Aion ostaa 1 vuotiaalleni Reimatecin
ensimmäiseksi kevätpuvuksi. ja jos se tulee olemaan hyvä, hankin jatkossakin tätä merkkiä.
Mutta en kyllä koe olevani mitenkään erikoinen enkä kuuluvani mihinkään " kastiin" . Ihan sama kun joku ostaa vaikka Dieselin farkut tai Levikset, merkkiuiden joukossa siis.
Miksi täällä tehdään asiasta numeroa ja suurta haloota?
Kommentit (14)
ei ole mitään järkeä maksaa 99e, kun ihan käypiä, jotka on kuitenkin kohta pieniä saa 25 e.
Väritys on kyllä niin söpö, että söpöilymielessä saattaisi hyvällä tsägällä kevätalesta saada sopivan. mutta 99e -ei mitään järkeä ! (600 mk!).
Vierailija:
eikä kaikilla ole varaa. Sitten ne joilla ei ole varaa haukkuvat Reimateccia.
Minä haukun kyllä Reimatec pukuja :D Mutta olisi vara kyllä ostaa jokapäivä tuollainen puku tai useampikin, eli ei ole rahasta kiinni. Mutta meitä ei vain Reimatec puvut kiinosta, ovat ruman näköisiä, eikä niissä mitään ihmeellistä ole. Ja kyllä olen vähän aikaa lapsella koklannut lainaksi tuollaista pukua, enkä todellakaan havainnut siinä mitään hienoa/hyvää.
Mä en ymmärrä miksi joku tekee siitä Reimatec puvusta ison numeron. Puku pukujen joukossa. Meidän kokemuksiemme mukaan siinä ei todellakaan ollut mitään spesolia.
alkoi ulkona peuhaamaan. Tällä hetkellä kokemusta on yhdestä talvihaalarista ja yhdestä välikausihaalarista. Olen ollut todella tyttyväinen molempiin haalareihin ja aion jatkossakin niitä ostaa.
Eikä 100e mun mielestä ole liikaa pyydetty haalarista. Ainakin meillä haalari on käytössä joka päivä, koskaan ei ole ollut kylmä eikä kuuma. Vesikään ei ole tähän mennessä läpi tullut, vaikka välillä tyttö istuu lätäkössä!
s ja huono itsetunto, jota yritetään kohottaa " merkki" vaatteilla (voiko joku oikeasti ylpeillä KURAHAALAREILLA....)
Esim JOnathan on hyvä ja melekin puolet halvempi. JA ihan saman valmistajan samoista kankaista tehty kuin Reimatec. Reimatecissa on vain enemmän yksityiskohtia ja myös sivusaumat teipattu, JOnathanissa vain takasauma. Mutta aina lapset pysyneet JOnathaneissakin kuivina.
Taitaa sulla olla joku ongelma tän asian kanssa. Miksi sinä niin kauheasti paasaat tästä asiasta jos kyseessä tosiaan on vain haalari?
Meidän lapsella pelkkiä Reimatecejä. Kaikki ollaan saatu käytettyinä. Ei järkeä maksaa täyttä hintaa, kun käytettyjä tulvii ovista ja ikkunoista. Ja jos ei, niin kirppareilta saa.
malleista ja väreistä.
Eikä meidän talous kaadu yhteen haalariin.
Jos minä haluan ostaa lapselleni haalarin, jonka olen hyväksi havainnut ja maksan siitä sen 100e niin ei se pitäis kenenkään muun mamman peppua hiertää, vai?
t.7
Ovat huonolaatuisia. Tämän on todennut useampikin lastentarvikeliike, joissa olen asioinut ja rehellistä vertailutietoa pyytänyt. Sanovat saavansa Reimateceistä paljon valituksia mutta myyvät koska niin kysytty. Ovat onnistuneet jostain syystä saamaan brändinimeä itselleen vaikka laatu kehnompi kuin esim. Rasavil haalareissa.
T: Kokeiltu ja petytty on!
Jonkun muun mittapuulla pitäisi näillä tuloilla olla mahdollista ostaa Reimatecit lapsille vaikka kolmesti kuussa, mutta pointti on siinä, että johonkin hörvimisessäkin on vedettävä raja. Enhän mä takassakaan polta seteleitä, vaikka olisi " varaa" .
t: ei rikas, mutta varakas
Oon niin samaa mieltä sun kanssa. Mammat kitisee milloin mistäkin, mutta haalareista! Voi luoja! Kyttäättekö pihalla kenellä on Reimatec ja kenellä ei. Hoh hoi!
Tiedän toki minäkin että halvempiakin haalareita on ja varmaan ihan hyviä. Mutta esim Lassien mallit ei miellytä eikä Jonathaninkaan mallit ja kaikki värit.
Miksi pitänee muilla huolta kantaa siitä jos joku haluaa ostaa jonkun tietyn vaatteen ja se vain sattuu olemaan kalliimpi kuin muut?
ap
suuntaan jos toiseen. Ja pakko myöntää, että suurin osa negatiivisista mielipiteistä perustuu siihen iki-ihanaan perus-suomalaiseen luonteeseen...kateus :)
Anna lapsesi nauttia kivoista haalareista...eipähän tarvitse murehtia, onko aluvaatteet märät ym ym ja ne todellakin on kivan väriset.
eikä kaikilla ole varaa. Sitten ne joilla ei ole varaa haukkuvat Reimateccia.