Auttakaa tunnistamaan 90-luvun naisnäyttelijä (erikoinen ääni)
Oli esillä ainakin 90-luvun loppupuoliskolla ja varmaan 2000-luvun alussakin, nykyään ehkä 55-65-vuotias.
Erikoinen, "raastava" ja särkyvä ääni, ei kuitenkaan matala ja seksikäs.
Tummat hartioille ulottuvat hiukset, ohut otsatukka, ruskeat silmät, kapeat kasvot, hoikka. Amerikkalainen.
Aika paljon Laurie Metcalfin näköinen.
Ei ole ainakaan Holly Hunter, Jane Kaczmarek, Jennifer Tilly, Mare Winningham tai Fran Drescher.
Olen googlaillut vaikka millaisilla termeillä, mutta ei vain löydy ketään sopivaa. Olisiko täällä joku, joka tietäisi, kenestä on kyse?
Kommentit (299)
Tuo vihje, koskien tv-sarjaa sai ehdottamaan Kate ja Allieta ja Susan Saint Jamesia.
Minun suosikkisarjojani ;)
Entä sarja joka tuli 90-luvun alussa: oli 2 perhettä, hahmot 30-40-vuotiaita. Toinen nainen tumma toinen vaalea (muistaako joku nimen?). Muistaakseni tummalla naisella ääni vähän rasittava.
Demi Moore on ainoa todellinen raspiääni.
Vierailija kirjoitti:
Entä sarja joka tuli 90-luvun alussa: oli 2 perhettä, hahmot 30-40-vuotiaita. Toinen nainen tumma toinen vaalea (muistaako joku nimen?). Muistaakseni tummalla naisella ääni vähän rasittava.
Nämä just olivat Kate ja Allie
Ap sanoi että ääni oli kimeä (muttei lapsenomainen) eikä käheä.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että ap:lla on sekoittunut keskenään kaksi tai useampia henkilöitä muistossaan. Siihen aikaan tuli rajallinen määrä sarjoja tv:stä, ja luulisi että näin tarkka kuvailu olisi soittanut kelloja edes jollakin toisella tähän mennessä.
Voi olla. Mutta jos ulkonäkö olisikin sekoittunut eri näyttelijöistä, niin kellään ei ole kuitenkaan tullut vastaan ihan samantyyppistä ääntä. Mutta joo, en tiedä, luulisi että joku muukin tietäisi oikean henkilön, jos sellainen on olemassa.
Ei ole kukaan Tyttökullista, joiden näyttelijät olivat neljäkymppisiä varmaan joskus 60-luvulla. Eikä Blanchen näyttelijällä ole särkyvä ääni, Dorothynkin ääni on matala. Ei ole Swoosie Kurtz. Helent Huntin ääni on aika normaali. ap
Vierailija kirjoitti:
Megan Mullally?
Ehdotettu kymmenen kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megan Mullally?
Ehdotettu kymmenen kertaa.
Jep, no kiitos. En jaksanut selata kaikkia 130 kommenttia läpi, niin kunham ehdotin.
Lauren Koslow? Eli Kauniiden ja Rohkeiden Margo?
Toni Collette? En tuosta ulkonäköasiasta tiedä, mutta häntä ei ole mainittu vielä. :)
Nyt on niin monia jo ehdotettu että mulle ei tule mieleen ketään muita kuin Illeana Douglas tai Juliette Lewis.
Oisko Winona Ryder?
Ohuet kasvot, hieman käheä, kimeä ääni, tummat hiukset, ruskeat silmät.
Oliko Hulluna sinuun sarjan Anne Ramsaylla erikoinen ääni? Kuvaus sopis häneen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Hulluna sinuun sarjan Anne Ramsaylla erikoinen ääni? Kuvaus sopis häneen.
Tai pikemminkin Leila Kenzleen. Muttei ihan kuitenkaan.
Laura Innes, Teho-osaston Kerry.
Minkä ikäinen lapsi olet tuolloin ollut, ap? Mitä nuorempi, sitä vähemmän voimme ehkä nyt luottaa muistikuviisi.