Auttakaa tunnistamaan 90-luvun naisnäyttelijä (erikoinen ääni)
Oli esillä ainakin 90-luvun loppupuoliskolla ja varmaan 2000-luvun alussakin, nykyään ehkä 55-65-vuotias.
Erikoinen, "raastava" ja särkyvä ääni, ei kuitenkaan matala ja seksikäs.
Tummat hartioille ulottuvat hiukset, ohut otsatukka, ruskeat silmät, kapeat kasvot, hoikka. Amerikkalainen.
Aika paljon Laurie Metcalfin näköinen.
Ei ole ainakaan Holly Hunter, Jane Kaczmarek, Jennifer Tilly, Mare Winningham tai Fran Drescher.
Olen googlaillut vaikka millaisilla termeillä, mutta ei vain löydy ketään sopivaa. Olisiko täällä joku, joka tietäisi, kenestä on kyse?
Kommentit (299)
Mun pää hajoaa kohta jos tää ei selviä!!!!!!!!
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Samoin. Ja nyt ap on puntiksella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Sama juttu! Pakko seurata jospa joku keksis. :D
Twin Peaksissa sillä vastaanottovirkailijalla poliisilaitoksella (olisko ollut Lucky?) oli lapsen ääni mutta hän tais olla punapää?
Vierailija kirjoitti:
Twin Peaksissa sillä vastaanottovirkailijalla poliisilaitoksella (olisko ollut Lucky?) oli lapsen ääni mutta hän tais olla punapää?
Hänen nimensä oli Lucy ja hän oli blondi. Näyttelijä Kimmy Robertson.
Onko Ellen Barkin jo sanottu?
Tukan väri ei täsmää avauksen kanssa, mutta väri on aina roolista kiinni. Ikähaitari täsmää. Omintakeinen, persoonallinen näyttelijä, ei mikään "filmitähti" tai "julkkis". Näytteli mm. elokuvassa Sea of Love.
Tai sitten Jennifer Jason Leigh, erittäin hyvä, ns. karaktäärinäyttelijä? Näytellyt paljon sivurooleissa, koska katsoi että isoimman naisroolin (usen päähenkilön tyttis tai vaimo) ainoa tehtävä tarinassa oli osoittaa, että elokuvan sankari ei ole homo. :)
Tukanväri täsmää, mutta jo vanhempi: Anjelica Huston?
Kuinkahan lyhyt tämäkin ketju olis jos porukka viitsis vaivautua tarkistamaan onko nimeä jo ehdotettu ´_`
Aika helppoa ctrl+f -kanssa.... mut ei.
Kirjotin googleen Laurie Metcalf looks like ja sieltä tarjottiin tällästä näyttelijää kun Patti LuPone. Itse en häntä tunnistanut mutta jätän tämän nyt vaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kirjotin googleen Laurie Metcalf looks like ja sieltä tarjottiin tällästä näyttelijää kun Patti LuPone. Itse en häntä tunnistanut mutta jätän tämän nyt vaan tähän.
Ehdotettu moneen kertaan ja ap aina kieltänyt :-/
kaikki muut on ehdotettu joten sen on pakko olla michael jackson
Janet McTeer?