Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja?! Millaiset vaunut esikoiselle?!

Marjukka
10.03.2018 |

Oletan, että täällä on paljon asiantuntijoita aiheesta :)

Suosikkimerkit ja suosikkimallit?
Mitä tulee ottaa huomioon?
Mistä kannattaa hankkia?

Suuri kiitos jo etukäteen :)

T: tuleva äiti

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitä huomiota kuomuun: iso ja hiljainen on paras käyttää. Kaverillani oli Brio Smilet ja harmitteli aina, että kuomusta kuuluu kamala naksahtelu, kun sen sulkee. Vauva heräsi helposti siihen ääneen.

Meillä taas oli Emmaljungissa niin painava jarru, että vauva heräsi siihen jysähdykseen, kun jarrun painoi alas :D Eli tsekkaa myös jarrun käyttö! Olen tykännyt Babyjoggereiden käsijarrusta tosi paljon. Rattaita voi siirtää bussissakin nousematta itse penkistä, koska jarru on käden ulottuvilla. Kätevää silloin, kun kyytiin tulee toiset vaunut - ei tarvi hosua itse siinä edessä.

Babyjoggerit ovat olleet muutenkin todella hyvät kaupunkikäytössä. Isot takarenkaat + kääntyvät etupyörät = kulkee joka maastossa hyvin. Ei mitään ongelmia edes lumihangessa. Iso tavarakori on ehdoton. Itse tykkään myös, että kännykälle ja muulle pikkutavaralle on rattaissa tasku. Emmaljungissa ei ollut, ja se ärsytti kesäisin, kun vaatteissakaan ei aina ollut taskuja.

No tätä äänekkyyttä en todellakaan tullut ajatelleeksi. Kiitos paljon! Tosi hyviä kommentteja!

Vierailija
22/22 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungat on hyvät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme