Mies yksin baarissa- naiset mitä mieltä?
Itsellä ei sinkkukavereita ole ollenkaan tällä hetkellä ja itse eronnut pari vuotta sitten. Käytännössä tarkoittaa, että jos baariin lähden niin yksin on mentävä. Mitä tuumitte naiset yksin baarissa olevasta miehestä? Pidättekö outona?
Olen 36v piakkoin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä outona enkä säälittävänä. Mutta se mua kummastuttaa että miksei kavereita enää saa baariseuraksi kun eivät ole sinkkuja. Kai varattukin voi baariin mennä?
Ei ne jouda/pääse kun lapsia ja muita velvoitteita, kuin kerran puoleen vuoteen korkeintaan.
Ap
Tähän voi itse perheellisenä täydentää, että vapaaillat on aika harvassa ja baari ei ole se ensimmäinen prioriteetti juuri silloin. Kun nyt näkee kavereita harvakseltaan, niin miuluummin istuu jossain rauhallisemmassa mestassa ja juttelee niitä näitä. Kun lähdet sinkkukaverin kanssa baariin, niin kuvio on vähän tustastuttava - istut yksin tuoppisi kanssa kun kaveri lämmitelee jotain daamia. Nuorempana tämä oli ihan jees - mutta kun on se vuoden toinen vapaailta, niin tuntuu vähän turhalta.
Pointtihan tässä 40 molemmin puolin ei ole se, kuka on varattu vaan se, että perhe on se mille eletään.
Tylsäähän se nyt on yksin baariin mennä. Been there done that
Olen samaa ikäluokkaa oleva mies ja muutaman kerran olen päätynyt juttelemaan naiselle, kun kaverini on jo lähtenyt pois ja itse olen halunnut jatkaa iltaa. Kaikki näistä naisista on heti kysyneet missä mun kaverit on. Jotkut vielä pariin otteeseen, että missä niinku ne sun kaverit onkaan.
Ei siinä mitään. Juttu on jatkunut, kun kerroin heidän jo lähteneen, mutta tärkeä juttu se on naisille selvittää, miksi olen yksin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen pubiruusujen mielestä todella hyvännäköinen mies, saan aina poistua baarista yksin ilman ainoatakaan lähestymisyritystä oman ikäluokan naisilta. Kyllä, sitä pidetään outona, jos menet yksin baariin.
Voi kun pystyisin tyytymään pubiruusuihin...
MIEHESTÄ KIINNI. Itse olen sinkkumies ja käyn baareissa hyvin usein.
Ei sieltä kovin montaa kertaa ole täytynyt lähteä yksin.
Ja hei... Ihmisen viehättävyys koostuu muustakin kuin pelkästä ulkonäöstä. Luonne, puheääni, jutut jne.
Voi olla, että sinussa on jotain mistä naiset ei tykkää.
Tokihan se on miehestä kiinni. Katsos, kun en itse tee aloitteita, niin eivät ne naiset tule ottamaan minusta selvää. Luonne, puheääni, jutut jne. jäävät siis heille arvoituksiksi. Pubiruusut kyllä tulevat juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä outona enkä säälittävänä. Mutta se mua kummastuttaa että miksei kavereita enää saa baariseuraksi kun eivät ole sinkkuja. Kai varattukin voi baariin mennä?
Ei ne jouda/pääse kun lapsia ja muita velvoitteita, kuin kerran puoleen vuoteen korkeintaan.
Ap
Tähän voi itse perheellisenä täydentää, että vapaaillat on aika harvassa ja baari ei ole se ensimmäinen prioriteetti juuri silloin. Kun nyt näkee kavereita harvakseltaan, niin miuluummin istuu jossain rauhallisemmassa mestassa ja juttelee niitä näitä. Kun lähdet sinkkukaverin kanssa baariin, niin kuvio on vähän tustastuttava - istut yksin tuoppisi kanssa kun kaveri lämmitelee jotain daamia. Nuorempana tämä oli ihan jees - mutta kun on se vuoden toinen vapaailta, niin tuntuu vähän turhalta.
Pointtihan tässä 40 molemmin puolin ei ole se, kuka on varattu vaan se, että perhe on se mille eletään.
Voi se mennä niinkin päin mitä tuossa joku jo mainitsikin, että päädyt jauhamaan perheellisen kaverin kanssa paskaa koko illan etkä ota kontaktia naisiin ollenkaan. Itsellä kyllä käy yleensä näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi osittain samaa mieltä. Tarkennuksena, että en ole Ap, mutta olen myös sinkku. En ole myöskään absolutisti. Mutta silti olisin kiinnsotunut tietämään, että mikä olisi "alkoholiton, tai vähemmän alkoholia oleva vaihtoehto" Kenties sanosinko, valoisampi vaihtoehto. Eli jollei baariin (tms.) ei kovasti kiinnosta lähteä, mutta olisi halu lähestyä ja kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia, niin minne suunnata?. - Vaikeutan kysymystäni vielä, niin että ellei myöskään Tinderit tai netin treffiporttaalitkaan vaikuta omalta jutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi se mennä niinkin päin mitä tuossa joku jo mainitsikin, että päädyt jauhamaan perheellisen kaverin kanssa paskaa koko illan etkä ota kontaktia naisiin ollenkaan. Itsellä kyllä käy yleensä näin.
Ap
Varmaan voi käydä kummin päin tahansa. Mulla on ollut itsellä sinkkukavereiden kanssa vähän se ongelma, että ne vaan katoaa illan aikana. Tämä on siis periaatteessa muuten ihan ok (jos vientiä on, niin sillion pitää mennä), mutta oma ilta menee vähän hukkaan.
Ehkä se keskeinen pointti on se, että on yhdessä jaettu idea mitä haetaan. Jos pokataan naisia, niin sitten pokataan - jos vaihdetaan kuulumisia, niin sitten niin.
Ennen lapsia, mutta varattuna saatoin toki lähteä messiin kaverille seuraksi ja esimerkiksi viihdyttää kaverin daamin kaverita ja jos kaveri katosi, niin se join juomani loppuun ja lähdi kotiin. Sillion kun vapaailtoja oli enemmän, homma toimi niinkin.
Olen 37-vuotias sinkkunainen ja käyn yksin baarissa silloin kun käyn. Vasta nyt tuli mieleen, että sitä voisi joku pitää outona 😊 Se on usein ihan hyvä vaihtoehto kotona yksin istumiselle, yleensä joku tulee jutulle samantien ja sitä pohjimmiltaan varmaan haenkin: ihan vaan aikuista juttuseuraa. Ja jos ei tule, sittenkin on vähän muuta virikettä kuin keskeneräinen villasukkakudelma.
Riippuu täysin asenteesta ja olemuksesta. Tuoppiin tuijottaja, kulmien alta pälyilijä tai epätoivoinen ympäriinsä kiertäjä eivöt varmasti viehätä ketään, mutta jos miehellä on selvästi mukavaa, hän on lähtenyt baariin viihtyäkseen ja se näkyy hänestä, ei yksinäisyys ole ongelma. Mutta eipä hän silloin yksin siellä vaikuta olevankaan, koska sellainen ihminen saa kyllä nopeasti juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Lähditkö baariin, ap?
En vielä ainakaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 37-vuotias sinkkunainen ja käyn yksin baarissa silloin kun käyn. Vasta nyt tuli mieleen, että sitä voisi joku pitää outona 😊 Se on usein ihan hyvä vaihtoehto kotona yksin istumiselle, yleensä joku tulee jutulle samantien ja sitä pohjimmiltaan varmaan haenkin: ihan vaan aikuista juttuseuraa. Ja jos ei tule, sittenkin on vähän muuta virikettä kuin keskeneräinen villasukkakudelma.
Näkisin niin, että naisille varmaan helpommin löytyykin juttukaveria baarissa. Miehellä se voi olla vähän niin ja näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi osittain samaa mieltä. Tarkennuksena, että en ole Ap, mutta olen myös sinkku. En ole myöskään absolutisti. Mutta silti olisin kiinnsotunut tietämään, että mikä olisi "alkoholiton, tai vähemmän alkoholia oleva vaihtoehto" Kenties sanosinko, valoisampi vaihtoehto. Eli jollei baariin (tms.) ei kovasti kiinnosta lähteä, mutta olisi halu lähestyä ja kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia, niin minne suunnata?. - Vaikeutan kysymystäni vielä, niin että ellei myöskään Tinderit tai netin treffiporttaalitkaan vaikuta omalta jutulta.
Järjestäkää kaveriporukalla lautapeli-, leffa- tms iltoja, joihin itse kukin voi kutsua mukaan myös uusia tyyppejä, so kavereitaan, joita muut ei vielä tunne.
Ap alahan mennä!
Täysin normaalia se on. Ainahan tuolla näkee yksittäisiä miehiä. Minä en ainakaan ajattele yhtään mitään eikä koskaan oo käyny mielessäkään kysyä miksi joku on yksin liikenteessä.
Mene baaritiskille, tilaa tuoppi ja ala katsella ympärillesi. Kyllä sieltä joku juttukaveri löytyy.
Tämä nyt ehkä riippuu paikasta, mutta mistä mä huomaisin, että olet yksin, edes vaikka tulisitkin juttelemaan kanssani? Siinä vaiheessahan ne kaverit muutenkin hylätään. Vaikka lähtisin kotiinkin sun kanssa, ei ole mitään syytä miksi missään vaiheessa tulisi puheeksi tai kävisi ilmi ettet tullut paikalle kavereidesi kanssa.
En tiedä kiinnostaako kellään, mutta kerron silti. Kävin tosiaan sitten baarissa ja oli kyllä ihan mukava reissu yksinkin :)
Ap
MIEHESTÄ KIINNI. Itse olen sinkkumies ja käyn baareissa hyvin usein.
Ei sieltä kovin montaa kertaa ole täytynyt lähteä yksin.
Ja hei... Ihmisen viehättävyys koostuu muustakin kuin pelkästä ulkonäöstä. Luonne, puheääni, jutut jne.
Voi olla, että sinussa on jotain mistä naiset ei tykkää.