Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kampanja naurettavaa kusetusta ja p***aa!

Vierailija
12.03.2018 |

Olin ostamassa lavan olutta ja kartongin tupakkaa, niin yllättäen ale ei koske näitä tuotteita. Mitä vit**a! Missään ei mainita, ettei koske näitä. Nyt jäi alkoholit ja tupakat saamatta. En mene Lidliin enää koskaan, vaan käyn S-marketissa tästä edes.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy hyy.

Vierailija
2/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostamassa lavan olutta ja kartongin tupakkaa, niin yllättäen ale ei koske näitä tuotteita. Mitä vit**a! Missään ei mainita, ettei koske näitä. Nyt jäi alkoholit ja tupakat saamatta. En mene Lidliin enää koskaan, vaan käyn S-marketissa tästä edes.

Et taatusti ostanut lavallista olutta silla lava olutta  on  noin 2000 tölkkiä. Urpå!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo pitäisi olla erikseen mainittu heidän mainoksessaan, muutoin heidän on myytävä niin alkoholi kuin myös tupakat alennetulla hinnalla.

Yhteydenotto kuluttaja-asiamieheen joka varmasti puuttuu tähän asiaan välittömästi koska kyseessä on suuri kauppaketju ja sen harjoittama harhauttava mainonta.

Voi olla, että lidl saa vielä sakot tuosta.

Vierailija
4/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle. Nämä Lidlinvastaiset aloitukset menee päivä päivältä säälittävämmäksi.

Vierailija
5/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärtää ettei tupakasta saa alea, mutta miksi alkoholista ei saa?

Ja lisäksi vielä mainostetaan että alennus KAIKISTA ostoksista.

Bonuksetkin saa alkoholista, tupakastakin sai vielä muutama vuosi sitten.

Vierailija
6/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taatusti ostanut lavallista olutta silla lava olutta  on  noin 2000 tölkkiä. Urpå!

Juurikin piti kysyä, että eikö trukkilavallinen sentään ole aika iso määrä?

Vierailija
7/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle. Nämä Lidlinvastaiset aloitukset menee päivä päivältä säälittävämmäksi.

Lidl tekee nämä itse. ensin haukkuu ja sitten puolustaa. sama kuin lidl telkkarimainokset. Vauva voisi lähettää laskuja lidlille

Vierailija
8/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo pitäisi olla erikseen mainittu heidän mainoksessaan, muutoin heidän on myytävä niin alkoholi kuin myös tupakat alennetulla hinnalla.

Yhteydenotto kuluttaja-asiamieheen joka varmasti puuttuu tähän asiaan välittömästi koska kyseessä on suuri kauppaketju ja sen harjoittama harhauttava mainonta.

Voi olla, että lidl saa vielä sakot tuosta.

This is why we can't have nice things... Urpot pilaa tämänkin kampanjan. Anna olla viimeinen kerta Lidl, kun annat asiakkaille alennusta!

Vierailija
9/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin Lidl mainostaa väärin? Tuossahan "säännöt" lukee ihan selkeästi: https://www.lidl.fi/fi/Kortti-kuin-kortti-3605.htm 

Nuo tupakat ja alkoholit yms. on ihan lain määrittelemiä, kauppa ei niistä päätä.

Vierailija
10/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin piti kysyä, että eikö trukkilavallinen sentään ole aika iso määrä?

No jos sen saa 10% alennuksella niin kyllähän se kannattaa ostaa!

Vierailija
11/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi ap:n energiaa menee yrityksessä kaataa yksi kauppa, mistä moinen energia mahtaa tulla? Näitä aloituksia on täällä siihen tahtiin, että alkaa mietityttää jo.

Vierailija
12/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö ap.n ottaa eka laista selvää...

Vierailija
13/13 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärtää ettei tupakasta saa alea, mutta miksi alkoholista ei saa?

Ja lisäksi vielä mainostetaan että alennus KAIKISTA ostoksista.

Bonuksetkin saa alkoholista, tupakastakin sai vielä muutama vuosi sitten.

Ainakaan K-kaupasta ei enää alkoholista ja tupakasta plussaa tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi