Mies käski näyttämään alapään, kun tulin kotiin tyttöjen illasta
Oli kyllä alentavaa, mutta suostuin. Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Jättää mies joka ei luota sinuun koska lähes sadan prossan varmuudella tekee itse sitä mistä sinua epäilee eli pettää sinua. Tuosta se vaan pahenee, kohta sulla on minuuttiaikataulu ja peittelet mustelmia.
Mä en ois näyttänyt vaan sanonut että jos ei luota, tuossa on ovi ja siitä saa lähteä, takas ei tartte tulla. Suhde loppuis siihen.
Ensi kerralla vastaa että ei löydä mitään kun otit vain suihin.
Älä oikesti. Se varmaan käy päälle. Lopeta suhde.
Tuollaiset ukot voi jättää heti omaan arvoonsa. Ei heillä ole mitään arvoa. Kusipäisiä kyylääjiä ja joka-asiasta mustasukkaisia, pienimulkkuisia nysväreitä. Potki siltä pallit sinisiksi ja jätä se puhaltelemaan niihin.
Noin kontrolloiva ja alistava mies on ihan oikeasti todella vaarallinen suuttuessaan. Onko muita vastaavia merkkejä ollut ilmassa? Salainen osoite ja salainen puhelinnumero voi tulla tarpeeseen kun muutat.
Toihan on ihan normi juttu. Mikäs tossa ihmetyttää?
Vierailija kirjoitti:
Noin kontrolloiva ja alistava mies on ihan oikeasti todella vaarallinen suuttuessaan. Onko muita vastaavia merkkejä ollut ilmassa? Salainen osoite ja salainen puhelinnumero voi tulla tarpeeseen kun muutat.
Mitä se sulle kuuluu? Onko kyselyikä jäänyt päälle?
Jotain salattavaa on, jos ei suostu pippeliä tai pinppiä puolisolleen näyttämään. Ei ole kova vaiva vetää housuja alas ja antaa puolison tehdä pintapuolinen tarkistus. Saa ainakin mielenrauhan toinen ja voi sitten jatkaa muita juttuja rauhassa. Ikäväähän se on, jos epävarmuus kalvaa läpi päivän ihan vaan sen takia, että toinen ei suostu vähän housua raottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ukot voi jättää heti omaan arvoonsa. Ei heillä ole mitään arvoa. Kusipäisiä kyylääjiä ja joka-asiasta mustasukkaisia, pienimulkkuisia nysväreitä. Potki siltä pallit sinisiksi ja jätä se puhaltelemaan niihin.
Ootsä koskaan saanu isolta mieheltä naamaan sellasta pommia, että et heti tajua mikä suhun iski nyrkki vai kuorma-auto? Jos sä potkit mun palleja mä rupeen mengeliksi sun naaman kanssa.
Sano ukolle lähtiessäsi: "suuhun et älynnyt kurkata".
Olen myös tarkastanut vaimon waginan, kun oli illanvietossa panomiehen seurueessa.
FIksu mies. Panokerrat näkyy häpyhuulten rypyistä samaan tapaan kuin puun ikä vuosikasvusta.
No onhan tuo melko pientä kuitenkin siihen tutkintaan verrattuna mitä naiset tekee
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo tapahtui? Tunsitko tekijän? Oletko tehnyt rikosilmoituksen?
Pyysi kuitenkin luvan ja olisit voinut kieltäytyä. Ei tehnyt kuten naiset ja ilman lupaa ronkkinut puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän meinasi siellä näkevänsä?
Vieraan miehen/miehien sperman valumassa pitkin reisiä.
Arvaa mitä AP. Se mies pettää sua itse! Selvä merkki, eli juokse jo!
Välillä mä oikeasti järkytyn siitä millaisten ihmisten kanssa porukka on yhdessä.. siis ihan oikeasti? Onko se sinkkuna olo niin kamalaa? Miten joku voi olla tuollaisessa suhteessa? Ihan sairasta. Itse tuossa tilanteessa olisin eronnut välittömästi sillä sekunnilla. En ikinä alentuisi moiseen. Sairasta.
Hyvä nainen, jätä tuo mies! Jätä ennen kuin menee vielä pahemmaksi. Kohta mies ei anna sinun edes nukkua kun voit unissasi nähdä unta jostain toisesta miehestä.