Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja. Miten reagoida ainaisiin pakkeihin?

Vierailija
11.03.2018 |

Naimisissa piiitkään ja lapsia. Pedissä viimeksi tapahtunut 2 tai 3 vuotta sitten ( en muista kumpi). Jos yritän viritellä jotain mihin vuorokauden/viikon/kuukauden aikaan tahansa niin vastaus ei nyt... jos kysyn miksi ei niin vastausta ei ole. Hieronta/hipsuttelu/kämmenen pito selässä tms. ei myöskään tunnu hyvältä. Voiko jotain selitystä vaatia? Vai mitä tehdä? Nyt olen jättänyt kaiken kosketuksen pois ja vetäytynyt, mutta mitä se auttaa? Kuiva kausi jatkuu...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin keskustelua kumppanisi kanssa, syyttämättä ja avoimin mielin. Miksi hän ei halua?

Vierailija
2/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin keskustelua kumppanisi kanssa, syyttämättä ja avoimin mielin. Miksi hän ei halua?

Yritetty, mutta hän kun ei puhu eikä pussaa.

Varmaan ei enää himoitse minua, mutta silti ollaan yhdessä. Ja tiedän kyllä että olisi seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen mutta ei halua minua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kytkintä ja lähde. Meillä oli sama tilanne. Selityksenä oli "No sä oot niin v*tun vastenmielinen!", kun yritin kysyä, miksi ei toista kiinnosta edes yrittää. No en ollut vastenmielinen. Tuo sanominen loukkasi vain niin pahasti, että lopetin sen vähänkin yrittämisen.  Sen jälkeen oli vielä kaksi täysin seksitöntä vuotta, ennen kuin lähdin siitä suhteesta. Olisi pitänyt lähteä heti.

Vierailija
4/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pahinta ole edes se seksin puute, vaan kun pakit tulee keskustelusta, kosketuksesta, halauksesta, kainaloon ottamisesta jne. -ap

Vierailija
5/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vinkkejä?

Vierailija
6/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta kuin ero.

Vierailija
7/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellasi on jokin selvittämätön asia kalvamassa mieltä. Jos ei suostu puhumaan, niin eroa.

Vierailija
8/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvitsisitte ammattilaisen apua keskusteluun? Suostuisiko kumppanisi pariterapiaan?

Vierailija
9/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa paaluttaa vehreämpää mätästä muualla..

Vierailija
10/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ala avoimesti virittelemään suhdetta toisaalle. Profiili deittipalstalle, alat pukeutumaan paremmin yms. Joskus ihan pienikin muutos riittää siihen että dynamiikka muuttuu.

Vierailija
11/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suostu puhumaan tai menemään mihinkään keskustelemaan asiasta, niin mielestäni tilanne alkaa olla siinä, ettei suhde toimi. Jos sentään suostuisi puhumaan ja keskustelemaan niin toivon varaa on, mutta kun mennään mykkäkouluun eikä suostuta puhumaan, niin se toivo on mennyt. 

Itselleni tulee mieleen yleisemmin siitä, että kun nainen/mies ei halua seksiä, niin onko hirveän stressaantunut, onko kaikki lastenhoidot/kotityöt hänen harteillaan? ei kaiken noiden jälkeen tee enää mieli harrastaa seksiä. 

Minulla ex ei tehnyt kotona mitään. Minä opiskelin, hoidin kodin, ruuat, kaiken. Kun kaikki nuo pyöri mielessä, niin ei kyllä seksiä tehnyt mieli.

Vierailija
12/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa piiitkään ja lapsia. Pedissä viimeksi tapahtunut 2 tai 3 vuotta sitten ( en muista kumpi). Jos yritän viritellä jotain mihin vuorokauden/viikon/kuukauden aikaan tahansa niin vastaus ei nyt... jos kysyn miksi ei niin vastausta ei ole. Hieronta/hipsuttelu/kämmenen pito selässä tms. ei myöskään tunnu hyvältä. Voiko jotain selitystä vaatia? Vai mitä tehdä? Nyt olen jättänyt kaiken kosketuksen pois ja vetäytynyt, mutta mitä se auttaa? Kuiva kausi jatkuu...

Elin tollasessa suhteessa ja tulin järkiini. Kun mikään teko ei riitä, niin ota uus nainen.

Vierailija
13/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetty, mutta hän kun ei puhu eikä pussaa.

Varmaan ei enää himoitse minua, mutta silti ollaan yhdessä. Ja tiedän kyllä että olisi seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen mutta ei halua minua. Ap

Sitten sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyt että tuollainen puolisosi nyt vaan on, eikä muuksi muutu ja opit elämään noilla ehdoilla.

Toinen vaihtoehto on ero.

Vierailija
14/14 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää että tämän surkeuden olen valinnut. Ärsyttää hukattu elämä ja ikä kriisikin alkaa painaa päälle. Miten paljon elämästä voisikaan nauttia ja olla iloisempi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan