Yks väärä lause ja rakkaus kuolee heti.
Vielä eilen olin rakastunut nainen, mutta tänään tunteeni ovat kuolleet täysin. Mieheni sanoi ajattelemattomuuttaan jotain mitä en voi unohtaa. Ei mitään että rakastaa toista tai on pettänyt, mutta jotain exästä mitä en voi ymmärtää. Näin helposti voi tuhota hyvän suhteen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailema mies mollasi leffassa käyntiä.joo kiitos vaan jos et itse raaski niin mikä oot muita arvostelemaan... urpo :( no hyvä ettei pitemmälle ehditty tässä....
Syynä ilmoitti, että ei raski ostaa lippua? Leffassa käynti on kuitenkin aika mielikuviteksetonta ja siinä mennään missä on aita on matalin.
Onneksi mieheni elämän nainen ei ollutkaan hänen ensi-ihastus yläkoulussa, lukioaikainen heila, tai edes se 6 vuotta avioliittoakin kestänyt ex-vaimo. Onpa hyvä että hän löysi elämänsä naisen vasta minusta, yli 30-vuotiaana!
Lauseita joihin alkava suhde on itselläni päättynyt, ja kyllä, ihastus myös:
*Olisin saanut sinua paremmannäköisenkin naisen. -Ööh, okei, no hus siitä matkoihisi sellaista saamaan.
*En halua vielä sitoutua sellaiseen että olisimme vain toistemme kanssa, eikä muiden -Ei kai siinä sitten, tuossa on ovi jonka ulkopuolella sinua nämä seikkailut odottavat. Käytä sitä!
*Pikäaikainen naisystäväni on raskaana. -*syvä hiljaisuus, ikuinen sellainen*
Vierailija kirjoitti:
Arvataan lisää äitini tekee parempua lihapullia kuin sinä.
Tää ois kyllä paha, että oma äiti olis exä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailema mies mollasi leffassa käyntiä.joo kiitos vaan jos et itse raaski niin mikä oot muita arvostelemaan... urpo :( no hyvä ettei pitemmälle ehditty tässä....
Leffassa käynti onkin wt meininkiä, joka oli muodissa joskus kansakoulun aikoihin. :D Eltaantunut popcorn ja esanssikarkit haisee nokkaa, rapinaa ja muuta hälinää ja loppu vaiheessa kauhee vessa hätä. Onpa romattista.
Nainen voi tappaa ihastuksen tai rakkauden helpoimmillaan kahden sanan lauseella:
”En niele”
Perustavaa latua olevan luottamuksen puutteen voi osoittaa yhdellä lauseella.
Great - siis noin helpollako teistä kommenttiurpoista pääsee eroon?
Se mikä on mädäntynyttä, sortukoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sitten sanoi?
Että ex on hänen elämänsä nainen 🙄
t. ei apAinakin itse tiedän, että en tule koskaan mitään niin hyvää löytämään kuin ex mieheni oli. Ja ollaan miesten kanssa tästä paljon keskusteltu ja jokaisen heidän elämässä vaikuttaa nainen joka on ollut se elämänsä nainen. Jokainen voi löytää sen rikkaamman, komeemman, älykkäämmän, jne, mutta...lähtemättömän vaikutuksen voi kokea vain kerran ja kaikki muu on kompromissiä.
Sä oot sitä ihmissakkia mikä ei ikinä pääse eteenpäin ja osaa suhteuttaa tapahtumia. Samalla logiikalla ensi ihastukseni ala asteella oli niin valloittava, ettei toista tule. Nyt kun mietin, olin herkässä iässä ja se tyyppi ihan urpo. Nykyisin kaljuuntuva ja huumoeintajuton tyyppi mikä aukoo päätään kännissä. Olen tapaillut joskus miehiä jotka haikailevat sen ihanan ja saavuttamattoman perään, mutta jokaisessa on ollut vikana lievähkö todellisuuspakoilu luonteenpiirteenä. Haluan elää oikeasti enkä mielikuvituksessa.
Mies varmaan löytää jostain paremman naisen kuin sinä. Hyvä vaan, että pääsi eroon sinusta. Menee hyvä mies hukkaan tollasen kitisijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tappaa ihastuksen tai rakkauden helpoimmillaan kahden sanan lauseella:
”En niele”
Ja mies voi tappaa ihastuksen kieltäytymällä ottamasta sitä lastia naisen suusta ja nielemästä. Mikä se sellanen sankari on että toisella teettä jotain mihin itse ei taivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tapailtua yhtä tällaista naista kaiketi. Itseluottamus kai 0 ja kun sanoin että ois ihan peruskaunotar hieman hoikenpana (ja olin aiemmin sanonut, että pidän kauniina monenlaisia naisia) yrittäessäni vakuuttaa, ettei hän ruma ole. Otti sitten sen niin, että pidän rumana ja liian lihavana. Kun sain (ehkä) viimein selitettyä mitä tarkoitin oli kommentti vain, että "fiilikset meni, en usko, että voidaan tapailla". Voi saakeli. Olin jo ihan tapailun alussa kertonut, ettei mun kanssa kannata luokkaantua ennen kuin saan selitettyä ajatukseni; en ole niin supliikki, että sanat aina osuisivat hienotunteisesti kohdalleen.
Olen vilpittömän pahoillani, että loukkasin (ja jälkikäteen ajateltuna olisi parempi ollut olla hiljaa, kuin yrittää lohduttaa) ja olin ihastunut vaikkei hän täydellinen ollut (en ole minäkään; tai varsinkaan minä). (En ole sokeaihastuminen tyyppiä)
No tuosta nyt varmaan loukkaantuisi melkein kuka tahansa. Sanoit että se olisi peruskaunotar hoikempana, miten muuten ton voi ymmärtää kuin niin että nyt lihavampana on liian lihava ja ruma?
Onkohan tässä nyt selitys sille miksi olen sinkku, kun en ymmärrä mikä tuossa nyt niin kovin loukkaa? Tottahan tuo on, että suurin osa ihmisistä on hoikempana paremman näköisiä kuin lihavana ja suurin osa ihmisistä myös viehättyy enemmän hoikista kuin lihavista. Kyllähän sitä lihavampana on "liian lihava" verrattuna hoikkaan ja yleensä myös rumempi. Silloin jos se oma ulkomuoto haittaa ja/tai haluaa olla (perus)kaunotar niin laihduttamallahan tuo ongelma korjaantuu eli itsestä se on kiinni miltä muiden silmissä haluaa näyttää.
Syömällä terveellisesti ja liikkumalla (etenkin ulkona) saa aiempaa kauniimmin hehkuvan ihon. Lisäksi hoikistuminen ja kiinteytyminen taas usein kohottaa mielialaa ja lisää itsevarmuutta ja tämä taas näkyy olemuksessa. Ja vaikka muiden mielipiteillä ei olisi tuon taivaallisen merkitystä niin kyllä itseään ja kroppaansa kannattaa kohdella kauniisti ja hyvin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sitten sanoi?
t. ei apAinakin itse tiedän, että en tule koskaan mitään niin hyvää löytämään kuin ex mieheni oli. Ja ollaan miesten kanssa tästä paljon keskusteltu ja jokaisen heidän elämässä vaikuttaa nainen joka on ollut se elämänsä nainen. Jokainen voi löytää sen rikkaamman, komeemman, älykkäämmän, jne, mutta...lähtemättömän vaikutuksen voi kokea vain kerran ja kaikki muu on kompromissiä.
Onko näin? mitä mieltä te muut ootte? Mulla on myös vuosien takainen "elämäni rakkaus". (ihan katastrofitapaus oli kyllä myös, niin että tuntui jossain vaiheessa ihan välttämättömältä erota). Rakkaus ei kuitenkan koskaan loppunut ja se tunne on jäänyt voimakkaana mieleen sekä ne hyvät puolet ja mieletön yhteys. Että nyt on sitten ollut vähän vaikeaa noilla miesmarkkinoilla viime vuodet, kun kuitenkin tuo kummittelee vielä jossain takaraivossani monien vuosien jälkeenkin. Seurustellutkin olen pari vuotta tuon jälkeen, muttei siitä sitten tullut kuitenkaan mitään sen enempää. Löytyyköhän täältä ketään joka olisi törmännyt vielä toiseen "elämänsä rakkauteen" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sitten sanoi?
Onko näin? mitä mieltä te muut ootte? Mulla on myös vuosien takainen "elämäni rakkaus". (ihan katastrofitapaus oli kyllä myös, niin että tuntui jossain vaiheessa ihan välttämättömältä erota). Rakkaus ei kuitenkan koskaan loppunut ja se tunne on jäänyt voimakkaana mieleen sekä ne hyvät puolet ja mieletön yhteys. Että nyt on sitten ollut vähän vaikeaa noilla miesmarkkinoilla viime vuodet, kun kuitenkin tuo kummittelee vielä jossain takaraivossani monien vuosien jälkeenkin. Seurustellutkin olen pari vuotta tuon jälkeen, muttei siitä sitten tullut kuitenkaan mitään sen enempää. Löytyyköhän täältä ketään joka olisi törmännyt vielä toiseen "elämänsä rakkauteen" ?
