Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä häiden pitopaikka Pirkanmaalla - suosittele!

Vierailija
19.04.2006 |

Itse asun Treella joten jos jossain täällä päin olisi kiva mutta voi olla muuallakin=)) Ainakin kaikki pirkanmaalaiset paikat on mahdollisia - ja voi olla kauempanakin. Tavoitteena mahdollisesti talvihäät ensi talvena. TUNNELMALLINEN paikka. (esim. harva nuorisotalo tms. lukeutuu minun mielestäni tähän kategoriaan)

Häät n.80 vierasta. Mielellään saisi olla majoitusta lähellä/mahdollisuus...Jos sinulla on omakohtaisia kokemuksia, olisin kiitollinen...=)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

UKK-instituutti ja jatkopaikaksi vieressä rannassa oleva Talviuimarien sauna. Meillä oli pippalot siellä ja kivaa oli ja kaikki meni loistavasti. Eirtyisenä plussana sijainti lähellä kaupunkia, joten vieraat pääsivät helposti hotelliin yöksi.

Vierailija
2/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietoja löytyy googlettamalla. Mun mummin 90-vuotispäivät pidettiin siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siellä talviuimareiden saunassa ole yleisiä vuoroja viikonloppuisin?

olen joskus ollut UKK-instituutissa seminaareissa ja heti en olisi kyllä keksinyt että siellä voisi pitää häitä. Ehkä vähän liian " moderni" minun makuuni mutta pitää miettiä tuotakin vaihtoehtoa.

terv ja kiitoksia ehdotuksesta,

ap

Vierailija
4/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajat on aika tiukkapipoisia, mutta hinta oli kohtuullinen vielä vuosi sitten, 500¿. Mahtuu hyvin noin 100 vierasta (mitoitettu 120: lle). Katso netistä kangasalankarjalaiset jos kiinnostaa...

Vierailija
5/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Saarikylissä on viehättävä vanha koulu, johon saa läheisestä pitopalvelusta ruuat yms.

Vierailija
6/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tiukkapipoisia?

Tekevätkö he ruoat vai voiko tuoda oman pitopalvelun? Entäpä juomat?

En ollut tuohon ennen törmännytkään, eli kiitos kovasti. =) Kannatti laittaa kysely.

Netistä olen surffaillut ja esim. tuon Hakkarin ennenkin noteerannut, kiva kuulla että siellä on hyvää ruokaa! Kun kyse on ainutkertaisesta tapahtumasta niin haluaisi tosiaan kuulla kokemuksia; missä hyvät sapuskat jne..=) Kiitos, kiitos, lisää ehdotuksia saa antaa!

Vierailija
7/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä tiukkapipoisia, että ovat tarkkoja siisteydestä, ja meille vähän marmattivat jälkeenpäin vaikka omat tavaramme ja sotkumme siivosimmekin (muu siivous ei kuulu hintaan).

Ihan mukavia ihmisä muuten, mutta ehkä meille tuli vahingossa joku katkos, kun ei oltu sanottu, että seuraavana päivänä joku tilaisuus klo 12 ja soittivat hotelliin klo 10, että koska meinaatte tulla keräämään tavaranne... (alunperin sanottiin, että vuokra- aika loppuu klo 12 seuraavana päivänä).

On siis ihana idyllinen kartanotyyppinen rakennus, jossa on iso ihana vanha puutarha, lasten turvallista olla. Mahtuu hyvin tanssimaan ja bändikin mahtuu. Kangasalan keskustasta 2km.

Voin suositella.

Vierailija
8/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat tuli paikan päältä (muutama vuosi sitten, hintaa en muista, mutta oli vastaava kuin muissakin hääpaikoissa, hyvää oli!) ja omat juomat sai viedä. Boolia sekoitti sitten henkilökunta, itse ei tarttenut huolehtia. Tilavuokra oli halpa, mutta ruoka oli siis pakko ottaa paikan päältä.

Talviuimarien saunan vuokrasimme vain illasta aamukasiin ja silloin ei muita saunojia ollut. Juvenes toimitti yöpalan saunalle, mikä oli myös loistava palvelu. Harvoin on jatkoilla ollu niin montaa mummoa kuin meidän häissä... Viimeiset vieraat lähtivät sitten aamukasilta saunalta siivoojan tullessa hätistelemään...

Miehen kommentti UKK-instituutista: Ajaton - ei moderni - eikä tosiaankaan mikään hirsilato ulkohuussilla

Vierailija
9/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös Kerhola Nokialla, ja Kontula Kangasalan Sahalahdella... Tosi kauniita tiloja kaikki, Kontula vielä maalaismaisemassa...

Vierailija
10/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana maalaismiljöö ja mahtava perinteinen pitopöytä.

Vierailija
11/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kauniilla paikalla ja Aitolahden kirkko melkein vastapäätä. Rakennus ja ympäristö kaunista ja kirkko sopivan pieni ja tunnelmallinen. Meillä oli talvihäät siellä ja vieraita oli suunnilleen saman verran. Omistaja teki mahtavat ruoat ja kaikki meni juuri nappiin. Suosittelen!

Vierailija
12/21 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saa ääniä Marttilan pirtti ehdottomasti. Lisäksi Hatanpään kartano. Haiharan kartano on aivan ihana, samoin kiva mutta pieni on Kristilla tuossa Kaukajärven kupeessa.

Mites olis Varalan rantasauna, ihan kiva, mutta sekin tosin pieni.

Vierailija
13/21 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, en tiedä kuuluuko tämä tänne mutta onko kellään kokemuksia Kristillan kartanosta/Rusthollista tai ninan keittiö cateringista?

Vierailija
14/21 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella Ninan keittiötä. Tosi vaikea saada yhteys henkilökuntaan ja tulee töykeitä ja nopeasti sutaistuja vastauksia sähköpostiin.. Siellä on kuulemma niin kiire ettei kukaan ehdi tehdä töitä kunnolla.

Vierailija
15/21 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. En välttämättä varaisi. Tai jos varaat niin kannattaa pyytää kaikki sovittu kirjallisena ja kuitti maksusta. Pihan parkkipaikka on todella pieni jos haluaa isommat juhlat järjestää ja piha on muutenkin epäsiisti. Omistajat asuvat talonpäädyssä mikä on jotenkin outoa koska juhlatila on samassa kerroksessa. Ja saa valita siivoatko itse vai he. Jos siivoat itse niin ota omat välineet mukaan koska siellä ne ovat ihan surkeat...

Vierailija
16/21 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kommentti koski siis Kristillan kartanoa..

17/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huonoja kokemuksia Kristillasta. Huomatkaa, että heidän nettisivuillaan ei ole varausehtoja, sen pitäisi jo soittaa hälytyskelloja. Koko tilavuokra on maksettava etukäteen ja maksun jälkeen ei enää mikään suullisesti sovittu asia pidä paikkaansa. Karvaasti saatiin tämä kokea.

Vierailija
18/21 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillasta itsellä kans huonot kokemukset. Isäntä ei seissyt sanojensa takana juuri lainkaan, jos ei muuta koitti saada meidät siivoamaan vaikka varatessa lupasi siivouksen kuuluvan hintaan. Alakerrassa haisi viemäri eikö paikkoja oltu siivottu kunnolla. Rakennus upea mutta ei paras mahdollinen häitä varten jos enemmän kuin 50henkeä.

Vierailija
19/21 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonin palatsi, ollut siellä kaverin häissä ja muissakin juhlissa, hieno paikka keskellä Tamperetta.

Vierailija
20/21 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodeo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan