Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käski näyttämään alapään, kun tulin kotiin tyttöjen illasta

Vierailija
12.03.2018 |

Oli kyllä alentavaa, mutta suostuin. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen, jätä tuo mies! Jätä ennen kuin menee vielä pahemmaksi. Kohta mies ei anna sinun edes nukkua kun voit unissasi nähdä unta jostain toisesta miehestä.

Vierailija
22/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää mies joka ei luota sinuun koska  lähes sadan prossan varmuudella tekee itse sitä mistä sinua epäilee eli  pettää sinua. Tuosta se vaan pahenee, kohta sulla on minuuttiaikataulu ja peittelet mustelmia.

Mä en ois näyttänyt vaan sanonut että jos ei luota, tuossa on ovi ja siitä saa lähteä, takas ei tartte tulla. Suhde loppuis siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla vastaa että ei löydä mitään kun otit vain suihin.

Älä oikesti. Se varmaan käy päälle. Lopeta suhde.

Vierailija
24/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ukot voi jättää heti omaan arvoonsa. Ei heillä ole mitään arvoa. Kusipäisiä kyylääjiä ja joka-asiasta mustasukkaisia, pienimulkkuisia nysväreitä. Potki siltä pallit sinisiksi ja jätä se puhaltelemaan niihin.

Vierailija
25/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kontrolloiva ja alistava mies on ihan oikeasti todella vaarallinen suuttuessaan. Onko muita vastaavia merkkejä ollut ilmassa? Salainen osoite ja salainen puhelinnumero voi tulla tarpeeseen kun muutat.

Vierailija
26/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan normi juttu. Mikäs tossa ihmetyttää?

Vierailija
27/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kontrolloiva ja alistava mies on ihan oikeasti todella vaarallinen suuttuessaan. Onko muita vastaavia merkkejä ollut ilmassa? Salainen osoite ja salainen puhelinnumero voi tulla tarpeeseen kun muutat.

Mitä se sulle kuuluu? Onko kyselyikä jäänyt päälle?

Vierailija
28/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
29/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain salattavaa on, jos ei suostu pippeliä tai pinppiä puolisolleen näyttämään. Ei ole kova vaiva vetää housuja alas ja antaa puolison tehdä pintapuolinen tarkistus. Saa ainakin mielenrauhan toinen ja voi sitten jatkaa muita juttuja rauhassa. Ikäväähän se on, jos epävarmuus kalvaa läpi päivän ihan vaan sen takia, että toinen ei suostu vähän housua raottamaan.

Vierailija
30/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ukot voi jättää heti omaan arvoonsa. Ei heillä ole mitään arvoa. Kusipäisiä kyylääjiä ja joka-asiasta mustasukkaisia, pienimulkkuisia nysväreitä. Potki siltä pallit sinisiksi ja jätä se puhaltelemaan niihin.

Ootsä koskaan saanu isolta mieheltä naamaan sellasta pommia, että et heti tajua mikä suhun iski nyrkki vai kuorma-auto? Jos sä potkit mun palleja mä rupeen mengeliksi sun naaman kanssa.

Vierailija
31/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolle lähtiessäsi: "suuhun et älynnyt kurkata".

Vierailija
32/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tarkastanut vaimon waginan, kun oli illanvietossa panomiehen seurueessa.

Vierailija
33/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIksu mies. Panokerrat näkyy häpyhuulten rypyistä samaan tapaan kuin puun ikä vuosikasvusta.

Vierailija
34/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta vuotaa taas.

Vierailija
35/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo melko pientä kuitenkin siihen tutkintaan verrattuna mitä naiset tekee

Vierailija
36/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo tapahtui? Tunsitko tekijän? Oletko tehnyt rikosilmoituksen?

Vierailija
37/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi kuitenkin luvan ja olisit voinut kieltäytyä. Ei tehnyt kuten naiset ja ilman lupaa ronkkinut puhelinta.

Vierailija
38/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän meinasi siellä näkevänsä?

Vieraan miehen/miehien sperman valumassa pitkin reisiä.

Vierailija
39/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä AP. Se mies pettää sua itse! Selvä merkki, eli juokse jo!

Vierailija
40/67 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mä oikeasti järkytyn siitä millaisten ihmisten kanssa porukka on yhdessä.. siis ihan oikeasti? Onko se sinkkuna olo niin kamalaa? Miten joku voi olla tuollaisessa suhteessa? Ihan sairasta. Itse tuossa tilanteessa olisin eronnut välittömästi sillä sekunnilla. En ikinä alentuisi moiseen. Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi