Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo uusin Bachelor Suomi - tavisten tavis

Vierailija
13.03.2018 |

Ääritavallisen näköinen keski-ikäinen perusjamppa, ammatiltaan vakuutusmyyjä, hakee seuraa julkisuudenkipeistä nuorista tytöistä. Ei voi olla kuin katsojamenestys :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi on hyvä esimerkki siitä että naisten käsitys tavismiehestä on äärimmäisen vääristynyt.

Mikä mä olen jos tuo on vain tavismies...

Vierailija
2/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä naisia yhtään hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoitti ulkonäköä. Jos toi uupuneen näköinen keski-ikäinen leveänenäinen mies on ulkonäöltään komea, niin mitähän ne tavikset sitten ovat, heikottaa ajatella...

Vierailija
4/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä naisia yhtään hävetä.

Suurin osa niistä on vielä pelkkiä tyttöjä. Voi olla, että aikuisena hävettää. 

Vierailija
5/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi on hyvä esimerkki siitä että naisten käsitys tavismiehestä on äärimmäisen vääristynyt.

Kirjoitat minusta monikossa naisina, tiedoksesi, olen mies. 

AP

Vierailija
6/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin ettei tässä maassa tuollainen konsepti oikein toimi. Liian vähän valinnanvaraa ja sen myötä tuosta tulee ihan tavisten deittailushow. Eihän nyt kukaan itseään arvostava lähde tuollaiseen mukaan. Samaan kastiin menee Temptation Island.

Vierailija
7/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Bachelorin ongelmahan on, että bachelorin pitäisi olla a) suht nuori b) menestynyt sekä taloudellisesti että ammatillisesti ja c) ei lapsia. Vähän turhan haastava yhdistelmä Suomen kokoisessa maassa. 

Vierailija
8/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti levänneen näköinen keski-ikäinen vakuutusmyyjä tekee tästä kaudesta erityistä viihdettä, jolla on camp -arvoa!  

Vierailija
9/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sentään pitkä!

Vierailija
10/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itkeä vollottaa ja kiehnää ympärillä kuin elämässä ei muuta olisi. Jossain baarissa eivät vilkaisisikaan.

Vierailija
11/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä niissä naisissakaan ole yhtään mitään kehuttavaa, tavallisia perunanaamoja viiden kilon pakkelit naamassaan.

Vierailija
12/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itkeä vollottaa ja kiehnää ympärillä kuin elämässä ei muuta olisi. Jossain baarissa eivät vilkaisisikaan.

Käsikirjoitettua draamaa, osa kässäristä tarjotaan valmiina suoraan jenkkiformaatista ennen kuin osallistujia on edes valittu...

Vierailija
13/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän sisään on haukuttu Ikea-Erno, Maajussi-Mauno ja nyt Bachelorin mies, ulonäköä myöten.

Ja naisetko ei ole pinnallisia? Onko kaikki saman trollaajan käsialaa vai onko suomalaiset naiset oikeasti näin sekaisin ?

Vierailija
14/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoskuvassa miehen iho näyttää varsin huonokuntoiselta ja sottaisen karvaiselta. Saattaa tietenkin olla sitä ihmistyyppiä, joka ei kuvissa onnistu, mutta livenä ihan ok. 

Vierailija
15/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin päivän sisään on haukuttu Ikea-Erno, Maajussi-Mauno ja nyt Bachelorin mies, ulonäköä myöten.

Ja naisetko ei ole pinnallisia? Onko kaikki saman trollaajan käsialaa vai onko suomalaiset naiset oikeasti näin sekaisin ?

Tällä palstalla ei kelpaa muut kuin ryan goslingit, sen huomion olen tehnyt.

Naiset on todella pinnallisia.

Vierailija
16/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo miun makkuun..

Vierailija
17/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin ettei tässä maassa tuollainen konsepti oikein toimi. Liian vähän valinnanvaraa ja sen myötä tuosta tulee ihan tavisten deittailushow. Eihän nyt kukaan itseään arvostava lähde tuollaiseen mukaan. Samaan kastiin menee Temptation Island.

No ei se formaatti yhtään paremmin toimi USAssakaan. Hyvin voimakkaasti ohjailtua, käsikirjoitettua saippuaa, josta "reality" on kaukana. Aika epämiellyttävä formatti, ihme, että naiset tunkevat mukaan ja joitakin suostuvaisia miehiä vielä löydetään. Varsinkin naisille hyvin alentava formaatti: kisaavat muka tosissaan miehestä jonka näät ensimmäisen kerran aloitusjaksossa, ja heti pitäisi muka "rakastua" tuohon, kilpailla verissä päin suosiosta. Mikä tuossa kiinnostaa?

Vierailija
18/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat minusta monikossa naisina, tiedoksesi, olen mies. 

AP

No säkö olet sitten parempi kuin tämä Joni?

Onhan hänellä voimakkaan maskuliiniset piirteet joita ei keskiverto suomalaisella miehellä näe.

Vierailija
19/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt vakuutusmyyjä :-

Vierailija
20/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei kelpaa muut kuin ryan goslingit, sen huomion olen tehnyt.

Naiset on todella pinnallisia.

Miehetkö eivät :DD Suosittelen vierailua Ylilaudan puolella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi