Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita, joiden lempipuuhaa on selata ruokakauppojen tarjouslehtisiä ? :D
12.03.2018 |
Laadin ostoslistaa tyyliin aaahhh sokeri vain 0.39 e kilo :D. Sitten kaupoille!
Kommentit (2)
Nauroin ap ääneen! Olen justiinsa se jonka elämän kohokohta on Lidlin uusi tarjousläpyskä. Eli on meitä muitakin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse ostan kuivaelintarvikkeita, pesuaineita ym. jotka säilyvät suuria määriä tarjouksista. Onhan siinä rahansäästöä.