Olenko omituinen kun oikeasti haluan olla sinkku?
Jotenkin kai kuvittelen, että hyvä parisuhde oikeasti tekisi elämän tosi paljon onnellisemmaksi. Mutta en tiedä, kuvittelenko vain jotain unelmaa, jollaista ei oikeasti ole olemassakaan tai johon en ainakaan itse sovi.
Toisaalta voihan olla niinkin, etten ole sitten löytänyt sitä hyvää parisuhdetta. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin nautin sinkkuudesta. Eikä se minulle ole mitään bilettämistä, mieshurjastelua tai mitään muuta, mutta se oma vapaus ja rauha ovat jotain niin luksusta.
Ehkä se on ollut merkki huonosta parisuhteesta, mutta siinä vaiheessa kun toinen ihminen vain käyttää tukihenkilönään ja kiukuttelee ja kaataa kaikki arjen harmet ja taakat niskaan, niin sitä vain masentuu. Tottakai sitä haluaa tukea toista, mutta kun se vain jatkuu ja jatkuu. Eikä toinen ole ollenkaan kiinnostunut tai välitä ollenkaan omista huolista, suruista tai taakoista.
Kyllä silloin haluaa vain olla yksin.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
mieli muuttuu kun se oikea osuu kohdalle.
Sinä siis uskot rakkauteen ensisilmäyksellä.
Jos on päättänyt olla sinkku, niin silloin tapaaminen ihmisten kanssa ei voi johtaa treffeihin eikä suhteeseen.
Ap:n kirjoitus voisi melkeinpä olla minun. Parisuhteet ovat olleet ikäviä, enkä kaipaa enää sitä draamaa ja säätöä elämääni. Omituisuuteen en osaa ottaa kantaa.
Sinä saat nauttia sinkkuudesta ja on hyväkin tietää mitä haluaa. Kumppaniasi kohtaan olisi väärin olla suhteessa sen vuoksi, että niin sattuu olemaan tapana tai sosiaalisesti hyväksyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on päättänyt olla sinkku, niin silloin tapaaminen ihmisten kanssa ei voi johtaa treffeihin eikä suhteeseen.
Ei siihen mitään treffailua tarvita että voi ihastua ihmiseen. Mutta tietysti voi päättää ettei halua suhdetta edes ihmisen kanssa johon on ihastunut.
Olet tosi outo, sun pitäisi olla jo naimisissa ja vähintään 12 lasta, koira ja poni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään treffailua tarvita että voi ihastua ihmiseen. Mutta tietysti voi päättää ettei halua suhdetta edes ihmisen kanssa johon on ihastunut.
Niin, siitähän tässä oli kyse. Ap sanoi, että haluaa olla sinkku. Silloin on ihan se ja sama, vaikka olisi kuinka ihastunut.
Mulla on ihan samat fiilikset. Ehkä sitten en vain ole tavannut sitä oikeaa. Mutta kun sinkkuna olo on paljon helpompaa ja kivempaa.
Minä tiesin jo pikkulikkana että naimisiin en koskaan mene, ja lapsia en halua.
Olen 7-lapsisesta perheestä, keskitasoa paremin toimeentulevasta. Äiti kotona.
Ei mitään äiti- tai isä traumaa, ei myöskään sisarusten suhteen.
En vain koskaan ole halunnut antaa kenenkään sitoa yhtään mitenkään. Suurin kauhistus minulle olisi joutua parisuhteeseen ja joutua perustamaan perhe. Olen aina ollut erittäin itsenäinen ja tiedän mitä elämältäni tahdon. Olen onnellinen. Muut ajatelkoot mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siitähän tässä oli kyse. Ap sanoi, että haluaa olla sinkku. Silloin on ihan se ja sama, vaikka olisi kuinka ihastunut.
Ihastuttavan ihmisen kanssa voi olla vain ystävä, ei ole mikään pakko pariutua.
Naisille ja miehille sinkkuus on ihan erilaista. Nainen pääsee jo samana päivänä eroon sinkkuudestaan esim tinderin kautta kun taas mies voi olla vuosia vastentahtoisesti sinkkuna.
Et.
Kyllä aika v itun hyvin saa jonkun kanssa natsata, että enää naista tähän otan kuvioita sotkemaan.
Pileähän saa baarista aina silloin tällöin ja yhtä vanhaa hoitoa voi käydä hurauttaan, jos hiljaseksi menee, niin että sekin puoli on ok kantimissa.
M44
Olet. En tunne yhtäkään ihmistä joka haluaisi olla sinkku. Itseasiassa en tunne yhtäkään ihmistä joka ei ole suhteessa paitsi itseni. Olen ruma ja tissitön nainen ja koskaan en ole miehille kelvannut suhteeseen. Yritän olla ajattelematta asiaa ja olla onnellinen yksin, mutta joka päivä tuo pyörii mielessä ja masentaa :( Häpeän myös sinkkuuttani. N29