Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo Mauno tule saamaan paksuimman kirjepinon, vaikuttaa aidolta ja uskaltaa kertoa itsestään asioita, jotka eivät välttämättä hirveen macholta vaikuta, naama ja kroppakin näyttävät kestävän päivänvalon.
Tuomon esittelyssä ainakin minua häiritsi lehmien likaisuus, ulostekalkkaroita takamukset täynnä, nehän kuuluisi pestä ja harjata pois.
M35
Kyllä minunkin silmiin pisti se Tuomon elukoiden paskaisuus, johan eläinsuojelulakikin määrää, että eläimistä on pidettävä hyvää huolta, kuivuneet paskat eläimissä eivät ole hyvää huolenpitoa.
En pysty juomaan enää maitoa
Kävin vaa'alla. Ei ollut ylipainoa. Mutta miten kauneus mitataan??
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaikka äidiltä
Jos miehellä on varaa vaatia, hänen on itse myös oltava katseenkestävä. Tämä maajussi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on varaa vaatia, hänen on itse myös oltava katseenkestävä. Tämä maajussi ei ole.
Itsetietoiselta kyllä vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetietoiselta kyllä vaikutti.
Itseharhaiselta kyllä vaikutti.
:D :D
Nyt se on uskottava, että suomalaisista naisista jo yli 80% on ylipainoisia. Tämä lanka todisti sen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on uskottava, että suomalaisista naisista jo yli 80% on ylipainoisia. Tämä lanka todisti sen.
Ja miehistä 98%
Ei tuu monta kirjettä saamaan , ilman tuota ulostuloakin jäi toisten varjoon
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nämä ei olleet tällä kertaa mitään komistuksia. Tavallisen näköisiä mölliköitä. Osaakohan ne puhua ja suudella?
Palstamammat osaavat kyllä aina riman alittamisessa, vaikka luulen joka kerta että pohja on jo tässä likakaivossa nähty.
Juntiksi haukkuminen on todella tyylikästä, ja viimeisenä esiin vedetty homottelu-kortti oli ihan ok silloin ylä-aste-aikoina.
Ei ole mikään ihme jos saatte omilla kirjoituksillanne aikaan "naisvihaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nämä ei olleet tällä kertaa mitään komistuksia. Tavallisen näköisiä mölliköitä. Osaakohan ne puhua ja suudella?
Hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan saa. Jos mä jotain oon oppinut elämästä, niin sen että naisilla ei oo standardit kauheen korkeella miesten suhteen. Suomessa on esimerkiksi naisia jotka tekevät lapsia vanhuksille. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan saa. Jos mä jotain oon oppinut elämästä, niin sen että naisilla ei oo standardit kauheen korkeella miesten suhteen. Suomessa on esimerkiksi naisia jotka tekevät lapsia vanhuksille. Mieti sitä.
Auts
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaikka äidiltä
"äitiiii, panisitko sä mua?"
joo ei tuo mauno ole edes minkään näköinen.
Onko Mauno Koivistolle jotain sukua. Turun läheltä kai molemmat.
Olisiko tämä Mauno voinut esittää asiansa hieman fiksummin? Esim. että toivoo naisen olevan "simpsakassa kunnossa " , "sporttinen " tai vaikka "hoikka ja nätti . Kaikki nuo olis olleet paaaaljon parempia vaihtoehtoja kuin tuo "ei ylipainoinen ". Mutta Mauno onkin mies.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3122232/maajussi-mauri-listaa-naiskrite…
Maunolle esimerkkiä siitä miten etsitään naista telkkarissa
Hyvä kysymys.