Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin poikkeava, kun munan esitteleminen ei kiihota?

Vierailija
12.03.2018 |

Mies on koko illan vähän väliä ottanut munan esiin housuistaan, heilutellut sitä ja käskenyt mun katsomaan. a) Onko mies epänormaali? Ihan kun se kuvittelis, että olen kiinnostunut, ja että kohta pääsee panemaan...? b) Olenko minä epänormaali, kun lähinnä voin pahoin eikä tule seksi lainkaan mieleen?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus se ärsyttää ja joskus se innostaa. Vähän vissiin oma fiilis ja miten ja missä yhteydessä mies sen tekee. Jos viikkoon ei ole juurikaan koskenut niin ei se saunaraikkaan heilutus innosta, mutta jos on vähän vinkkaillut edeltävästi niin vilautus voi innostaa varsinkin jos alkaa olla touhukkaana.

Vierailija
22/68 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen lämpeneminen vaatii vähän mielikuvituksellisempaa toimintaa kuin brutaalia kalunsa esittelyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy tunnustaa että sen verran parrun perään että näkeminen kiihottaa, mutta ei toki niin että sitä erikseen hielutellaan. Mutta seisokki sinänsä on sytyttävä, minä kun olen niin omahyväinen että ajattelen tosiaankin olevani niin kiihottava, että toinen ei voi seisokilleen mitään.

Onhan se tasaarvoista kun sen tiedän että alastomana pieni merkitsevä lantion heilautus niin saan heti miehen kalun pystyyn.

N36

Vierailija
24/68 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on paljon juuri näitä isokyrpä kyselijöitä.

Vierailija
25/68 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihana kalu ja mielelläni sitä kattelen ja mielellään se sitä esitteleekin. Aina on vähän pakko hipaista jos paljaana kulkee, sileää ja pehmoista kalun pintaa kokeilla. Joskus se herää vaan kun kattelen sitä vaikka saunan lauteilla ja molempia naurattaa, mut ei me hommiin aleta aina silti, kunhan omine aikoineen liikuskelee.

Ja ihan on peruspippelo, sheivattu ja aina puhdas, ei todella mikään iso jos se jotakin miestä arvelutti.

Ihme naisia täällä, kun sanovat että miehen vehje ällöttää, en ymmärrä. Minä oon tuota jo monta vuotta katellu eikä oo koskaa inhottanut. Ihana mies ja ihana on kalukin. Kiihottumiseen tarvitsee sit toki muutakin kuin seisovan kalun kattelua, ei se mieskään sillä syty jos mun kosteaa piparia pitäs vaikka vaan vartti hiljaa tuijottaa :D

Vierailija
26/68 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on normaalia, se ettei kiihota muna vai että kiihottaa. Oman miehen muna kiihottaa edelleen reilun 8 vuoden jälkeen ja miehen ollessa alasti hakeutuu mun silmät väkisinkin sinne. Kova kalu, varsinkin sellainen kunnon juhlakunto kiihottaakin jo ihan tosissaan. Ja vaikka tässä ei kysytty niin karvojen kanssa paaaljon seksikkäämpi kuin ilman, ilman karvoja tulee vähän kalkkuna mieleen 🤔

Vierailija
27/68 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä kalu sytytä. Pitää olla muutakin. Kalu silmien edessä tuo mieleen ajatuksen "taasko se tuon munansa kanssa, eikö se ajattele mitään muuta kuin kulliaan..." Mies kai sitten voi ajatella seisokkinsa olevan naista varten, mutta harva nainen sen niin tulkitsee.

Ootpa sä negatiivinen ihminen :0. Meillä esitellään seisokkia, puristellaan tissejä, vilautellaan, läpsitään pyllyä ym. Seksihöpöily johtaa toisinaan hommiinkin mut yleensä me vaan hassutellaan. Ja sit kun miehellä seisoo kalu kuin rautakanki, kyllä siinä alkaa haluttamaan joka kerta muakin.

Sulle tai teille ei vissiin parin välinen seksuaalisuus ole ihan yhtä iloista ja välitöntä hommaa.

Vierailija
28/68 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on koko illan vähän väliä ottanut munan esiin housuistaan, heilutellut sitä ja käskenyt mun katsomaan.

a) Onko mies epänormaali?

Munan heiluttelu ym. liikuttelu kotioloissa on miehille täysin normaalia toimintaa. Muna on miestä ohjaava elin, joka vaatii alitusta huomiota ja paapomista eikä ole suinkaan huono asia, että elintä silloin tällöin ihailee joku naikkonen.

Kun nainen virkistää mieltään tekemällä sanaristikoita, niin mies avaa sepaluksesta ja veivaa munaansa. Molemmissa on aivojumpasta kysymys.

Vierailija
29/68 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä naisen pitäisin ihaillen huomioida miehensä kalu, kun sen näkee. Ja jos se on kovana, niin ihan must!

Vierailija
30/68 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Ihan tyypillistä naisille.  Naiset on jotenkin kummallisesti rakennettu. Kalun näkeminen kiinnostaa ainostaan silloin, kun heillä tekee seksiä mieli, muuten se ällöttää.  Sama juttu omalla vaimolla. Ei auta vaikka olisi kuinka iso kanki, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.  Omaa vaimoanikaan komea aamuseisokki ei voisi vähempää kiinnostaa, jos vaikka tuuletan paikkoja peitto pois päältä. Sitten taas kun hän haluaa seksiä on tilanne ihan toinen.  Naiset näyttää olevan on/off.

Siis hetkinen? Jos itse olet harrastamassa sinulle tärkeää harrastusta, tai lapsesi kanssa leikkipuistossa, ilman mitään halua seksiin juuri sillä hetkellä, ja siihen saapastelee joku emäntä levittelemään toosaansa, niin olet heti että JES! nyt katsotaan urakalla!  ???

Jos itse olen lähdössä kiireellä töihin vaikka, ja mies alkaisi siinä esittelemään vehjettään, niin ei minulla ole aikaa jäädä sitä ihastelemaan. Sama jos teen vaikkapa kermapursotusta kakkuun, ja siihen väliin tungetaan munaa. Heti pitäisi lopettaa kaikki tekeminen ja ihastella että no niinpä onkin iso vehjes nyt, ja niin nätti että ! Entäpä jos mieheni herättäisi minut kun sairastan kovassa kuumeessa, ihan vain siksi että hän haluaa juuri nyt näyttää helikopterin. Minun pitäisi ilman muuta olla haltioissani, eikä missään nimessä pyytää saada nukkua, koska minulla on 40 astetta kuumetta?

Ja tämä on on/off olemista?  Taidat olla aikalailla typerä miehimys, jos sinusta sinun kusivehkeesi menee maailmassa kaiken muun edelle joka hetki. Hmm, pelastaisiko lapsen avannosta vai katselisiko omaa munaa, tai vieressä levittelevää naista...

Itse pidän mieheni vehkeestä, ja katselen sitä mielelläni. Aamulla, päivällä illalla, yöllä, löysänä/kovana, lauenneena, kun mies runkkaa, jne, mutta miehelläni onkin normaali taju siitä milloin sitä vekotinta kannattaa alkaa erikseen näyttelemään.

Vierailija
31/68 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen? Entäpä jos mieheni herättäisi minut kun sairastan kovassa kuumeessa, ihan vain siksi että hän haluaa juuri nyt näyttää helikopterin. Minun pitäisi ilman muuta olla haltioissani, eikä missään nimessä pyytää saada nukkua, koska minulla on 40 astetta kuumetta

Tässä taas lihallistuu se vanha sanonta, että kiittämättömyys on maailman palkka. Mielestäni olisi suorastaan liikuttavaa, jos mies näyttää kovasti sairaalle naiselleen sen kaikkein eniten mielihyvää hänelle tuottavan kehonosansa edes hieman piristääkseen kuumeessa hourailevaa naistaan.

Luulisi, että nainen silloin loihtisi vienon hymyn kuumeen punaamille poskilleen ja katselisi ylpeänä miehensä miehisyyden suurinta ilmentymää, mutta ei. Aletaan vain niskoja nakkelemalla ja hyihkymään.

Vierailija
32/68 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

setäxy kirjoitti:

Ihan tyypillistä naisille.  Naiset on jotenkin kummallisesti rakennettu. Kalun näkeminen kiinnostaa ainostaan silloin, kun heillä tekee seksiä mieli, muuten se ällöttää.  Sama juttu omalla vaimolla. Ei auta vaikka olisi kuinka iso kanki, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.  Omaa vaimoanikaan komea aamuseisokki ei voisi vähempää kiinnostaa, jos vaikka tuuletan paikkoja peitto pois päältä. Sitten taas kun hän haluaa seksiä on tilanne ihan toinen.  Naiset näyttää olevan on/off.

Siis hetkinen? Jos itse olet harrastamassa sinulle tärkeää harrastusta, tai lapsesi kanssa leikkipuistossa, ilman mitään halua seksiin juuri sillä hetkellä, ja siihen saapastelee joku emäntä levittelemään toosaansa, niin olet heti että JES! nyt katsotaan urakalla!  ???

Naisten ehkä vaikea ymmärtää, että alastoman naisen vartalo kiinnostaa aina. En kyllä keksi milloin ei kiinnostaisi ja ei sen tarvi mikään missikään olla. Mulla ei ainakaan sellaista harrastusta ole, joka ei keskeytyisi jos vaimo (tai joku muu) tulisi alasti keikistelemään.

Vierailija
33/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia naurattaa helikopterit yms. Rouva saattaa esim. telkkua katsellessakin ottaa kullin käteen hiveltäväksi, koska kuulemma tykkää kosketella sitä.

Vierailija
34/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(onko tämä jokuprovo?!) Vai oikea asia täällä? Niin

h u l l u a lukea mitään tollasta hulluu.. no mutta.

Kysy. Kysy siltä toiselta ihmiseltä (heiluttaaheijariaan) että, kun kaikista maailmankikkeleistä se suurin osa on niillä mm.kiinalaisilla ja intialaisilla arvatenkin.

Sekä loput, ja ISOIMMAT niistä, löytyvät arvatenkin jostain keski-afrikanpuolelta niin kysy:

"Mitä niin erikoista luulet siinä Sunheijarissa olevan mitä ei, näiltä kaikilta maailman muilta muka löydy?"

Kysy vaikka se.

Ja kerro mitä ko.ihminen (heijarinheiluttaja) vastaa. Kiitos, hauskaa kuulla se totuus..

Vierailija
35/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle mistä sinä sytyt ja kysy kävisikö se että hän toimii niin ja sinä esittelet sukupuolielimiäsi? Win win

Vierailija
36/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoton kirjoitti:

Kysy. Kysy siltä toiselta ihmiseltä (heiluttaaheijariaan) että, kun kaikista maailmankikkeleistä se suurin osa on niillä mm.kiinalaisilla ja intialaisilla arvatenkin.

Sekä loput, ja ISOIMMAT niistä, löytyvät arvatenkin jostain keski-afrikanpuolelta niin kysy:

"Mitä niin erikoista luulet siinä Sunheijarissa olevan mitä ei, näiltä kaikilta maailman muilta muka löydy?"

Kysy vaikka se.

Ja kerro mitä ko.ihminen (heijarinheiluttaja) vastaa. Kiitos, hauskaa kuulla se totuus..

Voiko naiselta kysyä samanlailla kun hän esittelee itseään?

Vierailija
37/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiihottaa kovasti nykyisen kumppanin (vuoden suhde takana) penis kovana ja pehmeänäkin. Joka kerran kun pussaillaan ja ollaan lähekkäin ja tunnen sen kovettuvan hänen housuissa, kiihotun itsekin ihan vastustamattomasti.

Aina sillon kun herätään yhdessä, katson ekana peiton alle että miltä siellä näyttää. Saunassa tai hänen pukiessa/riisuessa katson sitä myös, toki koko hänen vartaloa joka oikein kaunis myös

N44 M35

Vierailija
38/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provoton kirjoitti:

Kysy vaikka se.

Voiko naiselta kysyä samanlailla kun hän esittelee itseään?

Voi. Tietenkin pitää voida! Sama asia vain (haarukassa 'se.pieni' ero.. ;)

Kysy. Kysy siltä toiselta ihmiseltä (heiluttaaBosareitaan) että, kun kaikista maailmanUHKEISTAbosareistä se suurin osa on niillä mm.Latinolaisilla ja italialaisilla arvatenkin.

Sekä loput, ja ISOIMMAT niistä, löytyvät arvatenkin jostain Afrikanpuolelta niin kysy.. SE asia:

"Mitä niin erikoista luulet siinä SunBosarissa (MUKAniin??) olevan mitä ei, näiltä kaikilta maailman muilta Naisilta muka löydy?"

Kysy..

Vierailija
39/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä tuli joskus heiluttelemaan kaluaan eteeni, kun olin ihan muissa ajatuksissa. Esimerkiksi koneella tekemässä töitä. Oli sitten jotenkin hämmentynyt, kun en sekunnissa syttynyt helikopterista. Oli kyllä muutenkin vähän yksinkertainen mies.

Vierailija
40/68 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on koko illan vähän väliä ottanut munan esiin housuistaan, heilutellut sitä ja käskenyt mun katsomaan.

a) Onko mies epänormaali?

Munan heiluttelu ym. liikuttelu kotioloissa on miehille täysin normaalia toimintaa. Muna on miestä ohjaava elin, joka vaatii alitusta huomiota ja paapomista eikä ole suinkaan huono asia, että elintä silloin tällöin ihailee joku naikkonen.

Kun nainen virkistää mieltään tekemällä sanaristikoita, niin mies avaa sepaluksesta ja veivaa munaansa. Molemmissa on aivojumpasta kysymys.

Muna on kuin aina mukana kulkeva stressilelu, jonka hiplaaminen ja hyvänä pitäminen on täysin normaalia. Sellainen ajanvieterunkkailu on myös hyvin tavallista käytöstä. Siinä ei ole tarkoitus saada orgasmia (välttämättä), sen kun vaan seisottelee, heiluttelee ja runkuttelee huvikseen paremman puutteessa, tai muun tekemisen ohella. Myös pitkillä juna-, bussi- tai lentomatkoilla munaleikit on hyvä tapa kuluttaa aikaa, mutta huom. vaivihkaa, ettei kanssamatkustajat häiriinny.