Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yksin baarissa- naiset mitä mieltä?

Vierailija
10.03.2018 |

Itsellä ei sinkkukavereita ole ollenkaan tällä hetkellä ja itse eronnut pari vuotta sitten. Käytännössä tarkoittaa, että jos baariin lähden niin yksin on mentävä. Mitä tuumitte naiset yksin baarissa olevasta miehestä? Pidättekö outona?

Olen 36v piakkoin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä huomaa/tiedä kuka siellä on yksin. Haen itsekin usein yksin juomaa tai menen vessaan tai vain olen jossain, vaikka olisin tullut muiden kanssa paikalle.

Vierailija
2/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä huomaa/tiedä kuka siellä on yksin. Haen itsekin usein yksin juomaa tai menen vessaan tai vain olen jossain, vaikka olisin tullut muiden kanssa paikalle.

Mutta jos juttelisit itse sinkkuna miehen kanssa baarissa ja selviäisi, että yksin paikalla niin pitäisitkö outona?

Ap

Vierailija
4/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa tätäkin on jo täällä kysytty?

Vierailija
5/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos juttelisit itse sinkkuna miehen kanssa baarissa ja selviäisi, että yksin paikalla niin pitäisitkö outona?

Ap

Mä juttelisin ihan mielellään baarissa kenen hyvänsä puhekykyisen kanssa, riippumatta iästä, sukupuolesta tai suhdestatuksesta. Se ei onnistu, koska ilmeisesti baariin mennään vain isona laumana tai iskumielessä. Kaipaan hauskaa ja siistiä olohuonebaaria.

Vierailija
6/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pitäisi outona,varsinkaan jos on menossa* mukana. ei nyhverrä 

Vierailija
7/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Parempi yksin kuin möykkäävä äijälauma ympärillä.

Vierailija
8/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikää olen kuin sä ja pakko sanoa,että mulla tulee kuva rohkeasta ja itsenäisestä miehestä :) 

Vierailija
9/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti näkee komeita miehiä, jotka ovat yksin liikenteessä. Luultavasti ihan tarkoituksella.

Minä menen yleensä tekemään tuttavuutta heidän kanssaan. Heidän luokseen tulee illan mittaan naisia ja minä saan joskus aina siinä siivellä itsekkin naisia.

T: Beta 26v

Vierailija
10/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ikää olen kuin sä ja pakko sanoa,että mulla tulee kuva rohkeasta ja itsenäisestä miehestä :) 

No mukava kuulla, olen joskus ollut yksin baarissa ja tuli kyllä vähän vaivaantunut olo. Mietin, että lähtisikö tänään käymään..

Ap

Vierailija
11/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei sinkkukavereita ole ollenkaan tällä hetkellä ja itse eronnut pari vuotta sitten. Käytännössä tarkoittaa, että jos baariin lähden niin yksin on mentävä. Mitä tuumitte naiset yksin baarissa olevasta miehestä? Pidättekö outona?

Olen 36v piakkoin.

Sehän on just tosimiehen merkki, että uskaltaa liikkua yksin.

Vierailija
12/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enpä varmaan jos ei mitenkään oudolta vaikuttaisi käytökseltään. Jos juttelisin miehen kanssa niitä näitä niin sitten varmaan kysyisin, että kuinka on yksin päätynyt baariin.

Vierailija
13/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mukava kuulla, olen joskus ollut yksin baarissa ja tuli kyllä vähän vaivaantunut olo. Mietin, että lähtisikö tänään käymään..

Ap

Lähe vaan :) ja ehkä tarvii joskus kestää vähän sitä vaikeeta oloa, mut jos tykkäät tanssia niin mee tanssiin. Mee sillä mielellä,että oot hyvä tyyppi ja tykättävä. Baareissa on parhainta mennä yksin, koska sillon helpommin tutustuu, eikä liikaa ns.pyöri kavereiden kaa :)

Itsekkin meen tosi usein, mut ei sit saa yksin olla ;) ja hei,et sä ole kuitenkaan yksin, siellä on paljon ihmisiä sun kanssa samassa paikkassa:) Mee silleen rennolla fiiliksellä, vaikka vaan vähän katteleen menoa :):)

Vierailija
14/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa nyt on. Itse tapasin ex-aviomieheni, kun hän oli yksin baarireissulla. Ja oli eksynyt jopa tanssilattialle yksin.

Vierailija
15/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein naisihmisenä kiinnittää huomiota sellaiseen dydeen joka on yksin baarissa, sillee kiinnostus mielesäsä

Vierailija
16/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä outona enkä säälittävänä. Mutta se mua kummastuttaa että miksei kavereita enää saa baariseuraksi kun eivät ole sinkkuja. Kai varattukin voi baariin mennä?

Vierailija
17/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sinkkumiehen kannattaa liikkua yksin omilla aikatauluilla.

Kaikkein paskinta seuraa sinkkumiehelle on ne varatut ja naimisissa olevat kaverit/ tutut.

Ilta menee heidän kanssaan yleensä paskaa puhuessa ja lähet yksin kotiin ilman että olet saannu mitään kontaktia naisiin.

Vierailija
18/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen pubiruusujen mielestä todella hyvännäköinen mies, saan aina poistua baarista yksin ilman ainoatakaan lähestymisyritystä oman ikäluokan naisilta. Kyllä, sitä pidetään outona, jos menet yksin baariin.

Voi kun pystyisin tyytymään pubiruusuihin...

Vierailija
19/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä outona enkä säälittävänä. Mutta se mua kummastuttaa että miksei kavereita enää saa baariseuraksi kun eivät ole sinkkuja. Kai varattukin voi baariin mennä?

Ei ne jouda/pääse kun lapsia ja muita velvoitteita, kuin kerran puoleen vuoteen korkeintaan.

Ap

Vierailija
20/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin sinkkumiehen kannattaa liikkua yksin omilla aikatauluilla.

Kaikkein paskinta seuraa sinkkumiehelle on ne varatut ja naimisissa olevat kaverit/ tutut.

Ilta menee heidän kanssaan yleensä paskaa puhuessa ja lähet yksin kotiin ilman että olet saannu mitään kontaktia naisiin.

Juuri näin.  Varatut lähtee illan päätteeksi naistensa luokse ja sinä menet yksin kotiin.

Rahat palo ja sinkkurintalle ei tullu mitään säpinää.