Siis en tajua sitä loppua. Miten se kilpikonna oli muka oksentanut maailman? Onko joku vertauskuva nyt?
Kommentit (63)
En tajua miksei se sit sisältynytkään hintaan vaikka kyltistä olis voinut niin ymmärtää. Tajuatteko muut? Vika kerta kun käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli tai joku jolla on oikeasti jäänyt väliin se lapsuuden kehitysvaihe, jonka aikana yleensä tajutaan että ihmsillä on erilliset mielet eikä kukaan osaa lukea ajatuksia.
Todistettavasti ainakin kolme ihmistä täällä tietää mistä puhun, joten keneltähän se kehitysvaihe on jäänyt välistä :D
Tiesin itsekin mistä puhut, olen kuullut tuosta Kingin kilpikonnajutusta mutta yleensä (netti)keskusteluissa ei oleteta että muut tietää automaattisesti mistä puhutaan. Aloitatko oikeassa elämässäkin keskustelut samalla tavalla?
Stephen Kingin kirjasta puhutaan.
Hoh hoijaa. Jos aloitus ei ole läppä, niin...APUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli tai joku jolla on oikeasti jäänyt väliin se lapsuuden kehitysvaihe, jonka aikana yleensä tajutaan että ihmsillä on erilliset mielet eikä kukaan osaa lukea ajatuksia.
Todistettavasti ainakin kolme ihmistä täällä tietää mistä puhun, joten keneltähän se kehitysvaihe on jäänyt välistä :D
Tiesin itsekin mistä puhut, olen kuullut tuosta Kingin kilpikonnajutusta mutta yleensä (netti)keskusteluissa ei oleteta että muut tietää automaattisesti mistä puhutaan. Aloitatko oikeassa elämässäkin keskustelut samalla tavalla?
Täällä käy suunnilleen puoli Suomea, joten totta kai oletan että täällä joku tietää. Niinkuin tiesikin. Oikeassa elämässä pohjustan tarvittaessa.
Mutta miksi siinä kenkärasvapurkissa oli kilpikonnan kuva joka puhui Georgelle?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on 42
Ei, tässä kirjassa vastauksen täytyy olla monimutkaisempi. Tai ainakin eri. Tiedätkö miksi ne pani tai miksi ne ajoi pyörällä lopussa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi siinä kenkärasvapurkissa oli kilpikonnan kuva joka puhui Georgelle?
No niinpä! Kaikki liittyy siihen jotenkin mutta en tajua miten?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on 42
Kiitos kaloista, mutta tietääkö joku, ovatko hiiret jo toipuneet pettymyksestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on 42
Ei, tässä kirjassa vastauksen täytyy olla monimutkaisempi. Tai ainakin eri. Tiedätkö miksi ne pani tai miksi ne ajoi pyörällä lopussa?
On se 42, virhe on sekavassa kymyksenasettelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on 42
On se 42, virhe on sekavassa kymyksenasettelussa.
Voitko selittää tarkemmin? Luulen että sekoitat yhteen toiseen kirjaan. Siihen missä oli se kala.
Tulipas nostalginen olo. Muksut aloitti aikoinaan nukkumaanmennessä vastaavia keskusteluja. Joskus olin täysin pihalla. Yleensä hoksasin heti.
Ja miten muka kilpikonna oksensi maailman?
Ja miten pyörällä ajo paransi vaimon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kilpikonnahan kantaa maailmaa selässään?
Mistä päättelet niin? Siinä sanottiin että se oksensi maailman. Kilpikonna itse sanoi sen.
Jos sanoi noin niin valehteli, olen lukenut Kirjan joka määrittää kaikki muut noi tarinat ja siinä sanottiin että kilpikonna kantaa maailmaa selässään ja kaikki säteet alkaa kilpikonnasta.
Olet todennäköisesti lukenut eri kirjan. Tässä ne meni viemäreissä ja tässä oli elokuvateatteri ja tulva. Ja se muni poikasia lopussa mutta ne tuhottiin Benin toimesta.
Et ymmärrä. Ne kaikki tarinat sijoittuu lopulta siihen yhden kirjan maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on 42
Itse asiassa, tässä tapauksessa vastaus on 19
Voisiko joku tehdä ap:lle Munsalan kansallispuvun? Koko 58.
Olet todennäköisesti lukenut eri kirjan. Tässä ne meni viemäreissä ja tässä oli elokuvateatteri ja tulva. Ja se muni poikasia lopussa mutta ne tuhottiin Benin toimesta.