Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienet lapset nukkuvat niin vähän?

En halunnut luostariin
10.03.2018 |

Meillä on perheessämme kaksi pientä lasta, jotka molemmat nukkuvat vain vähän, mutta silti ilmeisesti aivan riittävästi, koska ovat terveitä, pirteitä ja hyväntuulisia. Meillä pn puolison kanssa ihan onnettoman vähän seksiä sen takia, ettei aikaa ilman lasten puuhatessa siinä vieressä juurikaan ole. Kuinka monen muun vanhemman tämä on yllättänyt ettei seksielämä olekaan tyssännyt väsymykseen vaan ajanpuutteeseen?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt vähän hellittää. Ei se mies vaan ole sinusta kiinnostunut ja se ei ole lasten syytä.

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että tässä ketjussa olisi jollain tavallavkyse sinusta tai perheestäsi? Lapset ovat erilaisia.

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä meillä riittää ihan että lapset liikkuu ja syö hyvin ja mennään nukkumaan.

Lapset nukahtaa ja vanhemmille riittää se elokuva ja seksi ja takaisin nukkumaan. Seuraavana aamuna saattaa väsyttää.

Ei tarvi lukea neuvolan oppaita että elämä luistaa mukavasti vaan ihan pystytään elämään ja panemaan ilman että neuvolantäti pitää minua kädestä kiinni.

Jotain teette väärin ja ette pysty itse ajattelemaan mitään ettekä muuttamaan malleja vaikka ei hyvältä tunnukaan.. "kun oppaissa sanotaan näin ja näin".

Väsyttäkää lapset, pistäkää ne nukkumaan ja viettäkää laatuaikaa, huomen aamulla otatte berokkaa.

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis sitä, että omassa lapsuudenkodissa on totuttu siihen, että on ihan tavallista harrastaa seksiä aina, kun innostus yllättää, oli paikalla muita ihmisiä hereillä tai ei? Joo, tämä on se perinteistä menoa siltä ajalta, kun ihmiset asuivat nykyistä ahtaammin eikä lasten tunteita ihmeemmin mietitty.

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai sitten ei vaan tehdä asioista liian vaikeita..

Vierailija kirjoitti:

Olen aina epäillytkin, että suurperheellisten lapset nukkuvat varmaan hyvin, kun lapsia on kerran saatu tehtyä liuta. Vanhemmat eivät silloin voi olla ihan lopussa ja aikaakin seksille on löydyttävä kohtalaisesti, jos penskoja on saatu tehtyä iso lauma.

Vierailija kirjoitti:

Me mennään illalla koko porukka kello 22.00 nukkumaan, odotellaan että pennut nukahtaa ja hiippaillaan alas syömään karkkia, peuhaanaan ja katsomaan elokuvaa. Seuraavana aamuna väsyttää mut mennään sit porukalla päikkäreille.

Lapsia 5.

Vierailija
42/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on meilläkin ongelma. Itse olen yleensä iltaisin niin väsy, että lopulta menen yhtäaikaa lasten kanssa nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuta harrastusta ole keksinyt kuin trollaamisen?

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää sama kitisijä jonka mies tarvii tunnin hieronnan ennenkuin kikkeli edes värähtää ja itse eukko tarvitsee pari tuntia pellesirkusta ennenkuin rupeaa edes miettimään yhdyntää..

Turha siitä on lapsia syyttää. Kaupasta saa jotain aineita noihin ongelmiin.

Vierailija
44/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-dvd on pelastanut monta aamu- ja iltapäiväseksituokiota ;)

Vierailija
45/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Sun kaltaisille on olemassa nimityskin.

Se on neitsythuo*a.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää sama kitisijä jonka mies tarvii tunnin hieronnan ennenkuin kikkeli edes värähtää ja itse eukko tarvitsee pari tuntia pellesirkusta ennenkuin rupeaa edes miettimään yhdyntää..

Vierailija
46/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi enhän minä nyt voi kun muumit on niin hellyttäviä hahmoja ja lapsi niin viaton ja miehellä menee ihan tunnelmat. Lisäksi mikään Muumi dvd ei riitä koska meillä miellyttävään kohtaamiseen miehen kanssa menee n. 10-13 tuntia.

Lapset pilaavat parisuhteemme. Oih ja aih.

Ap

Vierailija
47/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku ymmärtää tilannetta. 😊Ihmettelyä, päivittelyä ja kaikenlaista neuvomista olemme kuulleet enemmän kuin tarpeeksi, jopa omilta sukulaisilta. Olemmekin päätyneet siihen, että lasten unentarve ei vain ole kovin suuri, koska he ovat pääosin hyvällä tuulella, terveitä ja kasvavat hyvin.

Minulle tämä lasten vähäunisuus vain on ollut yllätys, koska itse olen tätä ennen aina rakastanut nukkumista ja nukkunut paljon. Puoliso taas on yleensä valvonut minua enemmän.

Kiitos tuesta ja myötätunnosta, se on kullanarvoista! ❤

- Ap

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiahan vaan on, että kaikilla ei ole samanlainen unentarve. Oma lapseni nukahti myös 2-vuotiaana kymmenen ja yhdentoista välillä, joskus vaikka 23.30 ja heräsi kahdeksan aikoihin. Oltiin kotona, joten nukkumisestakaan en panikoinut. Nuku tällin vielä päikkärit.

Sitten meni hoitoon ja hoitoa varten piti herätä ennen seiskaa. Maattiin illalla tuntikausia sängyssä kun yritin saada nukahtamaan ja usein nukahti vasta klo 23 jälkeen. Minä laskin tunteja kauanko ehtii nukkua ennen hoitoa ja panikoin paljonko lapsen pitäisi nukkua yössä. Ei auttanut mitkään urheilut, lukemisen ja rutiinit. Ei vaan nukkunut, vaikka hoidossa ohjeistin herättämään päiväunilta tunnin unien jälkeen. Jos olivat vahigossa antaneet nukkua hoidossa pidempään niin ei nukahtanut puoltayötä ennen.

Jälkikäteen ajateltuna oli aivan pöljää maata sängyssä parikin tuntia eli saatettiin mennä sänkyyn ysiltä eikä nukkunut vielä klo 23.00. Joo ja niille, jotka sanoo, että olisi pitänyt mennä nukkumaan aikaisemmin tiedoksi, että sitäkin monta kertaa yritettiin, mutta maattiin valveilla vain kauemmin.

Lopulta sit tajusin, että turhaan sängyssä maataan. Huomasi mylös, että kun kukkuu monta yötä peräkkäin niin kyllä se jonain yönä nukahtaa aikausemmin. Olen yksinhuoltaja ja sitä omaa aikaa on minulla ollut illalla vähän aikaa siitä lähtien kun lapsi lopetti 5-vuotiaana päiväunet. Sen jälkeen saattoi nukahtaa nuorempana välillä kympiltä tai 22.30, joskus harvoin jopa 21.30. Nykyisin on jo koulussa ja menee sänkyyn yleensä kympiltä, mutta monesti nukahtaa yhdentoista maissa tai jälkeen. Joudun herättämään ennen 7. Onneksi saattaa viikonloppuna nukkua myöhään.

Vierailija
48/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut ihmeissäni, kun toiset puhuu, että lapset nukkuvat kymmeneen. Meillä on aina lapset heränneet viimeistään seitsemältä. Kipeänäkään eivät ole nukkuneet minnekään kymmeneen. Eivätkä vatsinkaan vauvana. Ja teinin huoneesta kuuluu jo rapinaa tälläkin hetkellä.

Itsesaastuttaako se vai mitä se huoneessaan rapistelee?

Vierailija
49/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt joku ihan muu kommentoimassa.

- Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi enhän minä nyt voi kun muumit on niin hellyttäviä hahmoja ja lapsi niin viaton ja miehellä menee ihan tunnelmat. Lisäksi mikään Muumi dvd ei riitä koska meillä miellyttävään kohtaamiseen miehen kanssa menee n. 10-13 tuntia.

Lapset pilaavat parisuhteemme. Oih ja aih.

Ap

Vierailija
50/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liittyy mihin? Tarkistuttaisit pääsi.

- Ap

Vierailija kirjoitti:

Onnea!!

Se on neitsythuo*a.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
51/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mennään illalla koko porukka kello 22.00 nukkumaan, odotellaan että pennut nukahtaa ja hiippaillaan alas syömään karkkia, peuhaanaan ja katsomaan elokuvaa. Seuraavana aamuna väsyttää mut mennään sit porukalla päikkäreille.

Lapsia 5.

Öh, miksi teidän pitää esittää että menette nukkumaan? Lapset nukkumaan kello 22 ja aikuiset valvoo niin pitkään kun haluaa.

