miki sumalaiset naiset on niin ÄÄRERTTÖMÄN RUMIA
Kommentit (15)
Suomessa naisella on muutakin virkaa kuin kasvattaa lapsia ja miellyttää miehen silmää.
Meidän naapurin sukunimi on Sumalainen *reps*
..varmaan jossain Venäjän Kemissä tai Afrikassa... kun en ole koskaan kuullutkaan moisesta heimosta.
Sumalaiset ovat Oulun Yliopiston suomen ja saamen opiskelijoita.
Kaikki on katsojan silmissä...ja tiesitkö muuten et joku sinun mielestäsi ruma suomalainen nainen on jonkun miehen silmissä todella kaunis. Ihmiset rakastavat toisiaan ja jokainen varmasti pitää puolisoaan/kumppaniaan kauniina/komeena.
Ohuet maantien väriset hiukset ja romuluinen vartalo, peitettynä mauttomilla vaatteilla. Siksi suomalaiset naiset on niin rumia.
Vierailija:
ap viel' sIIS suumalaiset naset!!
Kyllä rumia ovat! Kuin seinästä revityt pirut! Onneksi niitä ei ole täällä SUOMESSA pilaamassa katukuvaa!
ei me niin rumia olla...ehkä vähemmän kauniita...eikä ne suomalaiset miehetkään kaikki niin komeita oo....luulevat vaan liikoja ittestään...
Mulla on iiihanat ruskeat silmät ja tumma tukka ja kauniin värinen ruskettunut iho ja muodokas vartalo jota en peitä vaan pukeudun supernaisellisesti ja seksikkäästi. Yleensä kaikilta sumalaisen miehiltä putoaa hailakat hain silmät päästä kun kävelen ohi. Oon niin ihana.
Vierailija:
Yleensä kaikilta sumalaisen miehiltä putoaa hailakat hain silmät päästä kun kävelen ohi. Oon niin ihana.
*nauraa kippurassa*
mä ainakin oon ihan helvetin nätti :D miks jotkut ei osaa kirjottaa?