Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieltyneitä feikkinaisiin? (blondi tukka, tekoripset, paljon meikkiä)

Vierailija
13.03.2018 |

Moni tuttavapiirin yliopiston käynyt mies on valinnut puolisokseen täysin vastakohdan itsestään. Vetyperoksidiblondinaiset tekoripsillä ja runsaalla meikillä. Miksi? Saisivat laatunaisiakin.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kateellinen meille nuorille ja kauniille blondeille joilla on menestynyt akateemikko mies;)

Miespuolisia akateemikkoja taitaa olla tällä hetkellä elossa reilu tusina, onko miehesi ehkäpä Caj Bremer tai Ilkka Niiniluoto?

Vierailija
62/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu kirjoitti:

Tutkimusten mukaan, lasten älykkyys periytyy äidiltä. Kannattaa siis tehdä lapset ajoissa älykkään naisen kanssa, ja siten vaihtaa myöhemmin tilalle bimboblondi jonka kanssa nauttia seksistä.

Äitini on jumalaisen kaunis aito blondi ja yksinkertainen.

Isäni oli tosi älykäs.

Asia alkoi ahdistamaan niin tei mensan testin ..tulos:89

kiitos isä....

Kiitos äiti ulkonäöstä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt iski kyllä hirveä eksistentiaalinen kriisi. Mulla on blondattu tukka (polkkamitta tosin), ripsenpidennykset (maltilliset kylläkin) ja rakastan upeita meikkejä, etenkin voimakkaita huulipunia (pinkkiä ja punaista). Olen kuitenkin akateemisesti koulutettu, esimiesasemassa ja vielä tienaankin vähintäänkin kohtuullisesti.

Eli olenko nyt laadukas vai laaduton? Millaiseen naiseen tohtorismieheni kannattaisi vaihtaa?

Olit muuten uskottava mutta unohdit mainita, että vatsalihaksesi olivat bikinifitness-tikissä viikko synnytyksen jälkeen, et ole ollut päivääkään äitiyslomalla ja miehesi tekee töitä myös mallina!

Itse asiassa olen möhömaha ihan ilman lapsiakin ja mieheni on keskiarvoa lyhyempi, kaljuuntuva nörtti.  Hyvä tyyli hänellä tosin on. Bikinit päällä oon ollut viimeksi ysärillä, eli olen vielä lisäksi vanha akka.

Mutta jatka toki meikkaavien, blondinaisten yleistämistä - näyttää sujuvan jo mallikkaasti.

Vierailija
64/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset tykkää meikata

Olen nyt 50v. vähentänyt meikin minimiin..

Näytän ikäistäni nuoremmalta, mutta saan kehuja vain iltameikissä ja tiukassa minimekossa?

Vierailija
65/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonibimbojen ihailu on keskenkasvuisten hommaa. Kyllä paljon hienompaa on herätä aamulla pörrötukkaisen luomunaisen vierestä:)

Vierailija
66/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMPI PAREMPI: KAUNOTAR JA TYHMÄ

RUMA LÄSKI JA SUPERÄLYKÄS

Vierailija
67/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonibimbojen ihailu on keskenkasvuisten hommaa. Kyllä paljon hienompaa on herätä aamulla pörrötukkaisen luomunaisen vierestä:)

Taidat olla kalju isomahainen pienimunainen luomumies

Vierailija
68/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset tykkää meikata

Olen nyt 50v. vähentänyt meikin minimiin..

Näytän ikäistäni nuoremmalta, mutta saan kehuja vain iltameikissä ja tiukassa minimekossa?

Koska miehet ajattelee saavansa puumalta pi..lluu

Vierailija
69/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Että ihan yliopiston käynyt mies. Kylläpä te yliopiston harmaahiirulaiset akateemiset naiset olette sitten katkeria.

Vierailija
70/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
71/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea näin älytöntä ketjua ensimmäistä sivua pidempään, mutta haluan oikaista harhakäsityksen: naisellisuus ei liity mitenkään noihin aloituksessa mainittuihin (feikki)ominaisuuksiin.

Johan se nyt olisi kumma, jos luonnollinen, biologinen nainen tarvitsisi jotain "ulkopuolista apua" ollakseen naisellinen.

Jos ajatellaan, että rintakarvat ja ylipäätään karvaisuus on ns. miehekästä, miehen ei silti tarvitse liimata itseensä tekokarvoja ollakseen kokonaisuutena miehekäs.

Vastaavasti naisen ei tarvitse poistaa luonnollisia, suht vähäisiä karvojaan, ollakseen naisellinen. Jostain kumman syystä päässä sijaitsevat karvat mielletään naisellisiksi, eikä niitä pyritä poistamaan.

Toisaalta pitkätukkainen mieskin voi olla kokonaisuutena miehekäs. Muös kalju/lyhyttukkainen nainen voi olla naisellinen.

Aloitusviestin feikkiominaisuudet ovat täysin kulttuuriin ja aikaan sidottuja muoti-ilmiöitä.

Vierailija
72/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta instahorot kyllä ollenkaan, jos se sinua nyt yhtään lohduttaa.

Vierailija
73/73 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, ei tuo tarkoita sitä, että nainen olisi jotenkin tyhmä. Astrofyysikko Sissi Enestamilla on tällä hetkellä blondatut hiukset ja tekoripset, hän pukeutuu myös hyvin naisellisesti. Silti hän on kaunis ja hyvin älykäs. Ei ne piikkikorot hänestä huonoa tee.

Tämä on kateellisten suurin ongelma :Kun joku voi toden totta olla sekä kaunis että älykäs!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän