Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä perheelliselle miehelle luotettavaa seksiseuraa?

Vierailija
12.03.2018 |

En halua prostituoituja enkä voi käydä baareissa pokaamassa yhden illan hoitoja. Hyvää luotettavaa seksiä nätin ja mukavan naisen kanssa kaipaan :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan perheellinen olla myös YH-isä, ei välttämättä vaimoa tai muuta naista ole.  Perhe on laajempi käsitys.

Vierailija
22/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo,itsekkin ollut ilman seksiä reilut pari vuotta.Liitto muuten normaali,mutta vaimo lopetti seksin.

Tiedän tunteen,itse haluaisin seksiä.Nyt on haku päällä.

Ehkä löytyy vielä nainen,joka aloittaisi salasuhteen?

M58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä N24 asut?

Vierailija
24/39 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 50 + taidan viritellä ilmoituksen suomi 24 ja koittaa jos siellä ois sellaisia naisia jotka olis samassa tilanteessa..

En mahda kaus puusta pudota.

On myös näitä toisinpäin ett mies ei vaan jostain syystä haluu

Vierailija
25/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sanonut esim. sitä onko menossa viides vuosi ilman seksiä puolison pihtaamisen takia, vai onko hänellä jopa lupa kaikkien näiden vuosien jälkeen. Jos olisi nainen aloittajana niin heti oltaisiin tukemassa ja antamassa olkapäätä että voi voi miten se nyt noin.

Kyllä minä ainakin naisena saan palstalla kuraa niskaani joka kerta, kun kerron minulla olevan rakastajan. Omassa suhteessa seksiä on ollut reilu 3 vuotta sitten. Rakastajallani kotiseksistä on vierähtynyt jo 10 vuotta.

Molemmat olemme jo 5-kympin rajapyykin saavuttaneita. Elämä ei aina men niin kuin kuvittelee. Mun rakastajani on entinen työkaveri

Vierailija
26/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään tuhkamuna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrasta seksiä nyt ihan vaan vaimosi kanssa. Niinhän sitä avioliitossa kuuluu tehdä. Jos sinua ei enää vaimo kiinnosta, niin sitten eroat. Ei se niin vaikeaa voi olla.

Juuri niin, kuuluu toki, mutta voi se olla joskus vaikeaa, siihen kun tarvitaan kaksi. Olen ollut parikymmentä vuotta naimisissa ja kuusi vuotta sitten vaimo lopetti seksi elämän ja myös kaiken hellyyden ja läheisyyden. On pakko sanoa että välillä käy mielessä josko jostakin se salarakas löytyisi, tai ei kai sen tavitse niin "sala" olla, ei kai tuolla enää niin väliä liene. Kärsivällisesti olen odottanut että josko mieli rouvalla vielä muuttuisi mutta pahentuntu vain on. Olen ainoa perheessä joka ansaitsee niin että sen turvin kaikki, myös lapset pystyvät taloudellisesti elämäänsä jatkamaan. Ero tuhoaiksi tietyistä syistä talouden. Että tämmöistä tänä kesänä.

Mistä luulet, että vaimon haluttomuus johtuu? Kun ei kukaan ilman syytä seksielämäänsä lopeta. Jos nyt vaikka etsisitte sen syyn ja korjaisitte asian. Niin avioliitossa on tapana tehdä. Miksi ihmeessä te jotkut teette seksistä niin hemmetin vaikeaa? Miksi siitä ei voi puhua ja sopia vaikka jotain kompromisseja? Ei sen nyt aina tarvitse olla mitään tajunnanräjäyttävää kynttiläillallisen jälkeen. Voi vaan sopia, että tiistaina illalla pannaan. Ja kyllä, olen itsekin ollut 20 vuotta naimisissa.

Sä olet aika naiivi. Miehellä ei seiso jos sitä ei haluta. Ja naiset taas ovat kuvanneet haluttomana seksiin suostumisen aiheuttavan ongelmia myöhemmin. Mä olisin kotona kaivannut mieheltäni edes sitä arkiseksiä - edes kerran kuussa. Kun pyydät ja vonkaat ja viettelet ja et vonkaa ja pyydä ja pukeudut seksikkäästi ja ei. Ei tuota tulosta. Ja kun puhut ja puhut ja yrität selvittää asiaa ja toinen jo ahdistuu. Ei koe seksiä niin tärkeäksi, että haluaisi lääkäriin.

Kaikki on oikeasti minun puoleltani yritetty useaan kertaan, mieheni taas ei halua tehdä tiettyjä asioita.

On melkoisen naiivia kuvitella, että asiasta ei olisi puhuttu.

Vierailija
27/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut että olisi syytä tehdä isojako; halukkaat yhteen ja toisaalta haluttomat yhteen - kaikki olisivat tyytyväisiä. Halukkaat saisivat nauttia toisistaan ja haluttomat saisivat olla "nauttimatta" toisistaan.

Kun kuitenkin on monta asiaa jotka tekisivät tällaisesta isojaosta vaikean, on ihan hyvä vaihtoehto rakastaja/rakastajatar. Toteuteuksen myötä jaksaa jälleen arkisia kulisseja tai mitä ne sitten ovatkaan seuraavaa nautintohetkeä odotellessaan. ; )

Vierailija
28/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä salasuhdetta etsivät 32v mies pääkaupunkiseudulla 😊

Vierailija
29/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmossa

N24

Vierailija
30/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhmossa

N24

Tämä perheellinen mies retkeilee yksin Kuhmossa pari kertaa vuodessa. Elokuun lopulla varmaan taas.

Vierailija
31/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustahuutelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuhmossa

N24

Tämä perheellinen mies retkeilee yksin Kuhmossa pari kertaa vuodessa. Elokuun lopulla varmaan taas.

aviossa on loppuunsaatettuja yhdöntjä 2.64x viikossa sinulla jää kahteen kertaan vuodessa nekin muualle siitoksia

Vierailija
32/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemälläkö kirjoitti:

Sivustahuutelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuhmossa

N24

aviossa on loppuunsaatettuja yhdöntjä 2.64x viikossa sinulla jää kahteen kertaan vuodessa nekin muualle siitoksia

Mistä niin päättelet?

Vierailija
33/39 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhmossa

N24

N24, laita viestiä ttomi7914 gmail

Vierailija
34/39 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole valmis kommentteihin että olet säälittävä luuseri jonka pitäisi tappaa itsensä, naisena olisit vain itsenäinen nainen kenellä on kotonaan pienimunainen laiska mies.

Vierailija
35/39 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottais olla perheellisen isän kanssa salasuhteessa.

N24

Laita suomi24:n postiin nimimerkille miekkonen6699 postia niin saat hyvinvarusteltua perheenmiestä.

Vierailija
36/39 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomi ihan ok saitti.

Vierailija
37/39 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sanonut esim. sitä onko menossa viides vuosi ilman seksiä puolison pihtaamisen takia, vai onko hänellä jopa lupa kaikkien näiden vuosien jälkeen. Jos olisi nainen aloittajana niin heti oltaisiin tukemassa ja antamassa olkapäätä että voi voi miten se nyt noin.

Kyllä minä ainakin naisena saan palstalla kuraa niskaani joka kerta, kun kerron minulla olevan rakastajan. Omassa suhteessa seksiä on ollut reilu 3 vuotta sitten. Rakastajallani kotiseksistä on vierähtynyt jo 10 vuotta.

Molemmat olemme jo 5-kympin rajapyykin saavuttaneita. Elämä ei aina men niin kuin kuvittelee. Mun rakastajani on entinen työkaveri

Täällä sama tilanne m50+

Tiedän oikein hyvin tilanteen. Tiedän että meitä on monia sekä miehiä että naisia.

Vierailija
38/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen, miten epäluotettava ja perheensä pettävä mies kehtaa vaatia salarakkaalta luotettavuutta. Mikset harrasta seksiä vaimosi kanssa? Käytitkö häntä vain lapsentekokoneena, minkä jälkeen voikin sitten siirtyä muihin naisiin?

Mikä ihme siinä on että jos nainen avautuu täällä syrjähypystä tai etsii salasuhdetta huonoon suhteeseen niin se on aivan ok ja tsemppauksia satelee. Muutenkin täällä on monilla ollut salarakkaita miehiä joista kertoneet avoimesti. Sitten kun mies samassa tilanteessa etsii salarakasta tai kyselee niin aloitetaan joku moralisointi ja miehen arvostelu?? Tekopyhyys huipussaan? Jos sullakaan ei ole muuta asiaa tai antaa aloittajalle vinkkejä niin ole hiljaa

Vierailija
39/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastonsuomi ihan ok saitti.

Olettaen että olet nainen koska as on aivan perseestä. Ei siellä voi naisten kans jutella koska munakuvat spämmii kokoajan kommentteja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan