Kuinka paljon siitä on haittaa, että nainen näyttää 30-vuotiaana 20-vuotiaalta?
Minulla on tällainen ongelma. Onko siitä oikeasti haittaa parisuhteen löytymiselle, jos haluaa suhteeseen yli kolmekymppisen miehen kanssa, joka EI ole ikäistään nuoremman näköinen eikä oloinen?
Kommentit (30)
Mitä hemmettiä, moni ukko varmasti ihan onnessaan kun pääsee painamaan nuorta, ihan sama vaikka vain näyttäisikin nuorelta.
Jos en saa oikeesta niit parikymppisii ni sitten ehdottomasti voin ottaa sun ikäsen joka näytää jokseenkin nuorelta:)
Ongelmasi on verrattavissa minun surkeaan elämääni. Minulla on liikaa rahaa ja liian iso kulli. Elämä on yhtä helvettiä...
Riippuu näytätkö sillein hyvällä tavalla nuorelta/nuorekkaalta vai tuleeko nuoruus vaikutelma esim. siitä että sulla on isot läskiposket tai jotain sellast.
Odota muutama vuosi vielä niin johan alkaa helpottaa. Ongelma on siis hyvinkin ratkaistavissa.
Vai onkohan aloituspostin lähettäjältä kysytty jossain paperit.
Siitä sitten itse päätellyt, että hän on nyt 20 vuotiaan näköinen.
Nehän kysyy tuolla tiskeillä 40vuotiailtakin papereita.
Olen kylläkin vasta 27v, mutta luultavasti tässä ei ihmeempiå kolmessa vuodessa tapahdu ja menen varman kolmekymppisenä 15 vuotiaasta.
Ei haittaa olen naimisissa lapset tehty jne :)
Ehkä vähän surkuhupaisaa on vain kun aina varhaisteinit huutelee muka haiskoja hävyyttömyyksiä peråän ja esim kaupoilla ihmisten päät kääntyy kun lapset sanoo äidiksi, mutta näihin on niin tottunut. Eipä ehkä ainakaan tarvitse pelätä, että mies vaihtaisi nuorempaan näin 12 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin vasta 27v, mutta luultavasti tässä ei ihmeempiå kolmessa vuodessa tapahdu ja menen varman kolmekymppisenä 15 vuotiaasta.
Ei haittaa olen naimisissa lapset tehty jne :)
Ehkä vähän surkuhupaisaa on vain kun aina varhaisteinit huutelee muka haiskoja hävyyttömyyksiä peråän ja esim kaupoilla ihmisten päät kääntyy kun lapset sanoo äidiksi, mutta näihin on niin tottunut. Eipä ehkä ainakaan tarvitse pelätä, että mies vaihtaisi nuorempaan näin 12 vuoden jälkeen.
Niin siis miksi mies ei voisi vaihtaa nuorempaan ja nätinpään jos haluaisi?
Varmasti niitä kuitenkin löytyy...
Minulle kävi juuri näitä samoja: teinit yrittivät iskeä ja työelämässä usein alkuun aliarvioitiin. Joskus olin työssä, jossa usein tapasin melko vapaamuotoisissa yhteyksissä alan ammattilaisia. Siellä kävi useamman kerran keskustellessa, että joku ennestään tuntematon naisihminen ensin alkoi tarkastella minua myrkyllisesti ja pian tiedusteli, minkä ikäinen olen. Minusta se oli suunnattoman epäkohteliasta, ala ja työ ei liittynyt ulkonäköön eikä ikään.
Ravintolaan päästäkseni minun piti näyttää paperit vielä yli nelikymppisenä. Saman ikäisenä minua luultiin peruskoululaiseksi. En ole pienikokoinen enkä ole koskaan pukeutunut poikkeavasti muihin ikäisiini verrattuna, en toki tätimäinenkään ole.
Koska ihmiset johdonmukaisesti erehtyivät iästäni kymmenen vuotta tai enemmän ja koska virhe oli suurempi miehillä ja kasvoi myös mitä vanhemmasta henkilöstä oli kysymys, niin minusta tuntui 30-40-vuotiaana että ikäiseni tai minua vanhempi mies joka lähestyi yöelämässä kiinnostuneena oli kiinnostunut siksi, että näytin hädin tuskin parikymppiseltä. Ehkä tuo on kieroutunut ajatus, mutta se tuli sosiaalisesta palautteesta liittyen ulkonäkööni.
Ehkä voisinkin, harmi vaan että asutaan aika kaukana toisistamme!
Ap