Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Eli alipainoiset ja ylipainoiset ei kelpaa. OK, mutta tuleeko sitten ero jos vaimo laihtuu liikaa (alipainoinen) tai lihoaa liikaa (ylipainoinen) ?
Vierailija kirjoitti:
Eli alipainoiset ja ylipainoiset ei kelpaa. OK, mutta tuleeko sitten ero jos vaimo laihtuu liikaa (alipainoinen) tai lihoaa liikaa (ylipainoinen) ?
Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista. Jos menee ylipainon puolelle, niin en silloin viehäty, Mauno sanoo. Alipainosta Mauno ei mainitse.
En itsekkään viehäty ylipainoisista miehistä, mutta minusta aika junttia sanoa sitä ääneen. Hänkin voisi vain jättää vastaamatta niille naisille joiden ulkonäkö ei viehätä, ilman mitään alleviivaamista. Tulee vähän mieleen ettei miehellä ehkä ole ns. sydämen sivistystä ja onko sitten vähän sovinisti muutenkin. Ei plussaa tuollainen kommentti, vaikka itse olen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Rehellisyys maan perii. Monelle vaan tuo paino tuntuu olevan kovin herkkä paikka, että se ei saisi olla peruste omille mieltymyksille.
Miksi uhriutua siitä kun joku haluaa terveellisesti elävän naisen?
Pitäisikö tissit kuitenkin olla kohtalaisen suuret? Se on hankalaa nimittäin yhdistää, kun tisseihin tarvitaan sitä rasvaakin.
Jos mauno on itsekin fitissä kunnossa, tarkoitan siis että vähintään normaalipainoinen, niin tuohan on täysin ymmärrettävä toive.
Jos taas esim. plösö toivomassa hoikkaa/normaalin painoista naista, sellaista en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Niinpä, itselläni samat kokemukset. Olen jopa saanut pakkeja siksi että mies haluaa "pehmeämpää", enkä todellakaan ole mikään rasvaprosentti 10% vaan normisporttinen bmi 20.
Katukuvassa kaikilla pulleilla naisilla on mies käsikynkässä.
Lattaritanssit ja ratsastaminen ovat Maunon mielipuuhaa. Mauno haaveilee romantikkona isoista häistä. Tässäpä yksinhuoltjamammoille oiva saalis.
Mauno saa toki haluta ihan mitä lystää, listalla epäilemättä on vitnessin harrastaminenkin. Itse keksin ihmisestä vaivatta kymmenen mielestäni olennaisempaa ominaisuutta kuin yli- tai alipainon.
T. Nimim. Syylä nenässä, kaikkien maunojen kauhu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut niin kovasti pelkää sitä läskiä.
Ei siihen mitään pelkoa liity, mutta onhan selleinen ihrakasa luotaantyönstävä ilmestys. Luultavasti myös haisee pahalle.
Maajussikin tuoksuu oletusarvoisesti joltain muulta kuin paskalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, itselläni samat kokemukset. Olen jopa saanut pakkeja siksi että mies haluaa "pehmeämpää", enkä todellakaan ole mikään rasvaprosentti 10% vaan normisporttinen bmi 20.
Niinpä! En henkilökohtaisesti tunne yhtään ylipainoista sinkkunaista.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys maan perii. Monelle vaan tuo paino tuntuu olevan kovin herkkä paikka, että se ei saisi olla peruste omille mieltymyksille.
Joitakin asioita ei silti kannata sanoa ääneen, vaikka olisikin rehellistä. Olen itse hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen ja ymmärrän että se on ongelma, me kaikki rupsahdamme. Ihmettelen ihmisiä jotka kuvittelee että se on hyvä juttu. Se on pakkomielle ja tekee elämän ikävämmäksi. Itse yritän peittää taipumuksen.
Ennen luki: ”Kuva olis kiva”. Nyt: ”Läskit älkää vaivautuko!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt yleistät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut niin kovasti pelkää sitä läskiä.
Ei siihen mitään pelkoa liity, mutta onhan selleinen ihrakasa luotaantyönstävä ilmestys. Luultavasti myös haisee pahalle.
Maajussikin tuoksuu oletusarvoisesti joltain muulta kuin paskalta?
Ei kai kasvinviljelijä paskalta haise sen enempää kuin minkään muunkaan ammatin harjoittaja. Miksi haisisi? Konerasvalta ja polttoaineelta voi kyllä haista keskimääräistä useammin.
Mauno varmisti tuolla kommentilla, että hänestä tulee av-palstan puhutuin maajussi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt yleistät.
Nämä ovat omat kokemukseni ja omat havaintoni. Alapeukuttakaa vain mutta se ei todellisuutta muuksi muuta.