Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! Mies sai raivarin ja mua pelottaa

Vierailija
10.03.2018 |

En enää tiedä mitä tehdä. Mies raivostui kun en halunnut lähteä kauas hänen serkkunsa luokse vaan pysyä kotona lepäämässä. Heitti vesilasillisen päälleni ja sai jonkun ihan ihme raivokohtauksen, hakkasi nyrkillä seinää yms.

Minua pelottaa. Minulla ei ole mitään paikkaa minne mennä. Omat vanhempani asuvat ulkomailla ja olen ainoa lapsi. Kavereita ei juurikaan enää ole, työkavereitakin vain kaksi. Yhteinen vuokra-asunto muttei lapsia.

Mitä ihmettä mä oikein teen. Avioero ainakin pitää ottaa mutten halua asua tuon kanssa samassa asunnossa. Mies lähti nyt vanhemmilleen parin kilsan päässä eikä toivottavasti tule takaisin ihan heti.

Pelottaa jos alan pakkaamaan tavaroitani ja hän tuleekin takaisin niin tulisi vielä pahempi raivari. Minuun hän ei sentään käynyt käsiksi. Ainakaan vielä.

Kommentit (276)

Vierailija
21/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-5/5 mutta kyllä tästä vielä mammojen miesten vihaamisketju saadaan aikaiseksi.

Kuinka te jaksatte näitä loputtomia , luokattomia provojanne

Älä viitsi.

Ilmeisesti sinua ei ole lyöty. Minua on, kaksi kertaa. Lyöjinä olivat aiemmat poikaystävät.

Miehillä kuohuu testosteroni ja turhan usein uhri on tyttöystävä, vaimo tai lapset.

Sisareni mies rikkoi eteisen sisäoven ikkunan raivopäissään. Ystävääni on lyönyt useampi mies.

Meillä on kaikilla yliopisto- tai korkeakoulutus ja kunnolliset perheet.

Pelottava maailma, kun kotonakaan ei saa olla rauhassa. 

ohis

Vierailija
22/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös itkettää ja tärisyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mies on alistunut liikaa tahtoosi ja pimahti kerralla kunnolla.

Luultavasti tulee takaisin pian ja pyytää anteeksi käyttäytymistään.

Nyrkkiä seinään ja hajonnut vesilasi, ei mitään muuta vakavampaa.

Rauhoitu, soita sille tai lähetä tekstari :-)

Hyvä tietää, että sinua voi uhkailla.

Meitä normaaleja ihmisiä ei voi.

Vierailija
24/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te provohuutelijat olette kyllä yksiä idiotteja. Tottakai tämä voi olla totta ja tälläistä myös tapahtuu oikeassa elämässä. Se on vaan yksi ikävä elämän tosiasia. Myös niinpäin että nainen lyö miestä. Huudetaanko silloinkin provoksi? Hävetkää.

Vierailija
25/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä tosiaan välittömästi, vaikka ympäri vrkauden auki olevalle huoltoasemalle tai omenahotelliin, mihin vaan pääsee ja alkaa etsimään omaa asuntoa ja ero vireille, seuraavaksi miehesi tod.näk.lyö sinua ap...

Vierailija
26/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, joo, pois asunnosta vähäksi aikaa. Oliko mies juonut liikaa? Tuo jättää särön suhteeseen, ei voi enää olla varma käytöksestään tästä eteenpäin. Tervetuloa pelko ja ahdistus perheeseen, jos ei ole aiemmin ollut.

Vierailija
27/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo autossa, googlasin tuon kaupungin turvakodin tiedot ja onneksi sellainen on. kiitos teille jotka annoitte asiallisen vastauksen

ap

Vierailija
28/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te provohuutelijat olette kyllä yksiä idiotteja. Tottakai tämä voi olla totta ja tälläistä myös tapahtuu oikeassa elämässä. Se on vaan yksi ikävä elämän tosiasia. Myös niinpäin että nainen lyö miestä. Huudetaanko silloinkin provoksi? Hävetkää.

Voisi voisi, mutta nämä provot ovat aina kaavamaisia ja tunnistettavia.

Vierailija
29/276 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin riidankylväjät :-)

Jos oma elämänne on surkeata juoppojen ukkojenne kanssa, niin älkää nyt herrantähden ulvoko muille sitä avioeroa yhdentekevän riidan perusteella.

Mitä tuossa nyt oikein on tapahtunut. Lasista vettä (jos happoa ja ähl ämi, asia eri) ja lyöty SEINÄÄN nyrkillä.

Ihme turvakoti, poliisi, palokunta neuvoja pienestä asiasta.

Olet sinäkin varsinainen urpo kyllä.

Vierailija
30/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kaavamaisen tunnistettava kaikkea provoiksi väittäessäsi !

Tuo ap:n viesti oli ihan selkeästi jo avunhuuto.

Tosiasia on se, että nyt kun hänen luonteensa (siis tuon ap:n kumppanin luonne on ap:lle jo tullut ja (toivottavasti myös) käynyt  selväksi, niin  hänen olisi nyt viisainta vain  lopettaa jo koko suhde ja helpompaahan se tietenkin on ,kun nyt ei (onneksi ja helpotukseksi ) ole yhteisiä lapsiakaan.

Johonkin kimppa-asuntoon jonkun toisen nuoren naisen kanssa  pääset kyllä varmasti . Suomessa ET TAATUSTI päädy taivasalle, se ainakin on ehdottoman varma asia

Se sellainen suhde  on kuule vähän niin kuin joku  kauniina ostettu lasimaljakko, johon on nyt tullut selvästi joka suuntaan näkyvä  hiushalkeama ja jo särökin.

Eli vain pahempaa on enää vain odotettavissa.

Tuosta se ei missään tapauksessa voi korjautua enää entisekseen ( siis sellaiseksi mitä se joskus, ehkä, on ollut)

Neuvon sinua ihan oikeasti, hankkiudu siitä miehestä eroon mahdollisimman pian.

terv. entinen alkoholistimiehen väkivallan uhri, nykyinen onnellinen yksineläjä...

Vierailija
31/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea uskoa, että joku pelkäisi aivan kamalasti miehen tekoja ja samalla kirjoittelisi tänne noinkin järkevää tekstiä. 

Jos nyt oikea tilanne päällä, niin poistu paikalta vaikka omenahotelliin tai naapuriin222

Niin, me ihmiset käyttäydymme eri tavalla peloissamme/paineen alla. Joku lamaantuu katatoniseen tilaan, joku taas alkaa hakea nopeaa ratkaisua päästäkseen pois.

Minä esimerkiksi alan herkästi nauraa pelottavissa tilanteissa. Se taas helpottaa painetta, jolloin on helpompi keksiä tilanteeseen nopea ratkaisu. Tilanteet päätyttyä sitten tulee vapinat sun muun.

Vierailija
32/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että käytiin tästä keskustelu oli sitten provo tai ei. Nyt tiedetään vastaisuuden varalle, jos omalle kohdalle tapahtuu, miten pitää toimia. Eli lompakko, puhelin, avaimet mukaan. Muita tavaroita esim hammasharja ja vaihtovaatteet voi hakea myöhemmin turvallisen seuralaisen kanssa. Ei siis jonkun panikoivan tyttökaverin kanssa.

Turvakodin tiedot valmiiksi puhelimeen.

Vara on viisautta ei mustamaalausta.

Vierailija
33/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt on eilinen keskustelu, mutta nämä jutut toistavat samaa kaavaa, koska kontrolloivat ja väkivaltaiset ihmiset ovat todellakin hämmästyttävän samanlaisia, kuin kopioita toisistaan. Keksivät kaikki samat jutut ja toistavat niitä kuin ajastettuina. Väkivaltaisen ihmisen ajatukset pyörivät tiiviisti oman navan ympärillä, mutta hän on kaikkea muuta kuin ainutlaatuinen, siinäpä paradoksi. Väkivallan juuret ovat varmasti luonnollisia, mutta se on niin haitallista, että sitä täytyy ilman muuta säädellä. Muuten ei yhteiskunnan toiminnasta ja sen jäsenten elämästä tule mitään.

Vierailija
34/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt on eilinen keskustelu, mutta nämä jutut toistavat samaa kaavaa, koska kontrolloivat ja väkivaltaiset ihmiset ovat todellakin hämmästyttävän samanlaisia, kuin kopioita toisistaan. Keksivät kaikki samat jutut ja toistavat niitä kuin ajastettuina. Väkivaltaisen ihmisen ajatukset pyörivät tiiviisti oman navan ympärillä, mutta hän on kaikkea muuta kuin ainutlaatuinen, siinäpä paradoksi. Väkivallan juuret ovat varmasti luonnollisia, mutta se on niin haitallista, että sitä täytyy ilman muuta säädellä. Muuten ei yhteiskunnan toiminnasta ja sen jäsenten elämästä tule mitään.

Ketjussa "mustasukkaisen kumppaninne sairaimmat aivoitukset" -vitsailtiinkin, että ollaankohan kaikki seurusteltu saman miehen kanssa, kun tarinat menivät niin yksi yhteen mustasukkaisen käyttäytymismallin takia.

Vierailija
35/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap,

Etsin tosiaan eilen ensin kotosalla vielä ne turvakodin tiedot. Otin numeron ylös mutta päätin ennen sinne soittoa suksia kuuseen yhteisestä kämpästä ja soittaa sinne matkalta niin ainakin ehtisin pois eikä mies voisi edes vahingossakaan kuulla mitään. Auto on onneksi minun.

Mies ei ole ottanut yhtään mitään yhteyttä. Laitoin jopa viestin hänen äidilleen, sillä meillä on todella hyvät välit olleet aina. Hän oli todella yllättänyt sillä eipä ollut poikansa kertonut mitään vaan selittänyt vaan jotain että mä olen jossain mitä äiti oli jo kanssa alkanut epäillä.

Nyt kohti uutta päivää ja näen anoppia kohta ja keskustellaan asiasta hänen kanssa ensin. Toki ero tulee mutta että miten muu t käytännönjutut.

Ihan epäuskoinen olo. Vielä eilen olin rakastunut ja naimisissa onnellisesti ja tänään jotain ihan muuta. Siis mitä hemmettiä oikeasti.

Vierailija
36/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta inhoittaa nuo provo-jutut.

Mieheni löi kerran, ja koko ketju täyttyi provosta ja "taas tää satu, mikä sua vaivaa?"-jutuista.

Kerroin kerran myös mieheni tekemästä raiskauksesta ja sama juttu. Lopulta ketju poistatettiin.

Silloin olisin vain tarvinut niitä oikeita vastauksia, edes yhden oikean neuvon. Olen edelleen saman miehen kanssa, ja kukaan ulkopuolinen ei näistä tiedä. Tänne en enää "satujani" kirjoita. Mutta ap:n kirjoitus voisi kuulostaa minulta.

Vierailija
37/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ikinä ollu näin paska ja outo ja hämmentynyt olo. Tottakai järki sanoo että helvettiin tollanen tyyppi mutta silti sydämessä se on vielä mun mies jota rakastan. Ei rakkaus katoa yhdessä yössä. Toki tunnepuoli on nyt ihan sekaisin, koska miten eilen vielä rakastamastasi ihmisestä voi yhtäkkiä kuoriutua joku jota kaikkoat ja jopa pelkäät ?

Joskus ajattelin että varmasti tunteiden hiipuminen tapahtuisi pikkuhiljaa jos sellaista olisi tapahtuakseen eikä tälläisenä pommina. Lisäksi vielä se ettei mies halua edes selvittää koko asiaa? En ymmärrä. En tietenkään unohtaisi asiaa jos hän selittäisi mutta onko hänelle tosiaan ihan sama mitä meille käy?ei edes yhtä viestiä jossa sanoisi haluavansa erota tai mitä tahansa? Se satuttaa oikeastaan kaikista eniten. Se että sille tyypille sulla ei lopulta olekaan mitään väliä.

Sori sekavasta tekstistä mutta pakko purkaa tätä johonkin. Ap

Vierailija
38/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa nopeasti ja karkaa. Älä ikinä mene sinne takaisin.

Vierailija
39/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikään ei ikinä pyytänyt anteeksi, ellen oikein anonut sitä. Tuntui hirveälle, sitä oli kuitenkin valmis antamaan anteeksi kerran, jos saisi selityksen, ja kunnon vilpittömän anteeksipyynnön.

Olen edelleen tässä suhteessa. Mies kohtelee kuin roskaa. Kunpa joskus rohkenisin lähteä.

Vierailija
40/276 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä paljon, jos mies ei kysy mitä sulle tapahtuu, miltä susta tuntuu, yritä ollenkaan pyytää anteeksi, miten tästä eteenpäin.

Hirmuisesti voimia ja mieti ennen kaikkea itseäsi, mikä sulle on parasta nyt ja tulevaisuudessa. Ja puhu ystävälle, anopille, kenelle vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan