Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän edut VASTAAN K-plussa edut!

Vierailija
11.03.2018 |

En osaa päättää kumpaan kauppaan keskitän, joten plussat ja minukset kehiin molemmista.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskolla on käyttötavarasta joskus todella hyviä tarjouksia plussakortilla.

Vierailija
2/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskolla on enemmän valikoimissa luomu-tuotteita. Pisteet sinne.

Vierailija
4/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina keskittänyt siihen, kumman kauppa on ollut lähempänä. Nykyisin lähikauppani on S-merket.

Vierailija
5/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi käyttää kumpaakin? No, enemmän kyllä käytän S-ryhmää, koska bonukset ovat selkeästi paremmat.

Vierailija
6/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskolla on mahdoton kerryttää bonusta niin että siitä mitenkään hyötyisi

Vierailija
7/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaan pitää ostaa aivan valtavasti ja kerääntyy silti huonosti. Ässään tarvitsee ostaa vähemmän eli bonuksia kertyy paremmin ja bonusrahan saa nostettua vaikka käteisenä. Käytän tosin paljon myös Lidliä eli en ole mikään ässäuskovainen.

Vierailija
8/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voi käyttää kumpaakin? No, enemmän kyllä käytän S-ryhmää, koska bonukset ovat selkeästi paremmat.

Paremmat bonukset tulee kun keskittää vain yhteen kauppaan ;)

Vierailija
9/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaan pitää ostaa aivan valtavasti ja kerääntyy silti huonosti. Ässään tarvitsee ostaa vähemmän eli bonuksia kertyy paremmin ja bonusrahan saa nostettua vaikka käteisenä. Käytän tosin paljon myös Lidliä eli en ole mikään ässäuskovainen.

Edes pirkka-lehteä ei kesko lähetä jos ei osta tuhansilla euroilla vuodessa. Kallis hinta roskalehdellä

Vierailija
10/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko koska parempi hevi-osasto ja tuoreus laatu oikea hinta<33

Vierailija
11/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tule käytettyä s-ryhmää. Prsima on lähin kauppani, ihan jo siksi. K-puolen kaupoissa käyn kun haluan laajemmasta valikoimasta gluteenittomia tuotteita (lähicittarissa on pitkä hylly täynnä hyvin monipuolisesti niitä perus pakaste- ja leipähyllyjen lisäks) ja jos tiiän että on jotain hyviä tarjouksia. Lisäksi cittarin kanssa on samassa rakennuksessa tämän kylän vaatekaupat ja apteekki joten niihin jos on asiaa niin sitten teen ruokahankinnat cittarissa... mutta prsimaan muuten.

Vierailija
12/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskolle, koska pidän heidän omista "halpa"tuotteistaan enemmän, k-kauppa on lähikauppani ja minun kokemuksellani Keskon myymälät ovat paljon siistimpiä kuin S-ryhmän.

Vierailija
13/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ei tule kummastakaan mitään vaikka tankaan abcilla ja ostan smarketista ruokaiset

Vierailija
14/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmat bonukset tulee kun keskittää vain yhteen kauppaan ;)

Kyllä niistä Keskon kaupoista kannattaa hakea parhaimmat ale-tuotteet ja muuten suosia ässää. Tai näin olen minä ainakin järkeillyt.

Vierailija
15/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmällä paljon paremmat edut, jos puhutaan muustakin kuin ruokaostoksista. Esim. bensa, hotellit, ravintolat, tapahtumien liput jne.

Jos siis tosissasi tahdot keskittää niin valitse ehdottomasti s-ryhmä.

Vierailija
16/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteiden ja bonusten perusteella en valitse ostospaikkaa, käyn siinä kaupassa joka on lähimpänä tai matkani varrella, tai jossa on haluamani tuote. Ensisijaisesti valitsisin kuitenkin s-kaupan, koska se on halvempi.

Vierailija
17/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan samat perustavarat Cittarista, on se tastusti joka kerta kalliimpaa kuin Prismasta tai Lidlistä. En yksinkertaisesti viitsi maksaa turhaan enempää! Täkäläinen Cittari on myös huono käyttötavarapuoleltaan ja Prisma pesee sen mennen tullen. Esim.tosi hyvä naistenvaatevalikoima Prismassa täällä

Vierailija
18/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kplussa aina ja ikuisesti

Vierailija
19/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä parempi jos keskittää kaikki ostokset sinne. Jos ei halua keskittää yhteen ketjuun, k-ryhmän edut silloin mielestäni paremmat. Lähipiirissäni on useampi s-ryhmä uskovainen ja keskittävät kaikki ostokset sinne ja ainakin omasta mielestään saavat hyvät edut. Itse en tykkää keskittää. Lähikauppa on k-kauppa ja olen aina jotenkin tykännyt käydä k-kaupoissa ruokaostoksilla koska alennukset saa heti plussakortilla ja tarjouksia on paljon. S-ryhmässä tosi vähän tarjouksia ja systeemi perustuu myöhemmin saataviin bonuksiin. Muita ostoksia teen kyllä s-ryhmästäkin. Tällä itselleni sopivalla systeemillä olen pitänyt k-ryhmän etuja minulle parempina.

Vierailija
20/49 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän omat tuotteet on kuraa.