Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
61/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kriteerit naiselle ovat tiukat. Nainen saisi olla kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla".

Mä en jumittuisi tuohon ylipainojuttuun ollenkaan. Ihmetyttämään jäi lähinnä tuo toivomus kauniista naisesta, kun eihän Mauno itsekään ole mikään komistus. Nojaa, saahan sitä toivoa. Kyllähän minäkin toivoisin komeaa miestä, mutta tiedän että sellainen on melko epärealistista. Enpä kehtais kirjoittaa mihinkään treffihakupalstallekaan, että mies saisi olla komea. Kuulostaisi liian pinnalliselta ja suoranaiselta haihattelulta. 

Vierailija
62/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mauno on itsekin fitissä kunnossa, tarkoitan siis että vähintään normaalipainoinen, niin tuohan on täysin ymmärrettävä toive.

Jos taas esim. plösö toivomassa hoikkaa/normaalin painoista naista, sellaista en ymmärrä. 

Minä taas en ymmärrä tuota, että pitäisi olla jonkinlainen voidakseen toivoa samanlaista. Kyllä esimerkiksi hintelä mies saa aivan vapaasti toivoa rehevää naista, ja päinvastoin eli rehevä mies hoikkaa naista. Ihan jokainen saa toivoa vaikka yksisarvista täysin riippumatta siitä, millainen itse on. Ja tämä kommentti tulee ylipainoiselta naiselta, joka sallii Maunolle täysin tämän toiveen ihan riippumatta siitä, minkä näköinen sälli on kysymyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhriutua siitä kun joku haluaa terveellisesti elävän naisen?

Tokikaan aina normaalipainous ei ole synonyymi terveille elintavoille 😉

Vierailija
64/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on huomattu, että mies ei oikeasti saa toivoa naisen ulkonäön / painon suhteen mitään. Siitä seuraa välitön somekuohinta tylsällä voiveitsellä.

Ei somekohussa mitään pahaa ole. Voi hyvin olla että tämä Maunokin saa muutamakin "ylimääräisen" kirjeen kohun ansiosta. Joskus kohu voi olla jopa toivottavaa.

Vierailija
65/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut niin kovasti pelkää sitä läskiä. 

Ei siihen mitään pelkoa liity, mutta onhan selleinen ihrakasa luotaantyönstävä ilmestys. Luultavasti myös haisee pahalle. 

Eli 2/3 suomalaisista miehistä on haisevia luotaantyöntäviä ihrakasoja?

Vierailija
66/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kriteerit naiselle ovat tiukat. Nainen saisi olla kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla".

Mä en jumittuisi tuohon ylipainojuttuun ollenkaan. Ihmetyttämään jäi lähinnä tuo toivomus kauniista naisesta, kun eihän Mauno itsekään ole mikään komistus. Nojaa, saahan sitä toivoa. Kyllähän minäkin toivoisin komeaa miestä, mutta tiedän että sellainen on melko epärealistista. Enpä kehtais kirjoittaa mihinkään treffihakupalstallekaan, että mies saisi olla komea. Kuulostaisi liian pinnalliselta ja suoranaiselta haihattelulta. 

On myös todella vaikeeta arvioida pitäisikö juuri Mauno mua kauniina vai ei. Oman kokemuksen mukaan osa miehistä hullaantuu täysin, osa taas ei tippaakaan. Mistä sitä tietää edeltä kumpaan sarjaan maukka kuuluisi!

Vierailija
67/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on huomattu, että mies ei oikeasti saa toivoa naisen ulkonäön / painon suhteen mitään. Siitä seuraa välitön somekuohinta tylsällä voiveitsellä.

Ei somekohussa mitään pahaa ole. Voi hyvin olla että tämä Maunokin saa muutamakin "ylimääräisen" kirjeen kohun ansiosta. Joskus kohu voi olla jopa toivottavaa.

Luultavasti näin. Eiköhän tämä Mauno saa maajusseista eniten kirjeitä

Vierailija
68/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 53v. ja lihava. Olen avioliitossa.

Jos eroaisin niin en haluaisi miestä ollenkaan.

Ei mua haittaa vaikka Mauno ei halua lihavaa naista.

Itse en olisi kiinnostunut Maunosta. Miten tuolla edes aikaa toiselle ihmiselle ja en tykännyt sen kodista.

Ja vielä kaksi lasta.

Vierailija
69/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta hyvä, että kertoo rehellisesti millaisen vaimon haluaa, mutta varmasti tuo lausahdus karsii kyllä sellaisiakin, jotka ovat normaalipainoisia ja ajattelivat kirjoittaa. Sillä onhan tuo vähän tuollainen töykeä lausahdus, jota ei miehensä suusta haluaisi kuultavan ainakaan niin, että sitä koko kansalle julistaa. Itse aloin vaan ajattelemaan, että olen hoikahko, mutta minulla on selluliittia, kelpaisiko se edes Maunolle? :D

Vierailija
70/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on kriteerimme kumppanin suhteen, Maunolla on tällainen. Mitä sitten???? Pitäisikö hänen nyt poliittisen korrektiuden tai jonkun muun tekopyhän syyn takia ainakin teeskennellä, ettei hänellä ole mitään kriteereitä, ettei nyt vaan kukaan suutu? Voi kamala, mitä jos hän olisi sanonut, että tykkää vaaleista, pitkähiuksisista naisista? Hirveä älämölö, kun ei tumma siilitukka muka kelpaa? Voi apua teidän kanssanne.

Vierailija
71/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen, mutta tän tapauksen morsianehdokkaat tulee olemaan n. 5-15 vuotta nuorempia. Tää menee miestyypissään samaan sarjaan kuin Ikea-Erno.

Vierailija
72/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli että täällä möhömahaiset YH :t vinkuu ja kilahtelee kuin, noh, siat. Täytyy kyllä sanoa että on Maunon sivuhuomautus näköjään osunut ja uponnut aika otolliseen sekä aiheelliseen maaperään, ainakin vinkumisesta päätellen :D :D :D.

No ei siinä mitään, jatkaa vain. On kovin koomista seurattavaa kun ylipainoiset matamit yrittää epätoivon vimmalla vääntää läskistä uutta mustaa. Oliskohan mitenkään helpompaa heittää ne vinkut, punkut, sidukat, sipsit ja viinerit mäelle sekä tehdä bänksit Karl Fazer :in kanssa ? Tuli vain mieleen . . . . . .

Huomasin ihan saman kun jostain hämärästä syystä avasin tämän keskustelun. Paino näyttää olevan erittäin arka aihe. Ei ne herkut eikä juomat sinänsä lihota vaan ne määrät joita kroppa ei sulata. Kyllä tämä käy viihteestä katsoa millä kaikella ylipainoiset puolustelee läskejään.

Vierailija
73/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni varmaan miettii vähäisiä läskejään että onko nämä liikaa.

Musta Mauno ei ole mikään saalis.

Vierailija
74/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset akat ovat niin pois pilattuja MeToo# :lla ja feminismillä vastenmieliseksi marinoituja mielensä pahoittajia, että heidän mielestä vain heillä on oikeus esittää vaatimuslistoja ominaisuuksista. JA sitten kun asetelma onkin toisinpäin ja tasanvarma tieto siitä ettei suurinosa mahdu niihin vaatimuksiin, niin alkaa se kiljuminen ja uhriutuminen. Ihan kuin pikkukakarat itkupotku-raivareissaan pitkin lattioita kiljutaan ihrat hytkyen : "EI OO REILUA !!!! EN ALA !!!! BYÄÄÄÄHH !!!!"

Kuulostat vähän hysteeriseltä. Onko sulla kaikki ihan ok?

Vierailija
75/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo normaalipainoinen on vähän suhteellinen käsite, joku muutaman kilon ylipainolla kun ei kuitenkaan ole mikään tajuton tankki.

Vierailija
76/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneen, mutta tän tapauksen morsianehdokkaat tulee olemaan n. 5-15 vuotta nuorempia. Tää menee miestyypissään samaan sarjaan kuin Ikea-Erno.

Kuka on Ikea-Erno?

Vierailija
77/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen liikunnallinen nainen. Ja tuollainen kommentti mieheltä olisi minulle välitön turn off. Tuntuisi, että olemme kommunikoinnissa ja tavoissa täysin erilaisilla tasolla.

Mikä siinä on niin kauheaa kun sanoo rehellisesti ettei tykkää ylipainoisista naisista? Tästä ketjusta opin uuden asian. Älä vahingossakaan kerro naiselle mitä ajattelet lihavuudesta. Itse olen hoikka enkä voisi edes kuvitella että alkaisin seurustella jonkin mätösäkin kanssa.

Miksi se pitää sanoa? Miksi pitää sanoa ylipäänsä kielteiset asiat? Moni nainen ei voisi kuvitella seurustelevansa nysäkullin, rimpulan tai nuorena kaljuuntuvan miehen kanssa, mutta miksi se pitäisi sanoa ääneen? Sillä, onko kyse geeneistä vai elämäntavoista, ei ole mitään väliä, koska jos asia loukkaa niin se loukkaa ja sillä selvä.

Vierailija
78/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kuka vaan saa toivoa kumppanilta mitä ominaisuuksia haluaa, siinä ei ole mitään väärää. Mutta jos siinä sivussa haukkuu toiset lihaviksi, rumiksi, tyhmiksi ym., on se junttia.

Vierailija
79/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kuka vaan saa toivoa kumppanilta mitä ominaisuuksia haluaa, siinä ei ole mitään väärää. Mutta jos siinä sivussa haukkuu toiset lihaviksi, rumiksi, tyhmiksi ym., on se junttia.

Juntin määritelmä: Pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ns tavallinen suomalainen.

Vierailija
80/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon normipainoinen 27v. Aloin heti ajatella ettei näillä läskeillä kuitenkaan kelpaa :D saa olla hyvä itsetunto, että tuohon kehtaa nyt lähteä. Mutta ehkä juuri sellaista Mauno hakeekin.

Mä oon muuten huomannut, että aina kun ääneen sanoo jotain ulkonäöstä kavereilleen, ettei ainakaan mitään kaljua, lyhyttä tai lihavaa, niin seuraavaksi ihastun juurikin siihen kaljuun lihavaan töpöjalkaan :D juuri nytkin saan kuulla kommentteja kavereilta kuinka "eihän sun pitänyt tykätä parroista, sanoit karvoja luotaantyöntäviksi!" (Mut on tuo yks karvanaama vaan hot)

Ketju on lukittu.