Minä.
Ihmettelen mikä teitä muita naisia kiehtoo noissa kusipäissä. Oma ensirakkauteni rottamaisuus kun valkeni minulle, niin siinö vaiheessa mieletön yhteys oli täysin yhdentekevää ja kosketusmuistot tuntuivat kivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tapailtua yhtä tällaista naista kaiketi. Itseluottamus kai 0 ja kun sanoin että ois ihan peruskaunotar hieman hoikenpana (ja olin aiemmin sanonut, että pidän kauniina monenlaisia naisia) yrittäessäni vakuuttaa, ettei hän ruma ole. Otti sitten sen niin, että pidän rumana ja liian lihavana. Kun sain (ehkä) viimein selitettyä mitä tarkoitin oli kommentti vain, että "fiilikset meni, en usko, että voidaan tapailla". Voi saakeli. Olin jo ihan tapailun alussa kertonut, ettei mun kanssa kannata luokkaantua ennen kuin saan selitettyä ajatukseni; en ole niin supliikki, että sanat aina osuisivat hienotunteisesti kohdalleen.
Olen vilpittömän pahoillani, että loukkasin (ja jälkikäteen ajateltuna olisi parempi ollut olla hiljaa, kuin yrittää lohduttaa) ja olin ihastunut vaikkei hän täydellinen ollut (en ole minäkään; tai varsinkaan minä). (En ole sokeaihastuminen tyyppiä)
Eihän tämä sinun vika ollut. Ei sinun tehtäväsi olisi ollut mitään selittää. Jos naisystävä on noin heikoin eväin matkassa, niin parempi että meni.
Jos nainen on niin tyhmä että tämmöistä pitää alkaa selittämään, niin mitään ei menetä, vaikka ei enää näekkään.
Mitä ihmettä... Supliikki on eri asia kuin perus käytöstavat.
En minäkään ikinä miehelle sanoisi, että hän olisi ihan ok jäbä jos olisi isompi muna. Mitä muuta tuosta voisi edes ymmärtää, kuin että 1. hän on ensinnäkin huonompi kuin "ihan ok" mikä on jo itsessään liian huono tasavertaiseen suhteeseen ja 2. hänellä on mielestäni pieni muna?
Olisiko tuo parempi kuin taustalla oleva oikea kiva ajatus, eli se, että sulla on tosi pieni muna etkä ole ok, mutta mua ei haittaa koska suhteeseen mahtuu muutakin kuin muna ja persoona, joita sinulla ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sitten sanoi?
Minä.
Ihmettelen mikä teitä muita naisia kiehtoo noissa kusipäissä. Oma ensirakkauteni rottamaisuus kun valkeni minulle, niin siinö vaiheessa mieletön yhteys oli täysin yhdentekevää ja kosketusmuistot tuntuivat kivulta.
Ensirakkaus, josta rakkaus loppui on eri asia kuin tunne ja kokemus elämän rakkaudesta/miehestä/naisesta, joka tuntuu jatkuvan vuosikausia eronkin jälkeen vaikka kaiken logiikan mukaan uon tunteen pitäisi olla auttamattomasi loppu. Vaikka tulee muitakin ihastumisia, jopa rakastumisia. Joten et kelpaa tuohon kategoriaan, joka on löytänyt toisen elämänsä rakkauden. ("Elämäni mies" ei muuten ollut se ensirakkaus, olin rakastunut pari kertaa kovasti ennenkin, mutta ne myös loppui.)
Eikä tässä ole nyt kysymys siitä että miksi suhde loppui tai oliko mies ihana ja kunnollinen vai hulttio vai mikä. Kysymys kuuluu, että voiko niin täydellisen kokonaan rakastua toista kertaa. Rakastua voi varmasti, mutta että tuolla tapaa. Aika harva tätä ongelmaa ymmärtääkään. Eikä minua mikään kiehdo kusipäissä.
Ainakin itse tiedän, että en tule koskaan mitään niin hyvää löytämään kuin ex mieheni oli. Ja ollaan miesten kanssa tästä paljon keskusteltu ja jokaisen heidän elämässä vaikuttaa nainen joka on ollut se elämänsä nainen. Jokainen voi löytää sen rikkaamman, komeemman, älykkäämmän, jne, mutta...lähtemättömän vaikutuksen voi kokea vain kerran ja kaikki muu on kompromissiä.