Olenko jotenkin poikkeava, kun munan esitteleminen ei kiihota?
Mies on koko illan vähän väliä ottanut munan esiin housuistaan, heilutellut sitä ja käskenyt mun katsomaan. a) Onko mies epänormaali? Ihan kun se kuvittelis, että olen kiinnostunut, ja että kohta pääsee panemaan...? b) Olenko minä epänormaali, kun lähinnä voin pahoin eikä tule seksi lainkaan mieleen?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Se sinun hieno miehesi luulee, että naiset kiihottuvat samoista asioista kuin miehet. Kerro sille, että mulkun heiluttelu kiihottaa homomiehiä.
Tämän takia minä olenkin bi/homo! On huomattavan mukavaa, kun toinen tykkää kullin heiluttelusta. Ja saa itsekin katsella komeeta kullia vähän väliä puoliseisokissa tai enemmänkin.
Minä sytyn oikeastaan vain tunteista. Minulla on kalun näköinen dildo, enkä innostu sen ulkonäöstä, vaan ensin minulla on mielessä joku fantasia, sitten kun olen kiihottunut niin se elinten liike tuntuu hyvältä.
Olisin varmasti ihan järkyttynyt jos joku yrittäisi esitellä elintään minulle. Halaisi ja suutelisi mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä kalu sytytä. Pitää olla muutakin. Kalu silmien edessä tuo mieleen ajatuksen "taasko se tuon munansa kanssa, eikö se ajattele mitään muuta kuin kulliaan..." Mies kai sitten voi ajatella seisokkinsa olevan naista varten, mutta harva nainen sen niin tulkitsee.
Ootpa sä negatiivinen ihminen :0. Meillä esitellään seisokkia, puristellaan tissejä, vilautellaan, läpsitään pyllyä ym. Seksihöpöily johtaa toisinaan hommiinkin mut yleensä me vaan hassutellaan. Ja sit kun miehellä seisoo kalu kuin rautakanki, kyllä siinä alkaa haluttamaan joka kerta muakin.
Sulle tai teille ei vissiin parin välinen seksuaalisuus ole ihan yhtä iloista ja välitöntä hommaa.
Tuollaista iloista meininkiä sen pitäisi ollakin. Puristellaan tissejä ohimennen. Mies käy usein suihkun jälkeen läpsyttelemässä kullilla poskeen.
Mä totuin jo nuorena siihen että poika halusi pussata ja puskea samalla seisokkiaan housuissaan mua vasten. Ihastuksen kanssa se oli vaan sitt ihan luontainen eteneminen että se pippeli oli lopulta ulkona housuista ja mä hyväilin sitä kädellä pussatessa. Se imarteli että kiihotan häntä niin paljon ja otteli sitä sit ulos aina ollessamme kahdestaan. Totuin siihen että vaikka sohvalla istuessa mulla oli aina melkein kova kulli kädessä. Ja hänen sormet mun pimpalla vaatteiden päällä tai alla. Siitä oli sit helppo edetä seksiin. Yhä edelleen tykkään ja koen että koskeminen lähentää meitä. Jos toinen tulee heiluttamaan kyrbylää mun naaman eteen kun olen tekemässä jotain saatan vähän hyväillä ja sit myöhemmin lisää. Kyllä meillä pystyy odottelemaan kun tietää että kuitenkin on varma saanti. :D
Ex tyttöystävä tykkäs jos otin jäykän tai edes puolijäykän kalun esiin, ja lähes aina halus ottaa sen käteensä ja suuhunsa. Valitettavasti taisi tykätä tehdä saman kaikille kaluille, ja olin sen verta ahdasmielinen, että en tykännyt kun tyttöystävä imeskeli monien muidenkin miesten kulleja.
Olikin sitten ylläri, kun seuraavan tyttöystävän mielestä se ei ollutkaan cool juttu (paitsi yksi kerta sadasta) vetäistä kalua esille.
Kiihottuneena miehet yleensä haluaa huomiota kullille tai joitakin se kullin esittely itsessään kiihottaa. Kaikki miehet ei vaan osaa heti hahmottaa, että se, mikä kiihottaa miestä ei välttämättä kiihota naista. Homoilla sikäli helpompaa, että jäykkä kulli kiihottaa molempia osapuolia. Aloituksen tapauksessa molemmat on siis ihan normaaleja, sekä esittelijä että se, jota esittely ei innosta.
Tykkään katsella kulliaan esittelevää miestä, on se sitten löysä tai kova. Pidän siitäkin, että sillä läpsitään minua. Vähän runkkailen tai hyväilen kädellä tai suulla, palleja unohtamatta, toisinaan lähdemme naimaan. Harmi, ettei ole miestä, jonka kanssa tällä tavalla tekisimme. Erosimme pari vuotta sitten.
naisystäväni tykkää kun lähetän hänelle kullikuvia ja runkkuvideoita
ja myös vuorostaan läettää sellaisia minulle
pientä kivaa leikkiä joka piristää tällaisen ukkomiehen harmaat arkea
setäxy kirjoitti:
Ihan tyypillistä naisille. Naiset on jotenkin kummallisesti rakennettu. Kalun näkeminen kiinnostaa ainostaan silloin, kun heillä tekee seksiä mieli, muuten se ällöttää. Sama juttu omalla vaimolla. Ei auta vaikka olisi kuinka iso kanki, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Omaa vaimoanikaan komea aamuseisokki ei voisi vähempää kiinnostaa, jos vaikka tuuletan paikkoja peitto pois päältä. Sitten taas kun hän haluaa seksiä on tilanne ihan toinen. Naiset näyttää olevan on/off.
Taitamaton ei kiinnosta🤭
"seksuaalista häirintää" ..laulaa Aki Sirkesalo, vainaa
Vaan. (Oleellistahan vain on).
-
a) Oletko mies-puolinen? - Vainko vain..
b) Oletko bi/trans-puolinen? Itse ap..se kun ei käy ilmi tästä *erittäinmielenkiintoisessa* kysymys asiassa täällä. (Se kyllä jäi harmittamaan..vähän.)
Minä kostun jo hyvistä kuvistakin, esim haulla "muschroom cocks". Tollaisia kun sais luonnossa katsella, ja koitella. jestas!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsella kulliaan esittelevää miestä, on se sitten löysä tai kova. Pidän siitäkin, että sillä läpsitään minua. Vähän runkkailen tai hyväilen kädellä tai suulla, palleja unohtamatta, toisinaan lähdemme naimaan. Harmi, ettei ole miestä, jonka kanssa tällä tavalla tekisimme. Erosimme pari vuotta sitten.
Voisihan tällaista kai harrastaa FB-kaverinkin kanssa? Itse ainakin eron jälkeen kaipaan omaa rauhaa, mutta myös naisen kosketusta silloin tällöin.
M51
Mulla on liian pienet Munat en saa naista. Naiset tykkää isoista munista. Mies herättää naisen huomion kusemalla naisen nähden,meillä päin miehet esittelee muniaan naisille kusemalla että naiset näkee ja se johtaa yleensä seksuaaliaeen suhteeseen. Mulla on pienet Munat, naiset halveksii minua, olen kuin koiranpaska
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liian pienet Munat en saa naista. Naiset tykkää isoista munista. Mies herättää naisen huomion kusemalla naisen nähden,meillä päin miehet esittelee muniaan naisille kusemalla että naiset näkee ja se johtaa yleensä seksuaaliaeen suhteeseen. Mulla on pienet Munat, naiset halveksii minua, olen kuin koiranpaska
Miten sekaisin pitää olla, että keksii tällaisia satuja ja vielä luulee, että joku uskoo näitä.
Vierailija kirjoitti:
setäxy kirjoitti:
Ihan tyypillistä naisille. Naiset on jotenkin kummallisesti rakennettu. Kalun näkeminen kiinnostaa ainostaan silloin, kun heillä tekee seksiä mieli, muuten se ällöttää. Sama juttu omalla vaimolla. Ei auta vaikka olisi kuinka iso kanki, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Omaa vaimoanikaan komea aamuseisokki ei voisi vähempää kiinnostaa, jos vaikka tuuletan paikkoja peitto pois päältä. Sitten taas kun hän haluaa seksiä on tilanne ihan toinen. Naiset näyttää olevan on/off.
Tää on kyllä niin totta. Suhteen alkuaikana yritin itseäni vähän esitellä seksin toivossa, mutta nopeasti huomasin, että turhaa oli. Sitten taas kun olin pesemässä saunan lauteita alasi. Hiki päässä ja kalu heilui velttona niin jopas rupes kiinnostamaan.
vanha viesti kyllä. Itsekin kiihotun jos oma mies tekee jotain tosi fyysistä hommaa ilman paitaa. Tai joskus myös saunalla tykkään katsella ja se on kiihottavaa.
Sen sijaan en yhtään innostunut kun mies joskus suhteen alussa esitteli yhtäkkiä kesken mielestäni ihan kivan illanvieton erektiotaan. Puhuttiin kyllä asiasta ja voin minä sitä katsella jos on pakko ja esitellä omaa pilluani, mutta hitto ettei sovita yhteen tältä osin 😔
En oikein innostu tosi kiihottuneenakaan kalun heiluttelusta, mutta silloin se sentään kuuluu asiaan kun fiilis on jo seksuaalinen. Kesken leffaillan taas, ehh
Onneksi poikkeavia heteronaisia on, ehkä paljonkin, monet ehkä vain esittävät muka niin siveää tai välinpitämätöntä. Lähes kaikki naiset katsovat uteliaana jos pääsevät katsomaan salaa. Joskus kesällä rannalla annan elimen näkyä lahkeesta "vahingossa" ja kyllä pitkiä, uteliaita katseita riittää. Huomio tuntuu huikean hyvältä.