S-ryhmän edut VASTAAN K-plussa edut!
En osaa päättää kumpaan kauppaan keskitän, joten plussat ja minukset kehiin molemmista.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
ikinä ei tule kummastakaan mitään vaikka tankaan abcilla ja ostan smarketista ruokaiset
Missä osuuskaupasta sun korttis on, jos et mitään bonuksia saa? Matalimmat bonuksethan alkaa kertyä suurimmassa osassa 50€:sta, jossain jopa 1€:sta. Tai sit sulla on todella pienet kuukausiostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi käyttää kumpaakin? No, enemmän kyllä käytän S-ryhmää, koska bonukset ovat selkeästi paremmat.
Paremmat bonukset tulee kun keskittää vain yhteen kauppaan ;)
Kyllä niistä Keskon kaupoista kannattaa hakea parhaimmat ale-tuotteet ja muuten suosia ässää. Tai näin olen minä ainakin järkeillyt.
Sama täällä. Lisäksi tankkaan Nesteellä.
Mä ostan sieltä, mistä saa laadukkainta ruokaa milloinkin. Tulee sitten pisteitä mitä tulee. Sain jo pyhäkoulussa tarroja, en oo enää niin sellasten perään. Ja en todellakaan saa mistään mitään rahavyöryjä, kun olen yksineläjä.
Molemmilla korteilla saa parhaat edut tuotteiden suora-alennuksista.
Ässällä ei ole koskaan tarjouksia, mutta bonuksia kertyy helpommin. Ässällä taas on nykyään enemmän kotimaisia tuotteita, keskolla pirkat ja kaikki halpistuotteet taas aina ulkomaalaisia :(.
Molempiin keskitän mutta koen hyötyneeni s-ryhmään keskittämisestä enemmän. City-marketin tuotteet ovat alennuksillakin kalliimpia kuin muualla. Asiakasta viedään kuin pässiä narussa.
Minulla Kesko, erityisesti siksi että lähikauppa on todella hyvä K-supermarket, sieltä saa kaiken arjessa tarvittavan. Käyn cittarissa jos tarvitsen jotain isompaa.
S- Ryhmällä halvemmat hinnat pysyvästi, ei tarvitse alennusmainontaa. K- Ryhmällä useita mainoskikkoja esim. Mammuttimarkkinat alentaakseen hintoja S- Ryhmän tasolle hetkittäin. S- Ryhmällä paremmat bonuksetkin.
Maksa ensin satanen niin saat sitten joskus bonuksia. Hyvä meininki.
Kun käyttää fiksusti molempia, niin saa parhaat hyödyt. Bonuksista saa jotain jopa takaisin, K-kauppaan saat kantaa todella paljon rahaa saadaksesi edes vitosen takaisin. Mutta plussa-kortilla saa hyviä tarjouksia, joita kannattaa kyllä hakea. Eli seuraa plussa-tarjouksia ja hae ne silloin kun ehdit, mutta käy muuten s-kaupassa.
Plussatarjoukset ovat yleensä aika hyviä. Muuten hinnat ovat kalliimpia kuin muissa kaupoissa.
Prismassa kosmetiikka nykyään Tokmanniakin halvempaa. Ja siis bränditkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on osuusmaksu, jolle useimmat osuuskunnat maksavat korkoakin ihan reilusti ja sen saa takaisin erotessaan.
Rahaksi laskettuna S-ryhmän edut ovat paremmat, kun asiakkaat omistavat ketjun, joten sekin osa, joka menisi osinkoihin käytetään hyväntekeväisyyteen tai palautetaan asiakkaille muodossa tai toisessa.
K-ryhmässä toki joskus erittäin hyviä yksittäisiä tarjouksia, jotka kannattaa ostaa pois, jos muutoin sattuu kaupan lähistölle ja tuotetta tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran korjaan, että se satanen on sijoitus ja sitä vastaan saa vuosittaista tuottoa. Kun luovut jäsenyydestä, saat tuon satasen takaisin. Kyse on siis hyvin tuottavasta osakkeesta.
Abcllä polttoaineet on yleensä sentin pari kallimpia kyllä. Itse nyt köyhänä opiskelijana en paljoa käytä edes rahaa joten kk bonusprosenttini yleensä on 2,5 ja tähän vielä 0,5 prossan maksutapaedulla saan polttoaineen hinnasta 3 senttiä litralta pois, jolloin on halvin käydä abcllä.
Kumpikin on täyttä kusetusta, mutta palstamammat kuvittelevat nettoavansa paljonkin joillain säälittävillä bonareilla. Totuus on toista maata: käyttäkää päätänne ja laskekaa mikä kannattaa ja mikä ei.
Yksin elävänä minulle ei kerry s-bonusta kuin joitain senttejä. Keskolta tulee silloin tällöin vitonen ja plussa tarjoukset on hyviä.
K:n hevipuoli on säästöä vaikka kalliimpi kilohinta. K:n hevit saa syötyä kaikki, S:n joutuu poistamaan huonoja osia joskus puolet tuotteesta. Usein ehtii pilaantua kokonaan ennen syömistä kun ostaessa jo vanhaa ja huonolaatuista.
No te olette sitten suunnitelmallista porukkaa. Markkinatutkimusten mukaan asiakkaille tärkeintä kaupassa on sijainti. Eli että sinne pääsee helposti.
Tämän takia jotkut superkalliit pienet k-kaupat takovat voittoa.
Nii kannattaahan se tankata kallista bensaa, ku siitä saa bonuksia. Tuolla ne korttiuskovaiset bonuksensa maksaa, kun maksetaan tietyistä jutuista sikahinta, että saa bonuksia.
Käytän korttia jos asioin muutenkin ketjujen paikoissa, mutta en valitse paikkaa vain käyttääkseni korttia.