Mukavin julkisuuden henkilö jonka olet kohdannut?
Kommentit (50)
Antti Tuisku! Maitohyllyllä eräs vanha rouva pyysi multa apua juuri erään tietyn maitopurkin etsimiseen. Ei osunut meidän silmiin ja rouva sitten alkoi samaa puhumaan viereen tulleelle Antille. Siinä hän ystävällisesti jäi auttamaan myös rouvaa ja kolmistaan etsittiin. Lopulta löytyi sitten hieman kauempaa eri kohdasta. Rouva ei tainnut Tuiskua tunnistaa. Oli äärettömän mukava ja vilpitön tyyppi. Tämä tapahtui siis viime vuoden puolella.:)
Timo Kotipelto. Ei ollut pitkä kohtaaminen, mutta jäi mieleen kun oli niin hymyilevä ja auttoi minua omatoimisesti.
Amin Asikainen oli mukava. Lapsenkaan mutkaton. Moikkas vielä vastaan tullessaan ja jutteli vielä sen jälkeen oltiin aiemmin juteltu ja kohdattiin uudestaan.
Kauko Röyhkä. Tavattiin 1980-luvun loppupuolella Kuopiossa Seisemän Suutaria -ravintolassa. Fiksun tuntuinen kaveri. Päädyttiin samaan pöytään ja juteltiin varmaan yli puoli tuntia sen kirjoista, musiikista ja muutamasta tv-esiintymisestä, kunnes pöytään alkoi tunkea kännikaloja, jotka alkoivat pummata Röyhkältä kaljaa ja sekoilla muutenkin, jolloin Kauko katsoi paremmaksi vaihtaa maisemaa. Moikkasi vielä ulkoa, kun heilautin hänellä kättä ikkunasta. Röyhkä oli tuolloin julkaissut toisen romaaninsa nimeltä Aave, joka maalasi taulun ja keikkaili aktiivisesti Narttu-bändinsä kanssa. Tuon jälkeen en ole miestä henk. koht. tavannut, vaikka joillakin keikoillaan olen käynyt.
Eeva Ahtisaari, lämmin ja ystävällinen
Elina Knihtilä, ammattilainen, kärsivällinen, rento
Olavi Uusivirta, ystävällinen, paneutuu keskustelukumppaniinsa
Laura Birn, kaunis kuin mikä mutta "tavallinen", hymyileväinen
Eero Heinäluoma on sympaattinen
Vierailija kirjoitti:
Kai Lehtinen.
Sama mulla, Lapissa osuttu pari kertaa samoille tulille ..mahtawa nauru!
En mä nyt tiedä onko hän mukavin, mutta julkisuuskuva on jotenkin niin päinvastainen:
Olen tehnyt vuosia töitä Hjalliksen kanssa ja hän on tosi mukava. Kova bisnesmies, mutta muuten empaattinen, huumorintajuinen, oikeastaan aika ujo. Räjähtelee, mutta leppyy ja osaa pyytää myös anteeksi. Mun mielestä siinä purjehdusohjelmassa oli häivhdys oikeaa Hjallista, sitä "tunteellisempaa" puolta.
Jari Sillanpää oli myös aivan valloittava silloin kun hänen kanssaan tein töitä, mutta siitä on aikaa kymmenen vuotta.
VilleGalle, tosi hyväkäytöksinen ja reilu tyyppi :)
Minäkin olen tavannut Vartiaisen Jenniä muualla kuin musapiireissä, ja olen aina ihmetellyt, miten jalat maassa -tyyppi ja diivan vastakohta hän on. Tosi kiva tyyppi, aika ujo mutta pienemmässä porukassa kyllä juttelee.
Peter Nyman, miellyttävä ja hyväkäytöksinen :)
Åke Lindman oli oikea vanhan ajan herrasmies. Kohtelias ja miellyttävä kuten myös vaimonsa Pirkko Mannola.
Arvi Lind. Maailman mukavin ja ystävällisin ihminen. Hemmetin hauskakin. Rönkäkin on mukava ja hauska.
Sauli Niinistöstä on jäänyt todella miellyttävä kuva. Samoin Ben Zyskowiczista.
Hjallis on temperamenttinsa vuoksi minusta enemmänkin pelottava :) kestän huonosti mitään konflikteja elämässä, jotenkin välttelen ihmisiä jotka kommunikoivat kovin jyrkästi missään tilanteessa, tämä voi vaikuttaa asiaan.
Nyt jo edesmennyt Kikka!