Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käski näyttämään alapään, kun tulin kotiin tyttöjen illasta

Vierailija
12.03.2018 |

Oli kyllä alentavaa, mutta suostuin. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän meinasi siellä näkevänsä?

Vieraan miehen/miehien sperman valumassa pitkin reisiä.

Ei tarvitsisi etsiä kun kerran. Olisi sen jälkeen ex mies.

Vierailija
42/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä isäntä tykittää viestejä koko illan jos olen jossain, jos en vastaa niin suuttuu.

koko tyttöjen ilta menee puhelinta räpälätessä.

suosittelen jättämään kiireesti. tuo ei lähe siitä ikinä, pahenee vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus tuo on kyllä niin ällöä. Tapahtunutta ei saa tietenkään enää pyyhittyä pois, mutta voit varmaan kertoa miehelle miltä sinusta tuntuu. Ens kerralla, jos sellaista tulee, et sitten yksiselitteisesti suostu. Jos ei miellytä niin näytät ovea. Jos on yhtään väkivaltainen kaveri noin muuten niin sinuna lähtisin kyllä ennen ensi kertaa.

Minullekin pääsi exä joskus suhteemme alussa kun olin nuori ja rakkauspöllyssä tekemään kertaalleen pillutarkastuksen. En vaan osannut laittaa vastaan, kun äimistyin niin oudosta vaatimuksesta. Oli todella nöyryyttävää ja jäi siihen ainoaan kertaan. Uskoi sitten toistaiseksi kun sanoin, että v*ttu kun en näytä. Meillä nyt pääsikin sitten muutoin juttu niin pitkälle, että tajusin lähteä vasta rankemman väkivallan alettua.

Vierailija
44/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ukot voi jättää heti omaan arvoonsa. Ei heillä ole mitään arvoa. Kusipäisiä kyylääjiä ja joka-asiasta mustasukkaisia, pienimulkkuisia nysväreitä. Potki siltä pallit sinisiksi ja jätä se puhaltelemaan niihin.

Taisit nyt innostua tästä vähän liikaa. Elektroniikan käyttö alkaa aiheuttamaan sähkön takia ongelmia, koska voit kosteuden takia saada sähköiskun.

Vierailija
45/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ovi jo paukahti kiinni jättäen lassukkamiehen oven taakse, yksin piehtaroimaan surkeissa turpiinsaantifantasioissaan. Lassu piehtaroi itsesäälissä silmät kyynelistä kimmeltäen.

Suoraryhtinen nainen tuntee lassukan koiransilmät niskassaan samalla, kun naisen kenkien korot rummuttavat tasaisesti kohti laadukasta sinkkunaisen elämää. Kaunista.

Vierailija
46/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päätin sitten olla jättämättä, koska mies myönsi, että meni liian pitkälle. Eihän tuo edes ollut rangaistus ja huolen ymmärrän, koska seksi on vähentynyt.

-ap

Vierailija
47/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No päätin sitten olla jättämättä, koska mies myönsi, että meni liian pitkälle. Eihän tuo edes ollut rangaistus ja huolen ymmärrän, koska seksi on vähentynyt.

-ap

Hyvä sinä. Muista, ettet tule ulisemaan tälle palstalle kun saat mustasukkaiseltä nysäk*lliltasi ensimmäisen kerran turpaasi. Onnea teille!

Vierailija
48/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kuvitteli siellä näkevänsä?

Valuvat, vieraat mällit.

Vierailija
49/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kuvitteli siellä näkevänsä?

Valuvat, vieraat mällit.

eli nuoltavaa

Vierailija
50/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ihmetyttää kyllä tuo, että miten se mies näkee että jos on harrastanut seksiä, jos se ei ole tapahtunut ihan muutama minuutti sitten. Ei mun mies ainakaan tietäisi mistään, ei se ole koskaan katsonut mun alapäätä seksin jälkeen, en kyllä varmaan itsekään erottaisi mitään eroa.

Omituista tuollainen. 

Toisaalta, mun mies ei ole yhtään mustasukkainen, jos se sanois joskus yhtäkkiä noin, niin vois olla että se vaan kiihottais mua, sais tehdä kyllä sitten muutakin kuin katsoa.

Vierailija
51/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää kyllä tuo, että miten se mies näkee että jos on harrastanut seksiä, jos se ei ole tapahtunut ihan muutama minuutti sitten. Ei mun mies ainakaan tietäisi mistään, ei se ole koskaan katsonut mun alapäätä seksin jälkeen, en kyllä varmaan itsekään erottaisi mitään eroa.

Omituista tuollainen. 

Toisaalta, mun mies ei ole yhtään mustasukkainen, jos se sanois joskus yhtäkkiä noin, niin vois olla että se vaan kiihottais mua, sais tehdä kyllä sitten muutakin kuin katsoa.

Kyllä valuvan mällin huomaa.

Vierailija
52/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista tuollainen. 

No ehkä nainen ei ole niin tyhmä ettei pesisi alapäätään sen jälkeen kun on pettänyt. Ja tällä palstalla on niitäkin naisia jotka voi spermat käydä truuttaamassa vessanpönttöön kuin virtsan. Ei jää todisteita :)

Vierailija
53/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun näyttämään jokaisen kauppareissunkin jälkeen. Mies on niin mustasukkainen irakilainen.

Vierailija
54/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun näyttämään jokaisen kauppareissunkin jälkeen. Mies on niin mustasukkainen irakilainen.

Ja olet sen kanssa miksi? Tuut kaupasta lasten kanssa ja vedät housut pois ja meet sängylle haarat levällään ja ukko nuuskimaan...? Mahtaa olla lapsetki aika traumatisoituneita....

Vierailija
55/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet sen kanssa miksi? Tuut kaupasta lasten kanssa ja vedät housut pois ja meet sängylle haarat levällään ja ukko nuuskimaan...? Mahtaa olla lapsetki aika traumatisoituneita....

Pakottaako joku hankkimaan lapsia? Ai niin irakilaiset no siinä menee kuuakusia.

Vierailija
56/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kullitarkastus ensi kerralla.

Miehille kullitarkistus, naisille tallikurkistus?

Vierailija
57/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämmönen miesvihapurkaus tällä kertaa.

En kyllä ihmettele, mutta pisteet mielikuvituksesta!

Vierailija
58/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eksän kanssa aikanaan vähän vastaava tilanne. Pakotti minut mustasukkaisuuksissaan tekemään jotain, minkä koin nöyryyttäväksi enkä olisi halunnut (ja olin viaton muutenkin, epäily oli ihan turhaa). Myöhemmin tajusin, että sen jälkeen olisi pitänyt erota eikä vasta vuosien ja hermoromahduksen jälkeen. 

Vierailija
59/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista tuollainen. 

Kuka tyhmä panee (mahdollisesti) vierasta ilman kortsua?

Vierailija
60/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista tuollainen. 

Kuka tyhmä panee (mahdollisesti) vierasta ilman kortsua?

Alistus tässä oli se motiivi selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi