Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita joudut sietämään puolisossasi?

Vierailija
12.03.2018 |

Eli mitkä ovat sellaisia asioita, joista tiedät, että ne eivät tule muuttumaan? Ärsyttää sinua, mutta olet päättänyt sietää ja elää asian kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Kaikenlaisia porsaita teillä on.

Vierailija
22/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää puolisossani melko pieni asia, mutta prkl niiiin ärsyttävä. Meillä ei ole astianpesukonetta (keittiöömme ei pysty asentaa sellaista) joten joudumme tiskaamaan kaikki astiat käsin. No ei siinä mitään, mutta miehelläni on aivan he€&#tin ärsyttävä tapa esim. koota käytetyt aterimet tyyliin tiskialtaassa olevaan jauhelihanrasvaiseen paistinpannuun, tai rasvaiset lautaset päällekkäin (jolloin ne ovatkin sitten rasvassa myös sieltä alapuolelta), tms. eli hän urpouttaan aiheuttaa enemmän ja työläämpää tiskaushommaa kun pitää niitä rasvoja ja muuta ruoanjämää hinkata astioista.

Toinen juttu että saattaa hypätä sänkyyn niillä vaatteilla joilla on ollut menossa koko päivän, sukatkin jalassa. Hyi hitto että yököttää, no tästä aina heti sanon kyllä ja kiltisti riisuu vaatteet. Mutta tällaisia pikkujuttuja joita matalammat siisteyskriteerit omaava rakas miekkoseni ei muista / tajua ennen kuin häntä muistuttaa.... Argh!:)

Onneksi meillä on nykyään tiskikone, olin jo unohtanut kuinka mies tapasi laittaa astiat likoamaan: Rasvaiset lautaset, lastat ja pannut vesialtaaseen juomalasien ja kahvikuppien kanssa. Aivan väärä järjestys myös pesemisessä, eli ensin likaisimmat astiat ja sitten lopuksi muovikippoja ja vesilaseja jotka jäivät aina aivan rasvaisiksi. En halua sanoa miehelle mistään tavastaan että "tekee väärin", se ei yleensä kuin ärsytä ihmisiä. Yritin vaivihkaa omilla vuoroillani höpistä jotain tyhjänpäiväistä että kuinka tykkään jättää juomalasit viimeiseksi niin tulee helposti puhdasta, mutta ei tajunnut.

Nykyään ärsyttää kun pyykkiä ripustaessaan ei käännä vaatteita oikein päin ja laittaa alushousuni ihme myttyinä telineeseen. Mutta voinen elää asian kanssa, varsinkin kun on kuitenkin niin supermies että laittaa sukat kuivumaan pareittain, ja tutkii jopa samanlaisista sukista resorin yms. kulumista että tulee varmasti alkuperäinen pari. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ukko jättää pytyn vetämättä ja siellä on ne roiskeet seinämillä.

sanoo että paskoohan se koirakin ulos.

33-vuotias mies kyseessä.

Vierailija
24/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää puolisossani melko pieni asia, mutta prkl niiiin ärsyttävä. Meillä ei ole astianpesukonetta (keittiöömme ei pysty asentaa sellaista) joten joudumme tiskaamaan kaikki astiat käsin. No ei siinä mitään, mutta miehelläni on aivan he€&#tin ärsyttävä tapa esim. koota käytetyt aterimet tyyliin tiskialtaassa olevaan jauhelihanrasvaiseen paistinpannuun, tai rasvaiset lautaset päällekkäin (jolloin ne ovatkin sitten rasvassa myös sieltä alapuolelta), tms. eli hän urpouttaan aiheuttaa enemmän ja työläämpää tiskaushommaa kun pitää niitä rasvoja ja muuta ruoanjämää hinkata astioista.

. . .

Aargh! Tästä muistuu, miksi hankimme tiskikoneen. Mies tiskasi lautasista vain yläpinnat, koska "eihän ne alapinnat likaannu." Ai ei vai?

Lautaset kun olleet pinossa, pohjissa tietysti on sitä ruoan jämää myös. Plus että ovat olleet siinä tiskivedessä, ei sekään mitään maailman hygieenisintä nestettä ole. Kaiken maailman ruokatahrat, ketsupit ja likavesi sitten kulkeutuivat kuivauskaappiin asti. Hyi helvetti! Sitten kun tästä huomautin, tuli tämä vakio "tiskaa sitten itse, jos ei kelpaa!" 

No voi helvetti, ei voi olla niin, että pitää itse hoitaa kaikki taloustyöt, jos on semmoinen toive, ettei ole ruoanjämiä pestyissä astioissa!

Vierailija
25/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhanan vaimoni tahtoo olla tekemisissä omien sukulaistensa kanssa ja minunkin sukulaisteni kanssa. Lisäksi vaimoni viettää aikaa kaikenmaailman paskatuttavien kanssa. No, tavatkoon ketä tahtoo - kunhan ei vaadi minua mukaan.

Vierailija
26/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tajua siivota oma-aloitteisesti, ikinä. Siivoaa kyllä, kun käsken. Mutta senkin vähän sinne päin. Esim. ei tajua siirtää sohvaa, että sieltä saisi pelastettua kissan ja lasten leluja. Ja eihän se sohvan alla kertynyt pöly haittaa, kun sitä ei näy? Voi v*ttu. Olisi pitänyt tajuta ennen lapsia, että anoppilan melkein-himo-hamstraaja-koti on hänelle ihan normaali olotila. Itse en sellaisessa suostu asumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän