Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on perheessä kaksi autoa, ajaako miehesi pääsääntöisesti sitä hienompaa ja kalliimpaa?

Vierailija
11.03.2018 |

Niin?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme autoa, kaikki minun nimissä ja minun maksamia, ja kaikista kaikki kulut maksan minä.

Vaimo ottaa sen minkä haluaa, itse sen mikä jää jäljelle. Vaimo kyllä tykkää uusimmalla ajaa, mutta periaatteessa ottaa sen minkä helpoiten pihasta saa (ei viitsi ensin siirtää yhtä pois tieltä että saa toisen sen takaa).

Täällä ollaan näköjään tosi tarkkoja että molemmat ajaa vaan omalaan, ihan kummallista. Tai hävetään ajaa vanhalla, itse ajattelen mitä vanhempi sen kivempi, kunhan toimii. En osaa sitä hävetä, enemmin pidän typeränä uusien autojen hankintaa, erittäin huono sijoitus, arvo tippuu nopeasti. Onhan sille rahalle parempaakin käyttöö.

Vierailija
62/66 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajana olen tietoinen arvostani ja meillä on yli 62000 euroa maksava volvo, citymaasturi tyyllinen.

Esim moni lastentarhanopettaja luulee olevansa korkeatasoinen, ajaessaaan jolloin nissan sunnyllä. Kukaan opettaja ei nöyrtyisi moiseen, eikä ne lto:t edes ymmärrä kastiaan. Mutta minä annankin usein heille pieniä vihjeitä tasostani, kuten auto, ja se saa lto:n palaamaan maan pinnalle

Hahah, mäpäs ajelenkin oikein tyytyväisenä 20v vanhalla, lommoisella karvalakki-Fordilla. Nauran teille pröystäilijöille kun teidän rahat menee johonkin turhanhienoon autoon. Omani ajaa ihan saman asian, mutta mun ei tarvitse olla velkavankeudessa auton vuoksi. Ei opettajien palkoillakaan mitään 70k autoja käteisellä osteta.

T. Lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uudempi ja minun mielestäni hienompi, miehellä vanhempi auto, mutta hänen mielestään se on hienompi ja tykkää ajaa sillä. Eli hyvin on meillä mennyt, molemmat tykätään autoistamme. Jos ei tykättäis, ostettais uudet.

Vierailija
64/66 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei toi meidän Voyager ole yhtään niin hieno kuin miehen työmatka auto.. Mut ois se vähä hönttiä jos me tungetaan 1+5 sen urkkaautoon ja mies ajelee yksin tilaihmeellä.

Vierailija
65/66 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla omat autot.

Miehellä diesel Volvo farkku koska hän on käytännön ihminen ja Volvo-mies viimeiseen asti. Tällä autolla tehdään pitkät matkat ja vedetään kärryä.

Minulla pieni mutta tehokas bensa BMW koska itse rakastan vauhtia, tehoa ja takavedolla kikkailua...

Ajamme kumpikin työksemme rekkaa mutta minä olen enemmän kiinnostunut autoista...

Vierailija
66/66 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi autoa ja minä ajan sillä uudemmalla ja paremmalla, vaikka miehellä pidempi työmatka. Minä vain haluan ajaa uudemmalla ja luotettavammalla autolla, koska jos auto kosahtaa tien päälle, en osaa tehdä asialla mitään. Mies tietää kokeilla edes jotain temppuja. Toki se uudempikin auto saattaa piiputtaa, mutta ehkä kuitenkin vanhaa epätodennäköisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän