Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua oksettaa mennä töihin

Vierailija
13.03.2018 |

oon jo ollut alalla jo kuitenkin yli 15v, silti nykyään voin pahoin jos on työpäivä. Ahdistaa ja huono-olo. Koen huonommuutta verrattuna muihin työntekijöihin, koen etten osaa, en ole ammattilainen jne...lisäksi tuökaverit ärsyttää ja en halua olla tekemisissä. Juoruilijat ärsyttää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla alkaa oleen uupumus masennus tuloillaan....

Vierailija
2/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla alkaa oleen uupumus masennus tuloillaan....

ei voi olla, oon sairastanut masennuksen ja olin vielä enemmän loppu. Sairaslomaa en voi ottaa koska juoruilijat ja olen kuntoutustuella. Kotona en saa kyllä mitään aikaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta lähdettävä ja itkettää...onko neuvoja? Mies sanoo että on vain kestettävä.

ap

Vierailija
4/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa! Ei tuo ole normaalia!

Vierailija
5/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät juoruile. Yritä vaihtaa työpaikkaa miesvaltaisemmalle alalle. Treenaa myös kostokroppa niin vanhan paikan juoruämmät tulevat kateellisiksi.

Vierailija
6/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät juoruile. Yritä vaihtaa työpaikkaa miesvaltaisemmalle alalle. Treenaa myös kostokroppa niin vanhan paikan juoruämmät tulevat kateellisiksi.

Ai ei vai??? :D :D :D Olen erittäin miesvaltaisessa työpaikassa, ja tämä on oikea kateellisten käärmeiden ja juonittelun pesä! Mulla on kyllä ihan samat fiilikset töihin tulemisesta kun ap:lla, mutta ei osaamattomuuden vuoksi, vaan sen, että täällä ei nainen ole mitään, kun nämä herrat temmeltää vailla minkäänlaista sosiaalista omaatuntoa, käytöstapoja ja inhimillisyyttä. Jaa, miksi en vaihda työpaikkaa? Noh, ikää kun alkaa olla yli 30, ei niitä tarjouksia ihan joka päivä satele, ja minulla on juuri sen verran hyvä palkka, että on vaikea saada parempaa ilman mittavaa lisäkoulutusta. Olen siis kultaisessa äijähäkissä ja vedän hiljalleen ranteitani auki :D

Vierailija
7/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla työpaikkakiusattu jos ammatillinen itsetuntosi on noin alhaalla. Pistä sille stoppi jos olet.

Vierailija
8/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla työpaikkakiusattu jos ammatillinen itsetuntosi on noin alhaalla. Pistä sille stoppi jos olet.[/quote

Miten?

Ap

Vierailija
9/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jos saataisiin läpi 6 tuntiset työpäivät ja nelivuorotyöt niin päästäis kaikista ongelmista läpi. 

8 tuntinen päivä on väärin mitotettu ja ahneet yrittäjät pitää kynsin hampain kiinni siitä. 

6 tuntinen työpäivä ja 4 vuorotyö niin saataisiin jokaiseen työpaikkaan lisää työntekijöitä ja päästäis eroon työttömyydestä.

6 tuntia on maksimi määrä mitä ihminen fyysisesti ja psykologisesti kykenee tekemään töitä täydellä teholla. 

Itse kyllä vaihtaisin ilomielin 2 tunnin palkan 2 tunnin vapaa-aikaan. Ja köyhä olen. 1200e jää käteen kuussa palkasta. Mielumin niin että suurin osa työttömistä töihin veronmaksajiksi. 6 tuntinen työpaikka vapauttaisi tarpeeksi työpaikkoja että päästäisiin eroon työttömistä tai ainakin suurimmasta osasta. 

Millon te ihmiset sen tajuatte että rikkaat kusettaa teitä?

Vierailija
10/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumus.

Samat oireet oli minullakin ja Bergen burnout indicator antoi vakavan työuupumuksen. Viisi viikkoa olin sitten saikulla, talous meni kuralle (koska työuupumus ei ole sairaus, en älynnyt masentua), koska työnantajan ei tarvitse maksaa saikkuajan palkkaa ilman sairautta.. mikä on naurettavaa, koska työnantajastahan se johtui.

Testi on myös täällä, mikäli englannin kieli taipuu:

https://www.mindtools.com/pages/article/newTCS_08.htm

Vierailija
11/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vinkuja tuo ap.

Taidat olla mun työpaikan kiusaaja.

Ap

Vierailija
12/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vinkuja tuo ap.

Taidat olla mun työpaikan kiusaaja.

Ap

Voin vakuuttaa että en ole palkannut kaltaistasi.

Vierailija
13/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä on suomalainen työkulttuuri. Lyödään jo valmiiksi heikkoa ja lyötyä. Mikä teitä vaivaa?

Ap

Vierailija
14/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes yrittänyt tehdä asialle jotain? Etsinyt uusia työpaikkoja? Käynyt työterveydessä puhumasta?

Vierailija
15/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä pidät itseäsi niin huonona? Onhan sun omassakin asenteessa vikaa...

Vierailija
16/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä on suomalainen työkulttuuri. Lyödään jo valmiiksi heikkoa ja lyötyä. Mikä teitä vaivaa?

Ap

Tällaista on suomalainen työkulttuuri. Valitetaan siitä että tehdään itse valitsemalla työpaikalla 40 tuntia viikossa töitä. On se kamalaa.

Vierailija
17/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vauvapalstalla?

Vierailija
18/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä ja hiljainen. Siis oiva kiusattava. En vain osaa pitää puolia tai muuttaa luonnetta.

Mitä tehdä jos on työuupumus ja ei jaksa? Irtisanoutua en voi enkä myöskään jäädä palkattomalle sairaslomalle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi