AUTTAKAA! Mies sai raivarin ja mua pelottaa
En enää tiedä mitä tehdä. Mies raivostui kun en halunnut lähteä kauas hänen serkkunsa luokse vaan pysyä kotona lepäämässä. Heitti vesilasillisen päälleni ja sai jonkun ihan ihme raivokohtauksen, hakkasi nyrkillä seinää yms.
Minua pelottaa. Minulla ei ole mitään paikkaa minne mennä. Omat vanhempani asuvat ulkomailla ja olen ainoa lapsi. Kavereita ei juurikaan enää ole, työkavereitakin vain kaksi. Yhteinen vuokra-asunto muttei lapsia.
Mitä ihmettä mä oikein teen. Avioero ainakin pitää ottaa mutten halua asua tuon kanssa samassa asunnossa. Mies lähti nyt vanhemmilleen parin kilsan päässä eikä toivottavasti tule takaisin ihan heti.
Pelottaa jos alan pakkaamaan tavaroitani ja hän tuleekin takaisin niin tulisi vielä pahempi raivari. Minuun hän ei sentään käynyt käsiksi. Ainakaan vielä.
Kommentit (276)
Minunkin mieheni sai raivareita ja tiesin, mitä tehdä. Hän ei ole enää mieheni.
Vauavpalstan tärkein ohje kuitenkin on että aina jos mies suuttu tai tulee riitaa, ainoa vaihtoehto on avioero. Siitä lähdetään ja kaikki muu on sivuseikka.
Siispä: Jätä se sika!
Voimia, ap. Ja pidä pääsi, vaikka miehesi kuinka pyytäisi anteeksi. Tuollaisilla ihmisillä on tapana hyvitellä tekojaan, mutta toistaa ne taas tiukan paikan tullen hetkellä, jolloin toinen ihminen luulee, että kaikki onkin kunnossa. Älä usko miehesi selittelyjä.
Hiukan tuo anoppi nyt häiritsee omaa mieltäni. Miehesi on kuitenkin hänen poikansa, joten perusäitimoodilla voisi kuvitella, että loppupeleissä pitää kuitenkin aina lapsensa puolta. Uskoutuisin siis ennemminkin jollekin toiselle ihmiselle. VOIMIA!
Vierailija kirjoitti:
Vauavpalstan tärkein ohje kuitenkin on että aina jos mies suuttu tai tulee riitaa, ainoa vaihtoehto on avioero. Siitä lähdetään ja kaikki muu on sivuseikka.
No jos toista ei paljoa kiinnosta miten käy niin mitäs siinä sitten yksin leikkimään suhdetta..
Vierailija kirjoitti:
Oma miehenikään ei ikinä pyytänyt anteeksi, ellen oikein anonut sitä. Tuntui hirveälle, sitä oli kuitenkin valmis antamaan anteeksi kerran, jos saisi selityksen, ja kunnon vilpittömän anteeksipyynnön.
Olen edelleen tässä suhteessa. Mies kohtelee kuin roskaa. Kunpa joskus rohkenisin lähteä.
Et tule saamaan vilpitöntä anteeksipyyntöä, eikä tule ap:kaan saamaan, koska sellainen ihminen, joka tekee tuollaista, sulkee mielestä ja kieltää tapahtuneen. Kieltäminen on hyvin alkeellinen tapa suojella mieltä, semmoinen kaksivuotiaalle sopiva. Sitä ei pureta sillä tavalla, että toinen pyytää ja kaltoinkohtelija sitten vaan tsemppaa. Maallikko ei sille ylipäätään voi oikein tehdä mitään.
Anoppi tuli mieleen jos hänestä olisi apua asioiden järjestämiseen.. taitaa olla nyt niin etttä minä pakkaan kamani ja etsin mieluummin uuden kämpän. joten ajattelin että hän varmasti tietää miten poikansa on reagoinut ja voisi auttaa tarvittaessa pitämään sen poissa jos haen tavarani yms. Ja oli kyllä ihan puolueeton ja toki surullinen siitä että poikansa on saanut tollaisen kohtauksen. Ja toki myös huolissaan kun onhan se kuitenkin sen poika eikä tollaiset kohtaukset nyt ihan sieltä normaalista päästä ole. Hänen mielestään se johtuu vain työstressistä ja rahasta että mies reagoi noin mutta mistäpä sitä kukaan tietää..
Mulle oli tosi suuri kynnys ottaa nyt viikonloppuna yhteyttä työpaikan työ"kavereihin" joten tuli eka anoppi mieleen. Jotenkin myös en haluaisi kertoa heille kun ollaan vain sillä tasolla että hyvä jos tietävät mun olevan naimisissa. Ehkä taustalla on pakko tai häpeä vaikka ei vissiin pitäisi miettiä sellaista.
Kiitos tsempeistä. Ero kieltämättä vähän pelottaa ja se miten paljon oma elämä tulee muuttumaan. Mutta eipä sille kai mitään voi.
Ap
Siis oikeesti! Mies heittää lasillisen vettä päälle ja täällä ollaan menossa turvakotiin vaikkei ole edes suojelua tarvitsevia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan halua pilata itseni ja lasteni elämää katselemalla raivopääukkoa. Hän ei ollut sellainen, kun tavattiin ja tehtiin lapset.
Onko tässä nyt kyseessä ei-suomalaiset juuret omaava mies? Vähän kuulostaa siltä...
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tuo nyt olevinaan jotain erikoista huumoria? Ei kenenkään tarvitse erota sen takia, että kotona kinataan siitä, kumman vuoro imuroida tällä kertaa ja kumpi ehtii viedä nicojessican harkkoihin.
Se, että joku äkillisesti napsahtaa ja käy päälle, koska toinen on väsynyt, eikä pysty käsittelemään tekemisiään mitenkään, se on aika eri asia ja valitettavasti aika huono merkki.
Kerrataanpa vielä.
Mies poltti päreensä; löi seinää, heitti vettä vaimon päälle. Lähti pois kotoa rauhoittumaan, ettei tulisi sanottua, jotain mitä katuu myöhemmin.
Tapahtuiko muuta pelottavaa?
Ymmärrän hyvin vastaavaa naisen puolelta (monta astetta rankempanakin) kokeneena, että on vakavan keskustelun ja anteeksipyynnön paikka, mutta syytä avioerolle en kyllä kertakaikkiaan keksi?
Onko liittonne niin huonoissa kantimissa, että jos toinen puoliso hihansa polttaa, niin heti ollaan eroamassa? Miettikää asiaa niin päin, että nainen suuttuu, huutaa, heittää juomat päälle ja särkee jotain. Olisiko ero silloinkin ainoa oikea ratkaisu rakastavassa liitossa.
Terv. Mies 42v.
niin oletko ensin luvannut lähteä,ja yht äkkiä,ilman perusteluja .päättänyt että ei en lähde. Ja jos ystävällisesti yrittää kysyä syytä ja miksi muutit mielesi, viime hetkellä.niin siitä loukkaanutaan."minä vaan nyt päätin niin .ei huvita. syitä sille että et lähde,niin,"älä kysele.mua ei vaan huvita".ja jos samanlaisia viime hetken peruutuksia.on ollut paljon .niin kai siinä nyt hermoa kiristää.jesus teit naisia,pää asia että saadaan lisää draamaa faceen,ja säälin hakua.
Mies42v. kirjoitti:
Kerrataanpa vielä.
Mies poltti päreensä; löi seinää, heitti vettä vaimon päälle. Lähti pois kotoa rauhoittumaan, ettei tulisi sanottua, jotain mitä katuu myöhemmin.Tapahtuiko muuta pelottavaa?
Ymmärrän hyvin vastaavaa naisen puolelta (monta astetta rankempanakin) kokeneena, että on vakavan keskustelun ja anteeksipyynnön paikka, mutta syytä avioerolle en kyllä kertakaikkiaan keksi?
Onko liittonne niin huonoissa kantimissa, että jos toinen puoliso hihansa polttaa, niin heti ollaan eroamassa? Miettikää asiaa niin päin, että nainen suuttuu, huutaa, heittää juomat päälle ja särkee jotain. Olisiko ero silloinkin ainoa oikea ratkaisu rakastavassa liitossa.
Terv. Mies 42v.
Jos toinen käyttäytyy uhkaavasti huutaen ja tavaroita heitellen, on se aina syy erota, oli tekijä nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt kyseessä ei-suomalaiset juuret omaava mies? Vähän kuulostaa siltä...
Näitä suomalaisia punaniskajanttereita löytyy. Ovat todella ikäviä ja ilkeitä. Sitten kun eivät enää muuta keksi niin hakevat kiusatakseen jonkun thaimaalaisen tyttöparan.
Vierailija kirjoitti:
Mies42v. kirjoitti:
Kerrataanpa vielä.
Mies poltti päreensä; löi seinää, heitti vettä vaimon päälle. Lähti pois kotoa rauhoittumaan, ettei tulisi sanottua, jotain mitä katuu myöhemmin.Tapahtuiko muuta pelottavaa?
Terv. Mies 42v.
Jos toinen käyttäytyy uhkaavasti huutaen ja tavaroita heitellen, on se aina syy erota, oli tekijä nainen tai mies.
Niin ja luulisi että "mentyään rauhoittumaan" ottaisi vaimoonsa yhteyttä ja pyytäisi anteeksi.
Mies42v. kirjoitti:
Kerrataanpa vielä.
Terv. Mies 42v.
Ei sinunkaan tarvitse katsella vastaavaa ja pahempaa naiselta. Tavallaan ymmärrän, että jos vain ärsyttää, muttei pelota, ja haluat olla mieluummin huonon kanssa kuin yksin tai jos olet samanlainen kilaripaiskelija ja haluat elää sellaista matti ja mervi -arkea. Moni muu kuitenkin kokee, että yksinkin on parempi.
Pakkaa kaikki pakolliset (vaatteita, läppäri, lompakko, pankkikortti ja MUISTA HENKKARIT) esim. reppuun. Juokse karkuun ja mene turvakotiin.
Älä sille anopille kerro ainakaan uutta osoitettasi (tietenkin laitat sen salaiseksi). Äiti pitää aina poikansa puolia ja vähättelyähän tuossakin oli jos alkoi selitellä, että käytös johtuu vain stressistä. Pahimmassa tapauksessa kertoo asiasi suoraan eteenpäin pojalleen.
Miesten on helppo vähätellä kun yleensä ovat aina parisuhteessa se fyysisesti vahvempi osapuoli.
Valokuvat?