Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckbuddyni paljasti ettei oikeasti kiihotu minusta

Vierailija
13.03.2018 |

Minkä ihmeen takia fuckbuddyni on halunnut tavata minua jo yli vuoden verran, kun nyt sitten selvisi että hän kiihottuu isoista tisseistä ja mulla on aa-kuppi. Kysyin tätä häneltä viimeksi kun nähtiin, meni aivan vaikeaksi eikä vastannut mitään. Nyt sitten laittoi muutama päivä sitten viestin ja kysyi voidaanko tavata. Vastasin, että minkä takia hän haluaa vielä panna minua vaikka en selvästikään ole sitä mistä hän kiihottuu. Luki viestin muttei vastannut mitään. Miehet, selittäkää. Kelpaako fuckbuddyksi tosiaan kunhan reikä löytyy? En itse ikinä ottaisi fuckbuddyksi miestä joka ei miellytä minua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajattelet, että jos tykkää isoista tisseistä niin ei tykkää susta? Kai se on tykänny jos touhu on onnistunut? 

Ei mun ukko ole enää mikään mun ihannemies, mutta haluan sitä silti. 

Ja joskus kun irtosuhteita niin eihän joku yksi asia määrittänyt toisen haluamista tai kiinnostavuutta.

Vierailija
22/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitää pitää isoista tisseistä tuli yllätyksenä? 

Puolet tykkää isoista tisseistä, puolet pyllystä.

Jos ei ole tissejä, käy treenamassa pyllyä ja jalkoja salilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miksi kysyit vakipanoltasi, mistä hän kiihottuu? Jos hän kiihottuu sinustaKIN ja haluaa panna sinua, eikö se riitä? Miksi haluat tietää mistään muusta?

2. Miksi vakipanosi vastasi kiihottuvansa isoista tisseistä, jos sinulla on pienet? Käsittämättämön tökörösti sanottu. Olisi pitänyt sanoa: kiihotun sinusta. Tämä ei tietenkään sulje pois sitä, että kiihottuisi muunkintyyppisistä naisista, mutta sitä ei tarvitse seksikumppanille julistaa.

Ehkä vakipanoasi hävettää se, ettei laukea kanssasi, ja siksi kertoi kiihottuvansa toisennäköisistä kuin sinä, että sinä tuntisit häpeää. 

Kummankin käytös tosi omituista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan