Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?
Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.
Jaa no itse olen ollut sekä alipainoinen että ylipainoinen ja sillä lailla onnekas että rasva kertyy oikeisiin paikkoihin, enkä ulkonäöltäni juuri eroa olin minkä painoinen tahansa. Mutta hän on varmasti minun yläpuolellani, olen liian huono hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Miehet on sikoja!!!
Näihin Maajussille Morsian ohjelmiin on muuten ihan turha osallistua jos ei ole nuori, nätti ja hoikka. Ootteko muuten huomanneet, että aina se nätein nainen valitaan, vaikka muidenkin kanssa synkkais? :D Sitten nais-maajusseille tulee ehdokkaiksi aina vaan vanhoja ja epämiellyttävän näköisiä miehiä.
Ainahan sitä voi laihduttaa. Kyllä se paino yleensä vaihtelee myös suhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Näihin Maajussille Morsian ohjelmiin on muuten ihan turha osallistua jos ei ole nuori, nätti ja hoikka. Ootteko muuten huomanneet, että aina se nätein nainen valitaan, vaikka muidenkin kanssa synkkais? :D Sitten nais-maajusseille tulee ehdokkaiksi aina vaan vanhoja ja epämiellyttävän näköisiä miehiä.
No on kyllä huomattu. Maajussit etsivät itselleen edustusvaimoa.
Tyhmyys on kuitenkin huomattavasti luotaantyötävämpää. Paitsi tietysti jos sattuu itsekin olemaan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on kuitenkin huomattavasti luotaantyötävämpää. Paitsi tietysti jos sattuu itsekin olemaan tyhmä.
Fiksuudesta Mauno ei maininnut mitään
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi laihduttaa. Kyllä se paino yleensä vaihtelee myös suhteen aikana.
Voi toki mutta kannattaako vaivautua ehdokkaan takia joka asettaa tuollaisia vaatimuksia tai vaatimuksia se suhteen että minun olisi jotenkin muututtava sopiakseni hänen kriteereihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Rumuus on hyvä ehkäisyväline.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostas juntilta.
Ja siltä myös vaikutti.
Uuh toi Mauno on kuuma! Mut heti, kun mainitsi, että hänellä on kaksi tytärtä, niin mun kiinnostus lopahti.
En tiennyt tätä itsessäni.
Mut hei oikeesti, sosiaalinen kavereiden kanssa menijä, kaksi täyspäivästä duunia ja eksä + lapset, mitäs aikaa parisuhteelle jäis?
Olen normaalipainoinen liikunnallinen nainen. Ja tuollainen kommentti mieheltä olisi minulle välitön turn off. Tuntuisi, että olemme kommunikoinnissa ja tavoissa täysin erilaisilla tasolla.
Toivoohan Tuomokin naiselta kauneutta. Kukapa ei?
Vierailija kirjoitti:
Haha vois melkein tehdä niin, että menee paikan päälle ja tsekkaa kilpasisaret. Jos siellä on joku kauniimpi nainen, niin ei tarvitse edes purkaa laukkuaan, vaan lähteä saman tien kotiin. Peli on jo pelattu. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani saavat etsiä ihan millaista missä haluavat, edustustilsisuuksia ei oikein paljon kuitenkaan ole tarjolla joten jos sitä roolia havittelee ehkä kannattaa suunnata katseensa jonkun muun ammatinedustajiin.
maajussin vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani saavat etsiä ihan millaista missä haluavat, edustustilsisuuksia ei oikein paljon kuitenkaan ole tarjolla joten jos sitä roolia havittelee ehkä kannattaa suunnata katseensa jonkun muun ammatinedustajiin.
maatalousmarkkinat
Missit jonoon järjesty!
-Mauno-