Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita joudut sietämään puolisossasi?

Vierailija
12.03.2018 |

Eli mitkä ovat sellaisia asioita, joista tiedät, että ne eivät tule muuttumaan? Ärsyttää sinua, mutta olet päättänyt sietää ja elää asian kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd

Vierailija
2/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos ei emäntä ole mieleiseni tai sellaiseksi muutu, niin saa lähteä. Uuden jahtaaminen on muutenkin mukavampaa kuin vanhan kanssa oleilu, joten ihan sama. Mutta mitään ärsyttävää en akoilta siedä, eivät ole sen arvoisia. Joten suu kiinni ja haarat auki. My way or the highway!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kohta 22v on nukahtanut sohvalle, ei tule koskaan samaan aikaan sänkyyn lomareissuja lukuunottamatta.

Jatkuvaa runkkaamista. Tästä on puhuttu vuosia. Ei ole kiellettyä jos ei vaikuta avioliittoomme. Haittasi jo tosi paljon meidän seksielämää mutta nyt olen tehnyt sen että aina kun huomaan mieheni runkanneen teen aloitteen kun tiedän että hän ei kehtaa kieltäytyä:D Vähän on kovilla kun normaalisti ei pysty laukeamaan kuin kerran päivässä;D Sitten ihmettelen suureen ääneen kun on kuivia orgasmeja. On vähentänyt käsipeliä huomattavasti.

Vierailija
4/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä piheys.

Vierailija
5/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun sietämään sitä että puolisoni on olemassa.

Vierailija
6/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo ketju  foorumilla. Käytä  hakua  AP

Vierailija
7/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huono organisoimaan asioita! Lisäksi ei pidä sukulaisiinsa juuri mitään yhteyttä,ei ole riitoja eikä mitään muutakaan ongelmaa,ehkä juuri ja juuri saa aikaiseksi kyläilyn äidilleen järjestettyä.

Vierailija
8/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua remontoida itse tai edes pyytää remonttipalvelua

Vierailija
9/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävä piheys.

Vaikka nimittäin olisin itse säästänyt rahat johonkin mitä itse haluan, niin en viitsi sitä asiaa hankkia koska tiedän että mies hermostuu ja harmistuu.

Suunnitelmissa oli pöytä ja tuolit, tuolit on jo teipillä korjattu koska halkeilevat niin että niihin jää vaatteet kiinni ja huojuvat alla..

Mies haluaa tehdä pöydän itse, mutta se jää ensi kesään.. Että, näillä mennään.

Vierailija
10/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun sietämään laulamista. Mieheni laulaa huonosti ja vieläpä hirveitä ruotsinkielisiä vanhanaikaisia tanssibandien renkutuksia.

Vierailija
11/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö äänekkäästi. Ruoka ei valu pitkin suupieliä, ei ryystä ällöttävästi tms, mutta kauhean kova ääni kuuluu vaikka oltaisiin missä sukulaisilla tai ravintolassa syömässä. On myös pikkuhiljaa alkanut sotkea enemmän: iltapalan jäljiltä löytyy aina murusia sohvalta ja huomasin että tiputtaa syödessään usein paidalleen muruja. Eilen söi spaghettia niin että otti haarukalla eikä kieputtanut juuri ollenkaan vaan kumartui lautasen ylle ja puraisi ison kasan poikki niin että loput putosivat lautaselle. Ei ehkä jostakusta kuulosta miltään, mutta musta oli aivan kamalaa ja noloa :S

Itse olen vuosien verralla innostunut kokkaamisesta ja kulinarismista ylipäänsä, haluaisin kattaa joskus arkisinkin illalliselle pöydän oikein kunnolla ja nauttia ateriasta ja ylipäänsä pitää kotonakin sivistyneet ja siistit ruokailutavat. Fiilis laskee heti kun mies aloittaa jauhamisen ja mässyttämisen :/ vaikka pöytätavat ovat muuten suht asialliset ja kohteliaat.

Vierailija
12/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on pahin, ei tule lopettamaan. Nykyisen riesan lisäksi joudun mahdollisesti vielä kantamaan seuraukset kun terveys pettää.

Vierailija
13/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus, ei muista kertoa aikataulujaan ellen kysy.

Vierailija
14/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalla haluaa reissata mutta ei halua nähdä vaivaa matkajärjestelyiden eteen

Vierailija
15/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiessään jonnekkin se laittaa ensiksi kengät jalkaan ja sitten alkaa etsiskelemään tavaroita ympäri asuntoa. Ja jumittelee ja pysähtyy pohtimaan elämän tarkoitusta useita kertoja kun odotan itse eteisessä kaikki kamppeet päällä.

Vierailija
16/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää puolisossani melko pieni asia, mutta prkl niiiin ärsyttävä. Meillä ei ole astianpesukonetta (keittiöömme ei pysty asentaa sellaista) joten joudumme tiskaamaan kaikki astiat käsin. No ei siinä mitään, mutta miehelläni on aivan he€&#tin ärsyttävä tapa esim. koota käytetyt aterimet tyyliin tiskialtaassa olevaan jauhelihanrasvaiseen paistinpannuun, tai rasvaiset lautaset päällekkäin (jolloin ne ovatkin sitten rasvassa myös sieltä alapuolelta), tms. eli hän urpouttaan aiheuttaa enemmän ja työläämpää tiskaushommaa kun pitää niitä rasvoja ja muuta ruoanjämää hinkata astioista.

Toinen juttu että saattaa hypätä sänkyyn niillä vaatteilla joilla on ollut menossa koko päivän, sukatkin jalassa. Hyi hitto että yököttää, no tästä aina heti sanon kyllä ja kiltisti riisuu vaatteet. Mutta tällaisia pikkujuttuja joita matalammat siisteyskriteerit omaava rakas miekkoseni ei muista / tajua ennen kuin häntä muistuttaa.... Argh!:)

Vierailija
17/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen😈

Vierailija
18/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat. Olen nyt 15 vuotta sietänyt ja ajattelin että ehkä toiset 15-20 vuotta maksimissaan on vielä siedettävänä.

Vierailija
19/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on huono organisoimaan asioita! Lisäksi ei pidä sukulaisiinsa juuri mitään yhteyttä,ei ole riitoja eikä mitään muutakaan ongelmaa,ehkä juuri ja juuri saa aikaiseksi kyläilyn äidilleen järjestettyä.

Mitä sietämistä on siinä, ettei puoliso ole sukulaisiinsa yhteyksissä?

Vierailija
20/26 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhattomat yöt eli kuorsaaminen ja kyljen kääntäminen niin vauhdikkaasti, että koko sänky huojuu. Unissaan myös vetää peiton myös minun päältä, vaikka on siis omat peitot molemmilla. Jos en ole jo herännyt kuorsaamiseen tai sängyn huojumiseen, herään siihen että olen ihan jäässä ilman peittoa. Jos olisi mahdollista, haluaisin oman makuuhuoneen. Herään siis säännöllisesti 2-5 x yössä näihin. Olen vielä huono nukahtamaan, esim aamulla klo 5 jälkeen on ihan turha enää yrittää nukahtaa.

Toinen pieni mutta ärsyttävä asia on tyhjien pakkausten laittaminen takaisin kaappiin. Jääkaapista löytyy tyhjiä maitopurkkeja, juomapulloja ja kananmunakennoja, kaapista tyhjiä leipäpusseja ja pahvipakkauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän