Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä stalkkasit viimeksi?

Vierailija
11.03.2018 |

Vai stalkkaatteko ketään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa, kun on ihan oma elämä.Miksi ei sulla ole?

Vierailija
2/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä nyt poissulkevat toisensa?

Stalkkasin vanhaa koulukaveria joka oli mennyt naimisiin gambialaisen rattopojan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni nykyistä tyttöystävää. Tällä on siis julkinen insta ja sieltä katselin. Exän naisista jokaisella tuntuu olevan edeltäjää isommat tissit ja pienempi äo.

Vierailija
4/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:ää joka kylän juorujen mukaan heilastelee uuden pimatsun kanssa.

Vierailija
5/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä julkkista joka ei koskaan mulle lämmennyt :(

Vierailija
6/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuria. Asun tosi pienessä paikassa ja joku ihan outo tyyppi käveli lenkillä vastaan. Oli siis selvästi joku uusi kyläläinen ja pitäis saada tietää missä talossa asuu.

Joo on vähän ylimääräistä aikaa..

Vierailija
7/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäuskottavaa koska hengailet av-palstalla ja pönkität omaa egoasi mitättömissä keskusteluissa.

Vierailija
8/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl eri julkkiksia tulee eniten stalkattua. Toki kai ne sitä haluaakin kun avoimet instatilit on lähes kaikilla.

Vierailija
9/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkuikäistä tytärtäni, joka jäi kiinni valheesta. Nyt luottamuspulan takia joudun tarkkailemaan ja varmistamaan, että tilanne on hallinnassa. Mulle ei valehdella päin naamaa!

- murkun mutsi

Vierailija
10/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-mätsiä, joka ghostasi. Enpä minä oikein muita ole koskaan stalkannutkaan. 

Vierailija
11/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murkkuikäistä tytärtäni, joka jäi kiinni valheesta. Nyt luottamuspulan takia joudun tarkkailemaan ja varmistamaan, että tilanne on hallinnassa. Mulle ei valehdella päin naamaa!

- murkun mutsi

Voi ei, tiedän tunteen. Meillä on murkkuikä vasta ihan aluillaan ja olen tänä viikonloppuna karvaasti saanut kokea, miten suuri pettymys on, kun oma tytär valehtelee ihan kirkkain silmin ja toistuvasti. 

Vierailija
12/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä mukavaa miestä hieman stalkkasin. En pahalla, vaan hyvällä. Veikkaan, että hän on tehnyt samoin minusta.

Vierailija
13/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä, jonka kanssa olisin kiinnostunut tekemään muutakin, kuin hengittämään samalla planeetalla. Hänen vaimoa. Miestä, jonka kanssa tehtiin muutakin, kuin hengitettiin samaa ilmaa, mutta ei tarpeeksi, koska näköjään vielä hieman suola pistää janottamaan. Olisin vielä stalkannut yhtä miestä, jonka kanssa saman ilman hengittäminen oli huippyhyvää ja ajattelin katsoa, onko hän vielä vapaana, mutta hän in hävinnyt somesta.

Vierailija
14/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä, jonka kanssa olisin kiinnostunut tekemään muutakin, kuin hengittämään samalla planeetalla. Hänen vaimoa. Miestä, jonka kanssa tehtiin muutakin, kuin hengitettiin samaa ilmaa, mutta ei tarpeeksi, koska näköjään vielä hieman suola pistää janottamaan. Olisin vielä stalkannut yhtä miestä, jonka kanssa saman ilman hengittäminen oli huippyhyvää ja ajattelin katsoa, onko hän vielä vapaana, mutta hän in hävinnyt somesta.

Hmm, hän on varmaan estänyt sinut.

Vierailija
15/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoa. Sillä on suhde ja uhkaan käräyttää sen vaimolleen jos en saa ylennystä.

Vierailija
16/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää on tullu stalkattua, kun erosimme pari vuotta sitten omaan mokaani. Näyttää matkustelevan aika paljon ja punttisalikin on tullut tutuksi, kun kuntopuoli on eri silloin kun me olimme yhdessä. En tiedä miksi, mutta kun katson niitä kuvia ja näkee mitä muut naiset on kommentoinu ja osa kyselee onko sinkku ja osa pyytelee deiteille... Se pistää aina pahan olon ja sellasen jännityneen stressivatsan. Se sattuu jotenkin edelleen kun tietää että hän kelpaa monelle muullekin.

Vierailija
17/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, kun ei löydy enää hakemalla, käytin mun toista tiliä, jota käytän nettisivuille kirjautumisessa, eikä hän tiedä siitä. Sitäpaitsi, miksi olisi estänyt, kun itse viimeksi kyseli kuulumisia ja puhui saman ilman hengittämisestä.. Oletko muuten vaan ilkeä vai miehen pettämäksi tullut vaimo? Vinkki: laihduta ja anna miehellesi pesää muutenkin kuin lahnana maaten, niin ei tarvitse katkeroitua siitä, että miehesi on kiinnostunut hyvännäköisistä, hyväkroppaisista naisista...

Vierailija
18/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, kun ei löydy enää hakemalla, käytin mun toista tiliä, jota käytän nettisivuille kirjautumisessa, eikä hän tiedä siitä. Sitäpaitsi, miksi olisi estänyt, kun itse viimeksi kyseli kuulumisia ja puhui saman ilman hengittämisestä.. Oletko muuten vaan ilkeä vai miehen pettämäksi tullut vaimo? Vinkki: laihduta ja anna miehellesi pesää muutenkin kuin lahnana maaten, niin ei tarvitse katkeroitua siitä, että miehesi on kiinnostunut hyvännäköisistä, hyväkroppaisista naisista...

Sinähän varsin viehättävä daami olet. Eipä ihme että olet sinkku ja joudut roikkumaan varatuissa kun et tasokkaita vapaitakaan saa.

Vierailija
19/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi stalkata kohdettani, koska hän ei ole somessa.

Vierailija
20/21 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan tuli kommentti. :D Olen lähes anorektisen laiha, olen tässä 3 kuukautta koittanut itseäni lihottaa. Mutta, joo, kiitos vinkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme