYSÄÄ. :)
Pitkät kalsarit, villapaita ja villasukat. Kaikki väljää mallia.
T-paita ja verrarit. Tai sitte jotku legginsit ja toppi. En jaksa vaatteilla koreilla kotona.
Nyt tällä hetkellä ohut punainen villatakki, lilanvärinen villapusero , skottikuvioinen punainen laskoshame ja mustat talvisukkikset. Sisällä en käytä mitään kenkiä.
(Luonnon) beigeä nahkaa. +_+
Paita onneksi päällä ... Ja villasukat.
Harmaat gollege housut toppi ja huppari. Tai humpula mekko ja ohut neuletakki
Sukkahousut, villasukat, hame ja villapaita
Vierailija kirjoitti:
Xxxl-kokoa verkkarit ja t-paita, villasukat.
Olen kokoa s-m mutta haluan LÖYSÄÄ. :)
SM ja haluat löysää? 😂 etkö sä piiskata halua ja KOVAA.
Toppi ja kangasshortsit keväästä syksyyn, talvisin toppi ja collegehousut. Olen kokoa xs, joten kenenkään silmiin ei pitäisi kovasti sattua jos minut kotiasussani näkee.
Samettihousut, t-paita ja villasukat.
Lökärit tai sitten pitkä paita ja legginsit + villasukat tms. Jotain mukavaa, ei kiristäviä ja koristeellisia tai hankaavia vaatteita.
Toppi ja lökärit, välillä viiletän nakuna
Nilkkasukat, trikoohousut, t-paita. Talvella lisäksi vielä villasukat ja pitkähihainen, jos oikein kylmä niin vielä neule.
Musta nahkahaalari, punaiset kumisaappaat ja lippalakki
Villasukat, jotkut lötköhousut ja lötköpusero. Ja välillä pipo päässä kun kylmä puutaloasunto.
Ruoka- sekä hammastahnatahrainen trikoopusero, leggarit, puuvillasukat ja pörrösukat, alkkarit. Ei rintaliivejä kotona. Villatakki tai aamutakki jos kylmä.
Alushousut