Vierailija
52/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin tarvitaan se että mies laittaa siitintään naisen pimsaan. Ei se nyt oikeasti mikään ihmeteko ole. Koittakaa kerran. Kyllä ne lapset, teidänkin, joskus nukkuu.

Menette sitten päiväunille tämän ihmeteon jälkeen ettei väsytä. Laitat sinä päivänä vaikka valmisruokaa pöytään ja jätät audin pesemättä. Relaa.

En halunnut luostariin kirjoitti:

Tämä liittyy mihin? Tarkistuttaisit pääsi.

- Ap

Vierailija kirjoitti:

Onnea!!

Se on neitsythuo*a.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
53/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia 5.

Öh, miksi teidän pitää esittää että menette nukkumaan? Lapset nukkumaan kello 22 ja aikuiset valvoo niin pitkään kun haluaa.

Miks? Meillä toimii. Ainakin harrastetaan seksiä toisin kuin nämä nukuttelijat. Kannattaa koittaa.

Vierailija
54/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko sä harrastaa seksiä vai valittaa että lapset on pilanneet teidän seksielämä?

Vierailija
55/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia 5.

Miks? Meillä toimii. Ainakin harrastetaan seksiä toisin kuin nämä nukuttelijat. Kannattaa koittaa.

Kuulostaa siltä että lapset tyrannisoi koko perheen toimintaa ja aikuisilla ei ole mitään valtaa. "Äiti sä et SAA VALVOA KOSKA MÄ KÄSKEN!!!" okei pikkukulta äiti menee nukkumaan kun sinä käsket.. Rauhoitu prinsessa äiti tottelee.. Voi hyvä luoja. Joo taidan jättää kokeilematta, onnea tulevaisuuteen :D

Vierailija
56/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia 5.

Kuulostaa siltä että lapset tyrannisoi koko perheen toimintaa ja aikuisilla ei ole mitään valtaa. "Äiti sä et SAA VALVOA KOSKA MÄ KÄSKEN!!!" okei pikkukulta äiti menee nukkumaan kun sinä käsket.. Rauhoitu prinsessa äiti tottelee.. Voi hyvä luoja. Joo taidan jättää kokeilematta, onnea tulevaisuuteen :D

Kuulostaa siltä että et tiedä paljonkaan asiasta, mistä saarnaat.

Vierailija
57/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ruvetkaa vaikka ulkoilemaan enemmän niin lapsiakin väsyttää.

Koitapa tänään kunnon hiihtolenkki ja ruokaa naamariin, iltasuihkut ja hammaspesu ja nukkumaan kello 22.00 ja eiku kutemaan.

Vähäunisen lapsen äitinä minua ÄRSYTTÄÄ tämänkaltaiset kommentit. Kun lapseni oli pienempi, kuulin tätä koko ajan. Rymyttiin ulkona 3-4h päivässä ja silti lapsi nukkui vähän. Sitten muut kommentoivat, että ulkoilkaa enemmän. 🙄

Omaa lastani väsyttää vain älylliset haasteet. Fyysisesti vaikuttaa olevan oikea ikiliikkuja. Meillä nukkumiseen auttoi vain kielipäiväkoti ja tehtäväkirjat, joissa joutui miettimään. Tämä 3-vuotiaana, ja kyllä edelleen eskarilaisena.

Vierailija
58/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua toisten lapsettomuus haittaa missään määrin. Kuulostaa vain siltä, ettet ole edes toiminut lapsenvahtina pienille lapsille. 2-vuotiaat eivät yleensä edes puhu noin paljon kuin parodiassasi.

- Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia 5.

Vierailija
59/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia 5.

Kuulostaa siltä että et tiedä paljonkaan asiasta, mistä saarnaat.

Ei meillä tarvitse valehdella lapsille tai kiertää omia sääntöjämme, kaikille on ihan selvää että on asioita joita aikuiset saavat tehdä ja lapset eivät saa. Ihan naurettavaa tuollainen.

Vierailija
60/86 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut luostariin kirjoitti:

Ei minua toisten lapsettomuus haittaa missään määrin. Kuulostaa vain siltä, ettet ole edes toiminut lapsenvahtina pienille lapsille. 2-vuotiaat eivät yleensä edes puhu noin paljon kuin parodiassasi.

- Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia 5.

Ei tuo viesti ollut tarkoitettu sinulle. Lue viestiketju, heillä on 5 lasta, aikamoista jos kaikki ovat alle 2v...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän