Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden lempipuuhaa on selata ruokakauppojen tarjouslehtisiä ? :D

Vierailija
12.03.2018 |

Laadin ostoslistaa tyyliin aaahhh sokeri vain 0.39 e kilo :D. Sitten kaupoille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kuivaelintarvikkeita, pesuaineita ym. jotka säilyvät suuria määriä tarjouksista. Onhan siinä rahansäästöä.

Vierailija
2/2 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ap ääneen! Olen justiinsa se jonka elämän kohokohta on Lidlin uusi tarjousläpyskä. Eli on meitä muitakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla