Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt kilpirauhasen liikatoimintaan!

Vierailija
11.03.2018 |

Onko mulle kohtalotovereita. Joulukuussa alkoivat kamalat oireet. Verenpaine kohosi pilviin, sydän hakkasi levossa 110-130 välillä, kauhea levottomuus ja keskittymiskyvyn puute vaivasi. Vihdoin otettiin kilppariarvot ja ne oli tsh < 0.01 mutta muut viiterajoissa. Basedowin tautiin liittyvä arvo oli koholla muistaakseni 6. Nyt tyrazolia syöty 3 kert pv kaksi kuukautta ja tsh arvo ei ole noussut ollenkaan . Väsymys on niin ankara, että tuntuu kolmen lapsen äidillä jäävän kaikki kotityöt tekemättä. Onneksi taas lääkäriaika tulossa ja otetaan lisätutkimuksia. Jotkut viisaat sanovat että mene ulos ja liiku , niinhän Mä teenkin mutta sen jälkeen koko ilta maitohapoilla ja ripulilla, sen verran se kroppaa väsyttää. Kohta epäilen mielenterveyttä jo. Tää on hullu tauti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu käskee liikkumaan? Sydämesi on kovilla ihan liikkumattakin. Minulla nousi syke heittämällä kahteen sataan.

Itsellä tyrazol auttoi, joten en osaa auttaa. Pari, kolme kk tyrazolin jälkeen annettiin radiojodi ja nyt onkin sitten kilpirauhasen tuhoamisesta johtuvan vajaatoiminnan kanssa ongelmia.

Vierailija
2/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei ymmärrä tätä vaivaa! Tutut sanovat että kyllä se ulkoilu piristää. Kyllähän Mä sen tiedän, mutta ei ehkä tässä tilanteessa. En itsekkään älynny koko sairautta ennenkuin se tuli koHdalle. Vastenmielinen vieras🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin ukk-kävelytestissä, että olen vain huonossa kunnossa, kun syke kävellessä nousi yli kahdensadan. Onneksi tajusin itse, että huonokuntoisen sydän ei jaksa edes hakata noin tiuhaan ja menin lääkäriin.

Vierailija
4/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu

Vierailija
5/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vajis, ja kärsin pahoista oireista pitkään, ennen kuin hakeuduin yksityidelle ja sain diagnoosin ja lääkityksen. Joo, olo helpotti hiljalleen, mutta meni noin 2 vuotta kuin olo tasaantui. Täällä kanssa 3 lasta ja välillä on vaan jaksettava, mutta sitten pitää ymmärtää myös levätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi