Auttakaa tunnistamaan 90-luvun naisnäyttelijä (erikoinen ääni)
Oli esillä ainakin 90-luvun loppupuoliskolla ja varmaan 2000-luvun alussakin, nykyään ehkä 55-65-vuotias.
Erikoinen, "raastava" ja särkyvä ääni, ei kuitenkaan matala ja seksikäs.
Tummat hartioille ulottuvat hiukset, ohut otsatukka, ruskeat silmät, kapeat kasvot, hoikka. Amerikkalainen.
Aika paljon Laurie Metcalfin näköinen.
Ei ole ainakaan Holly Hunter, Jane Kaczmarek, Jennifer Tilly, Mare Winningham tai Fran Drescher.
Olen googlaillut vaikka millaisilla termeillä, mutta ei vain löydy ketään sopivaa. Olisiko täällä joku, joka tietäisi, kenestä on kyse?
Kommentit (299)
onko enemmän nasal vai raspy voice?
Lori Petty muistutti ainakin ysärillä mielestäni vähän Laurie Metcalffia ja hänellä on jotenkin erikoinen ääni, minusta jotenkin ohut ja aavistuksen lapsenomainen.
Vierailija kirjoitti:
Katey Sagal, Pulmusista.
huoh, montakohan kertaa ehdotettu.................................................
Oletko ap tsekannut kaikki nimet?
Joku hullu ehdotti Bette Midleriä joten pakko sitten tätäkin ehdottaa: Goldie Hawn.
Ihmiset on aika huonoja arvailemaan.
Olisko Julia Roberts?
Sarah Jessica Parker. Se on tosi ärsyttävä, ihan äänensä puolesta ja muutoinkin.
Ap tässä! Ei ole vielä tullut oikeaa vastausta, olen lukenut kaikki kommentit. Kiitos ehdotuksista kuitenkin.
Ei tosiaankaan ole Roseanne Barrin ääni kyseessä!
Onko ketään näyttelijää, jolla olisi vähän samantyylinen ääni kuin Teho-osaston Laura Innesillä eli Kerry Weaverilla? ja Siirtykää tuossa jälkimmäisessä kohtaan 1.22.
Julie Kavner (Simpsonien Margen ääni).
Meryl Streepillä on kyllä tuollainen ääni, mutta kai ap nyt sen olisi muistanut.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä! Ei ole vielä tullut oikeaa vastausta, olen lukenut kaikki kommentit. Kiitos ehdotuksista kuitenkin.
Ei tosiaankaan ole Roseanne Barrin ääni kyseessä!
Onko ketään näyttelijää, jolla olisi vähän samantyylinen ääni kuin Teho-osaston Laura Innesillä eli Kerry Weaverilla? ja Siirtykää tuossa jälkimmäisessä kohtaan 1.22.
Roseanne Barrilla on samantyylinen ääni, tai oli siinä roolissaan.
no ihan selvästi se ashton kutcherin mpuoliso, DEMI MOORE
shannen doherty
lara flynn boyle
ei ne jaksa kun siitä ei saa rahaa eikä ruokaa