Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin Maajussille Morsian ohjelmiin on muuten ihan turha osallistua jos ei ole nuori, nätti ja hoikka. Ootteko muuten huomanneet, että aina se nätein nainen valitaan, vaikka muidenkin kanssa synkkais? :D Sitten nais-maajusseille tulee ehdokkaiksi aina vaan vanhoja ja epämiellyttävän näköisiä miehiä.
Kieltämättä näin miehenä on sanottava että naismaajusseille tarjolla olleet miehet ovat yleensä olleet todella jäätäviä tapauksia. Viime kaudella kun oli se maajussitar (Sanna?) niin se aines mitä sinne Haikkoon rantautui oli jotain järkyttävää.
No ei se maajussitarkaan mikään heteromiehen unelmatapaus ollut muuta kuin ehkä ulkoisesti
Vierailija kirjoitti:
Mauno saa toki haluta ihan mitä lystää, listalla epäilemättä on vitnessin harrastaminenkin. Itse keksin ihmisestä vaivatta kymmenen mielestäni olennaisempaa ominaisuutta kuin yli- tai alipainon.
T. Nimim. Syylä nenässä, kaikkien maunojen kauhu
Emmehän me tiedä mitään siitä, mihin järjestykseen Mauno on toiveensa laittanut. Ei hän tietenkään ajattele, että normaalipaino on se juttu ja muuten vaimo voi olla sitten mitä vaan. Sopusuhtaisuus on vain yksi kriteeri. Ehkä hänen kohdalleen on osunut paljon ylipainoisia naisia ja hän nyt tässä ikäänkuin huokaa, että kunhan nainen olisi normaalimitoissa. Alipainoisuus ei ole tässä olennainen juttu, koska alipainoisia ei paljon ole.
Itsellenikin olisi kyllä iso kynnys alkaa seurustella ylipainoisen miehen kanssa. Ihan konkreettisesti sellainenkin pikkuasia mietityttäisi, että miten hänen kanssaan pystyisi harrastamaan seksiä. Tykkään ihan lähetyssaarnaajasta ja arveluttaisi allaolo ;)
Vierailija kirjoitti:
maajussin vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin Maajussille Morsian ohjelmiin on muuten ihan turha osallistua jos ei ole nuori, nätti ja hoikka. Ootteko muuten huomanneet, että aina se nätein nainen valitaan, vaikka muidenkin kanssa synkkais? :D Sitten nais-maajusseille tulee ehdokkaiksi aina vaan vanhoja ja epämiellyttävän näköisiä miehiä.
No on kyllä huomattu. Maajussit etsivät itselleen edustusvaimoa.
Minun puolestani saavat etsiä ihan millaista missä haluavat, edustustilsisuuksia ei oikein paljon kuitenkaan ole tarjolla joten jos sitä roolia havittelee ehkä kannattaa suunnata katseensa jonkun muun ammatinedustajiin.
maatalousmarkkinat
Maajussimiehet käy niissä usein keskenään, naiset menevät sitten keskenään ja/tai lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen liikunnallinen nainen. Ja tuollainen kommentti mieheltä olisi minulle välitön turn off. Tuntuisi, että olemme kommunikoinnissa ja tavoissa täysin erilaisilla tasolla.
Mikä siinä on niin kauheaa kun sanoo rehellisesti ettei tykkää ylipainoisista naisista? Tästä ketjusta opin uuden asian. Älä vahingossakaan kerro naiselle mitä ajattelet lihavuudesta. Itse olen hoikka enkä voisi edes kuvitella että alkaisin seurustella jonkin mätösäkin kanssa.
Ite en oo niin ronkeli painon suhteen, mut en mä ainakaan haluaisi olla tuon näköisen miehen kanssa. Ei ole yhtään omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Eli alipainoiset ja ylipainoiset ei kelpaa. OK, mutta tuleeko sitten ero jos vaimo laihtuu liikaa (alipainoinen) tai lihoaa liikaa (ylipainoinen) ?
Miksi täytyy väkisin ymmärtää väärin ja koittaa jotain mukanokkelaa keksiä?
En ole kyseistä soopaohjelmaa katsonut enkä tiedä mikä tämä mauno on miehiään asettamaan kriteereitä mutta omasta mielestäni moni nuori nainen on lihava. Eikä pelkästään minun mielestäni vaan ihan oikeasti he ovat ylipainoisia. Ovat kyllä miehetkin mutta kyllä normaalipainoinen mies voi ihan rehellisesti mielestäni ilmaista haluavansa normaalipainoista naista eli yleensä tarkoitetaan ei lihavaa koska se on nykyajan vitsaus toisin kuin alipaino. Asettaa naisetkin kriteereitä miehille ihan samanlailla.
Tunnen eräänkin naisen jonka kanssa tästä asiasta on yllättäen pystytty puhumaan ihan normaalisti ilman pitkiä hampaita ja kyllä hänkin on paljon tyytyväisempi kun on huomannut että paino alkaa lähennellä taas normaalia.
Miesten kanssa näistä asioista voi puhua ihan kuin ei mitään, ei miehelle yleensä ota itsetunnon päälle tunnustaa olevansa läski ja haluavansa laihduttaa. Mies käy toimeen tai sitten ei käy riippuen ihan miten kovasti kokee painonsa olevan ongelma mutta yleensä ilman turhaa itsesääliä ja selittelyä.
Kumpa naisetkin ymmärtäisi että harva oikeasti pilkkaa ylipainoisia jos asia nyt vain tulee yleensäkään puheeksi jossain yhteydessä. Kyllä itsensä kanssa pitää olla sinut että tietää missä kunnossa on ja pystyy sen myöntämään, oli sitten laiha, normaali tai lihava ja mikä nyt ikinä onkaan oikeasti normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen liikunnallinen nainen. Ja tuollainen kommentti mieheltä olisi minulle välitön turn off. Tuntuisi, että olemme kommunikoinnissa ja tavoissa täysin erilaisilla tasolla.
Mikä siinä on niin kauheaa kun sanoo rehellisesti ettei tykkää ylipainoisista naisista? Tästä ketjusta opin uuden asian. Älä vahingossakaan kerro naiselle mitä ajattelet lihavuudesta. Itse olen hoikka enkä voisi edes kuvitella että alkaisin seurustella jonkin mätösäkin kanssa.
sovinisti
Noilla kaikilla maajussi-miehillä näkyy olevan kriteereissä naisen ulkonäkö, maajussi-naisilla taas ei.
Onkohan Maunolla huonoja kokemuksia Tinderistä. Monesti Tinderissä naiset näyttävät kuvissa +10 kiloa hoikemmilta kuin mitä todellisuudessa sitten ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Miehet on sikoja!!!
Kyllä ne kuule, naiset niitä sikoja tänäpäivänä enemmän muistuttavat. Kysy vaikka Manelta. Ei sekään halua emakon kanssa röhkiä, mieluummin sekin röhkii sellaisen söpön minipossun kanssa.
Ettäs tiedät, sinäkin !
Niin no, onhan se varmaan tämän päivän Suomessa hankala saada normaalipainoista naista kun kansa on niin lihavaa. Hyvä että laittaa vähän kriteereitä vaikka niitä onkin hankala täyttää.
En minäkään syty laihasta miehestä, vaikka muutoin olis kuinka unelmaprinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, että missä näet ongelman. Sano vain jatkossakin, mitä sylki suuhun tuo vaikka mätisäkeistä tms. Ne, joille sanomisesi on turn off, osaavat välttää sinua. Tämä o ihan win-win -tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?
Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.
Jaksaa vaan naurattaa. Onneksi naisilla ei ole miesten suhteen ulkonäkökriteerejä. Onneksi Napakympissäkään ei mitattu miesten hauiksia TV-kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.
Jaksaa vaan naurattaa. Onneksi naisilla ei ole miesten suhteen ulkonäkökriteerejä. Onneksi Napakympissäkään ei mitattu miesten hauiksia TV-kameroiden edessä.
onneksi vain hauiksia ;)
Onko tämä Mauno sukua Koivistolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sovinisti
En taatusti ole. En myöskään katso tuollaisia ohjelmia. Vissiin paljon lihavia naisia palstalla kun ylipainosta puhuminen menee noin tunteisiin? Läskit miehet on myös järkyttävän näköisiä. Esimerkiksi soini on kuin pystyyn nostettu liian lihava sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia en koskaan kyseisiin ohjelmiin menisikään. Voin ihan rauhassa päättää kelpaako jonkun hauiksen suuruus vai jääkö se pieneksi eikä tarvi nolata sen paremmin itseä kuin toistakaan jos suhde jää siitä kiinni että on liian ohut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, että missä näet ongelman. Sano vain jatkossakin, mitä sylki suuhun tuo vaikka mätisäkeistä tms. Ne, joille sanomisesi on turn off, osaavat välttää sinua. Tämä o ihan win-win -tilanne.
Näin on. Jos joku kutsuu muita ihmisiä mätisäkeiksi, tiedän heti, että en halua olla sellaisen ihmisen kanssa.
Kieltämättä näin miehenä on sanottava että naismaajusseille tarjolla olleet miehet ovat yleensä olleet todella jäätäviä tapauksia. Viime kaudella kun oli se maajussitar (Sanna?) niin se aines mitä sinne Haikkoon rantautui oli jotain järkyttävää.