Miksi miehet ovat mieltyneitä feikkinaisiin? (blondi tukka, tekoripset, paljon meikkiä)
Moni tuttavapiirin yliopiston käynyt mies on valinnut puolisokseen täysin vastakohdan itsestään. Vetyperoksidiblondinaiset tekoripsillä ja runsaalla meikillä. Miksi? Saisivat laatunaisiakin.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En nyt menisi väittämään että tuollainen pakkeloitu pullasuti-tyttölapsi tai varsinkaan wanhempi naisihminen olisi millään tavalla viehättävä. Ennemminkin sellainen ehkä naisellisellisen hyvällä tavalla "pyöreä" nainen ilman pakkeleita ja pullasuteja on ketä tykkää katsoa sillä silmällä.
Eräässäkin paikassa jossa asioin suht säännöllisesti, ei voi olla miettimättä pariakin nuorehkoa naista jotka ovat tuollaisia pakkeloituja pullasuteja. Tai lähinnä sitä, että voiko noinkin varmasti luonnollisesti kauniilla naisilla olla tosiaan noin huono itsetunto, että tarvii itsensä noilla rumentaa kuvitellen että se muka olisi jotenkin eduksi. Naamarissa on pakkelia ja jotain kalkkijauhetta aivan järkyttävästi, hiukset on värjätty mustiksi kuin noita akoilla. Ja sitten järkyttävän näköiset pullasudit ?! Sopivat todellakin kuin otsatukka sialle = NOT.
Tietty jos tykkää niin tykkää, mutta ei siinä mitään järkeä ole. Feikki on feikki ja päälleliimattu on päälleliimattu.
Mainitsitkohan nyt pullasudit varmasti riittävän monta kertaa, ettei kenellekään jäänyt epäselväksi että
pullasuditpullasuditpullasuditpullasuditjapakkelitpullasudit
Tutkimusten mukaan, lasten älykkyys periytyy äidiltä. Kannattaa siis tehdä lapset ajoissa älykkään naisen kanssa, ja siten vaihtaa myöhemmin tilalle bimboblondi jonka kanssa nauttia seksistä.
Tekoripset ja puhkiblondattu tukka on pahin yhdistelmä. :D
Jokainenhan hakee vakalle kantensa. Joku tykkää naisesta, joka joka kuukausi uusii kynnet, ripset ja blondaa hiukset ja pidennykset. Joku taas tykkää naisesta, joka kulkee ilman meikkiä haisaappaissa.
Onneksi jokainen voi hakea itselleen sopivan puolison. Jopa minä löysin ihanan miehen, vaikka olen lauta ja luomu. Tämä mies halusi minut, joku toinen ei olisi ottanut edes rahalla
Naisellisuus on ollut niin poissa muodista viimeiset 20 vuotta, että tuo on varmaan lähintä mitä on avoimesti näkyvissä. Vaikka överiksi se osalla kieltämättä meneekin.
Naisilla tuntuu olevan hirveän iso ryhmäpaine vahvan julkisivun osoittamiseen ja onkin vähän outoa, kuinka sitten intiimissä suhteessa kahdestaan tapahtuu hirmuinen "romahdus", jossa halutaankin olla heikko ja toisen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kateellinen meille nuorille ja kauniille blondeille joilla on menestynyt akateemikko mies;)
Eih taas tämä kateuskortti!! Siis mikä siinä on että nykyään on heti kateellinen jos on eriävä mielipide, esim että teko- ripset -rusketus tms ei vastaa omaa kauneusihannetta, tykkää luonnollisemmasta lookista = olet kateellinen *facepalm
No kyllä miehenä en ole lainkaan kiinnostunut osoittamaan myönteistä huomiota mainitunkaltaisille linnunpelättimille. Kertoo aika paljon myös naisen päänsisäisestä elämästä, jos ei uskalla olla yhtään oman itsensä näköinen.
Epäilen ettei kyse ole ulkonäöstä. Ja ennen kuin revitte pelihousunne, tarkoitan sitä, että jos on noin yltiöpäinen halu miellyttää miehiä, se miellyttäminen jatkuu myös vällyjen välissä. Nainen ilman itsetuntoa tekee varmasti kaiken mitä mies kehtaa pyytää. Ällöttävä ajatus, mutta noin se menee.
Ex koetti saada minulle pitkiä rakennekynsiä ja ripsienpidennyksiä (mä maksan!), hiustenpidennykset minulla onkin, lähinnä tuuheuttamassa kun ei tämä hiirenhäntä muuten miltään näytä!
No nyt exällä onkin sitten kainalossa joku wanna be- latino kotkankynsineen ja nahkafreddyineen. Onnea heille.
Tällaisten aloitusten takia naiset eivät ole saavuttaneet vielä tasa-arvoa, kun keskittyvät toisensa kannustamisen sijasta heidän haukkumiseen :( Itse tykkään ripsienpidennyksistä koska olen oikeasti niin vaalea karvoiltani, että ilman meikkiä naamani on valkoinen kuin A4 :D Lisäksi ne eivät sottaannu urheilussa kuten jos käyttää vaikkapa maskaraa. Mutta on paljon naisia, jotka tykkäävät olla täysin "luomuja" mikä on tosi jees! Jokainen tavallaan, eikö? Ja olen huomannut, että ei ne miehet maailmasta lopu, jolleivat daamit itse(!!!) rupea nirsoilemaan.
Peace and Love, siskot!!!
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ettei kyse ole ulkonäöstä. Ja ennen kuin revitte pelihousunne, tarkoitan sitä, että jos on noin yltiöpäinen halu miellyttää miehiä, se miellyttäminen jatkuu myös vällyjen välissä. Nainen ilman itsetuntoa tekee varmasti kaiken mitä mies kehtaa pyytää. Ällöttävä ajatus, mutta noin se menee.
Juuri näin. Ja myös muussa elämässä passaaminen, kotityöt, lapsenhoito jne. tulee enemmän luonnostaan näiltä jotka haluavat kovasti miellyttää.
Karu kirjoitti:
Tutkimusten mukaan, lasten älykkyys periytyy äidiltä. Kannattaa siis tehdä lapset ajoissa älykkään naisen kanssa, ja siten vaihtaa myöhemmin tilalle bimboblondi jonka kanssa nauttia seksistä.
Älykkään naisen kanssa ei voi nauttia seksistä..?
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat niitä miehiä, joilla koulutuksesta riippumatta aivot sijaitsevat jalkovälissä.
Omaan tuttavapiiriini ei kyllä kuulu ainuttakaan miestä, joka ihailisi silikonipommeja.
Olen akateemisesti koulutettu mies ja hyvässä ammatissa, mutta silti rakastan silikoonipommeja, wt-lookkia ja tyrkkyjä pikkubimboja. Miten ihmeessä voi tulla yllätyksenä, että eri miehillä on erilaiset naismaut? Tuleeko hädintuskin persukoulun läpäiseestä pätkätyöläisukosta älykkäämpi, jos hän pitää jakkupukuisista tohtorisnaisista?
Instagram on pullolaan näitä feikkinaisia, joilla on satoja seuraajia ja ikävä kyllä tuo osoittaa mikä nykyään on monien 20-40 vuotiaiden miesten naismaku :( Pitkät tuuheat hiukset, pitkät kynnet, pitkät ripset, isot tissit lommoille contoroidut posket ja pari tatuointia.
Naurattaa näiden naisten #nomakeup# # wakeupulikethis# kuvat, joissa juodaan kahvia tissit töröllä ja kulmat sekä ripset laitettuina.
Ai tuo tekee naisesta feikin? Sisin siis ei ratkaise mitään? Ei, kaikki blondit, kauniit naiset eivät ole feikkejä - edes ne, jotka käyttävät tekoripsiä. Toisaalta - kaikki miehet eivät pidä tuollaisista. Onneksi kaikilla on ihailijansa ja sekä naisia että miehiä riittää joka makuun.
Olen kai sitten feikkinainen, kun minulla on täysin värjäämätön blondi tukka, supertuuheat täysin luonnolliset mustat ripset ja synnyinkin silareilla ja meikit naamassani. En voi sille mitään, että olen näin hyvännäköinen!
Vierailija kirjoitti:
Instagram on pullolaan näitä feikkinaisia, joilla on satoja seuraajia ja ikävä kyllä tuo osoittaa mikä nykyään on monien 20-40 vuotiaiden miesten naismaku :( Pitkät tuuheat hiukset, pitkät kynnet, pitkät ripset, isot tissit lommoille contoroidut posket ja pari tatuointia.
Naurattaa näiden naisten #nomakeup# # wakeupulikethis# kuvat, joissa juodaan kahvia tissit töröllä ja kulmat sekä ripset laitettuina.
Hehän ovat vain sisällöntuottajia ja saavat rahaa näkyvyydestään.
Enemmän ihmettelen niitä 40-50-vuotiaita perusperttejä, jotka kommentoivat jokaista instagramin tissikuvaa tyyliin "Panisin <3 Soitellaanko" tai "Oho, näytätpä upealta tänäänkin!" ihan kuin muka tuntisivat kuvan henkilön.
Ymmärrän ripsienpidennykset (jos tykkää vaikka käydä uimahallissa ja tahtoo näyttää huolitellulta), mutta miksi ne pitää vetää niin överiksi?! Luonnottomiksi. Samoin tuo meikkitrendi, että on ruskea naama ja kuten joku yllä kirjoittikin, lommoposket sekä muhkeat huulet on vedetty täysin yli ja surettaa etenkin nuorten tyttöjen kohdalla, kun raikas kauneus katoaa pakkelikerroksen alle.
Feikkinaiset feikkaa myös luonteensa kunnes se paljastuu esim pettämällä.