Hei, vieläkö karppaajat on hengissä?
Kun ei oo pitkään aikaan kuulunut mitään? Meinasin tässä kokeilla karppausta kesään asti, josko muutama kilo lähtis, onko linjoilla muita?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin lopettamaan karppaamisen, koska en jaksanut työssäni sillä ruokavaliolla. Mulla on raskas fyysinen työ, ja karppiruokavaliolla en vaan pystynyt työpäivääni tekemään. Pyörrytti ja heikotti koko päivän töissä ollessa. Työssäni ei myöskään ole mahdollisuutta syödä välipaloja päivän aikana, Palasin osittain semmoiseen minulle paremmin soveltuvaan ruokavalioon.
Harvemmin karppi välipaloja tarvitsee. Sinä et todennäköisesti ole edes karpannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin lopettamaan karppaamisen, koska en jaksanut työssäni sillä ruokavaliolla. Mulla on raskas fyysinen työ, ja karppiruokavaliolla en vaan pystynyt työpäivääni tekemään. Pyörrytti ja heikotti koko päivän töissä ollessa. Työssäni ei myöskään ole mahdollisuutta syödä välipaloja päivän aikana, Palasin osittain semmoiseen minulle paremmin soveltuvaan ruokavalioon.
Harvemmin karppi välipaloja tarvitsee. Sinä et todennäköisesti ole edes karpannut.
..no mun työssä olis tarvinut. Onko se jotenkin vaikeaa ymmärtää, että kaikille ei vaan sovi se ruokavalio? ei kaikki pärjää koko aamupäivää jollain rasvakahvilla. Eikä ole mahdollista ottaa duuniin mukkaan voiipakettia, josta vuolla lastuja kuten karppisivuilla neuvottiin tekemään. (ulkotyö, olis rasva sulanut päivän aikana)