Mukavin julkisuuden henkilö jonka olet kohdannut?
Kommentit (50)
HP Duudson on oikeasti ihana, sydämellinen ja lämmin ihminen.
Haha, en oo varmaan kohdannut oikeen ketään, mutta kun olin töissä se Sofia Blörf:n ex-mies Niko lainasi multa kynää, oli mukava. :D
Nikke Ankaran kanssa kohdattiin kapakan vessassa.
Matti Rönkä
Tapasin myös tangotanssijoita Argentiinassa ja he olivat ihan todella mukavia. :---)
Aki Sirkesalo. Ystävän kautta muutaman kerran tapasin ohimennen, en siis häntä sen kummemmin tuntenut. Oli silloin suosionsa huipulla, mutta todella mutkaton, sydämellinen ja jokaisen ihmisen "sellaisenaan" ottava ainakin tuollaisissa tilanteissa.
Ismo Leikola. Kuin joku naapurinpoika. Ei mitään ylpeyttä.
No en montaa ole kohdannut, mutta heistä mukavin oli Mikko Leppilampi. Tapasin hänet lapsena, ja oli niin kiva! en sitten tiedä millainen on aikuisten kanssa.
Jussi Vatanen. Olin avustajana Tuntemattoman sotilaan kuvauksissa, oli oikeasti todella maanläheinen ja ystävällinen tyyppi. Samaa ei voi sanoa esimerkiksi Aku Hirviniemestä
Vierailija kirjoitti:
Tangolaulaja Eero Aven. Laulaa sen Naltioon-kappaleen niin hienosti, että ihan silmä kostuu!
Rakastan sitä biisiä, koska se on niin jänkäuskottava. Kuuntelen yleensä raskasta rockia.
Jenni Vartiaisen olen tavannut työn puolesta muutaman kerran. Aivan ihana nainen, todella mukava.
Vierailija kirjoitti:
Laru Halme. Mahtava tyyppi!
Eiku Lari Halme! 😁
Tangolaulaja Eero Aven. Laulaa sen Naltioon-kappaleen niin hienosti, että ihan silmä kostuu!