Kuinka paljon siitä on haittaa, että nainen näyttää 30-vuotiaana 20-vuotiaalta?
Minulla on tällainen ongelma. Onko siitä oikeasti haittaa parisuhteen löytymiselle, jos haluaa suhteeseen yli kolmekymppisen miehen kanssa, joka EI ole ikäistään nuoremman näköinen eikä oloinen?
Kommentit (30)
Kyllä minua haittasi kolmekymppisenä, kun 15-vuotiaat yritti iskeä. Olihan se aika surkuhupaisaa.
Olisiko kuitenkin enemmän kyse siitä, että 3-kymppinen nainen luulee näyttävänsä parikymppiseltä?
Papereita kysellään aina ja töissä pidetään teininä, itsellä ei muuta ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kuitenkin enemmän kyse siitä, että 3-kymppinen nainen luulee näyttävänsä parikymppiseltä?
Itse asiassa ei! Saan jatkuvasti todistella ikääni :)
Ap
Työelämässä hoksannut että ensin aliarvioidaan koska olen niin "nuori". Voihan tietenkin myös että nuoremmat miehet tulevat sinua iskemään.
Mikä siinä muuten on että ihmiset jotka jo 15-vuotiaina näyttävät nelikymppisiltä, he eivät usko että osa ihmisistä näyttää nuoremmalta kuin on. Joka paikassa, ihan naiset ja miehet pitävät yli 30v tyyppiä parikymppisenä, niin silti tämä on aina av-palstan mukaan "kuvitelmaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei! Saan jatkuvasti todistella ikääni :)
Ap
miehet taipuu ihmeellisiin suorituksiin pillua metsästäessään.
Hahhaa joku 30-vuotias haahka täällä luulee käyvänsä 20-vuotiaasta kaunottaresta:D
Miehet ovat pitäneet pilkkanaan kun ovat helppoa p*llua metsästäneet.
No mitäpä itse luulet?
Tosin hidas järjen juoksu voi jo olla aika fataali turn off.
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa joku 30-vuotias haahka täällä luulee käyvänsä 20-vuotiaasta kaunottaresta:D
Miehet ovat pitäneet pilkkanaan kun ovat helppoa p*llua metsästäneet.
Enhän mä ole sanonut olevani kaunotar! :) Onko sinusta lapsekas ulkonäkö yhtä kuin kauneus? Ei minusta ainakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä itse luulet?
Tosin hidas järjen juoksu voi jo olla aika fataali turn off.
Niin, eihän kaikki voi syntyä älykkäiksi. Niillä eväillä mennään mitä on annettu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Enemmän haittaisi jos pihtaisit peräaukkoasi.
Se haitta lähinnä, että tällaiset parveilevat kimpussasi 10 vuotta pidempään kuin muut naiset joutuvat heitä kestämään. Ei just muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minä näytän mielestäni ja useimpien mielestä ihan ikäiseltäni, mutta ihan johdonmukaisesti saan korjata toisten arvioita kymmenisen vuotta ylöspäin ja siitä tulee sellainen Juttu jota jo vähän kavahdan. Jotenkin nolo tilanne kaikille, kun ovat kohdelleet mua kuin ikäistään tai sitten hyvin nuorta ihmistä siihen asti, ja tajuavatkin että oli koko ajan jotain aivan muuta. Mulle taas kiusallista, kun siinä huomio kiinnittyy ikääni/naamaani/olemukseeni eikä ne nyt koskaan ole olleet sellaisia asioita jotka erityisesti haluaisin nostaa missään porukassa keskustelun aiheeksi. Usein jopa tuntuu että tilanne olisi kyettävä selittelemään jotenkin.
Pointti: on monia jotka on paskoja arvioimaan toisten ikinä, ne on tietyt yksilöt joiden kohdalla heistä melkein kaikki erehtyvät ja samaan suuntaan, tämä ei ole mitään kuvitelmaa.
Ei mielestäni muuta selvää haittaa, kuin työelämässä aliarviointi ja joidenkin muiden naisten ikävä asenne.
Eikä se, että näyttää nuoremmalta tarkoita, että on kaunotar. Itse olen omasta mielestäni nätti kasvoiltani, mutta en missään nimessä mikään klassinen kaunotar. Nuoremmalta kasvoista minut saavat näyttämään hyvä ja nuori iho ja suuret silmät. Iho on kunnossa siksi, etten juo alkoholia, en polta, syön terveellisesti, juon paljon vettä, ja olen aina vältellyt aurinkoa. Olemuksen nuorekkuuteen liittyy taas paljon hiustyyli, vaatetyyli ja hymyily.
Vai että 30-vuotiaana 20-vuotiaalta, heh. T4idat ottaa miesten lep3rtelyt turhan tosissaan?
Työelämässä ei otettu vakavasti. Kun olin liikkeellä lapsen kanssa, säälittiin "teiniäitiä".
Aika on sittemmin korjannut asian ;)
Voin samaistua suhun ihan täysin :) Ainoo ehkä haitta on että kovin nuoria voi tulla iskemään just niitä 20-vuotiaita .:/ Ihmeellistä,että täällä ei kaikki usko,että joku nainen voi näyttää paljon nuoremmalta, ei se ole mikään poikkeus, kyllä niitäkin löytyy. Onko se sitten aina positiivista niin puolensa kaikella. Vanhemman tai ikäisensä näköinen voidaan ottaa vakavemmin joissain tilanteissa.
Onhan siinä hankaluutensa, et näyttää merkittävävästi nuoremmalta, etenkin silloin kun on nuori. Pojanklopit yrittää iskeä ja vanhemmat miehet ei kiinnostu, kun eivät tykkää sopimattoman nuorista. Siis kunnon miehet, jotka haluaa vertaisensa. Muistan, kun olin 20 ja pari vuotta vanhempi poikaystävä, joka oli ikäistään vanhemman näköinen nauroi, et sitä varmaan pidetään pedofiilina, kun liikkuu mun kans. Nyt oon 39 ja edelleen kysellään paperit joka paikassa ja kun ostan apteekissa ihonhoitotuotteita, myyjä olettaa, et oon parikymppinen. Vanhemmat miehet kiinnostuu musta nykyään kyllä, mut jotenkin nyt sit tämän hetkinen kumppanikokelas on vasta 33.
Vierailija kirjoitti:
Työelämässä hoksannut että ensin aliarvioidaan koska olen niin "nuori". Voihan tietenkin myös että nuoremmat miehet tulevat sinua iskemään.
Mikä siinä muuten on että ihmiset jotka jo 15-vuotiaina näyttävät nelikymppisiltä, he eivät usko että osa ihmisistä näyttää nuoremmalta kuin on. Joka paikassa, ihan naiset ja miehet pitävät yli 30v tyyppiä parikymppisenä, niin silti tämä on aina av-palstan mukaan "kuvitelmaa".
Jep, joidenkin kovin vaikea usko, että jotkut pysyvät nuoren näköisinä pitkään, kun esim. kasvojenmuoto tai malli on sellainen. En tiedä minkä ikäiseltä tällä hetkellä näytän mutta ainakin pari vuotta sitten luultiin n. 20-vuotiaaksi joka puolella. Ei mitään omaa kuvitelmaa. Täytin viime kuussa 30. Voi olla, että nyt olen jo kirinyt ja näytän ikäiseltäni. Esim. pyöreät kasvot ja piirteet saavat aikaan monilla nuoremman näön. Kerran olin saman ikäisen kaverin kanssa menossa baariin ja häneltä ei kysytty papereita mutta itse en päässyt sisään ilman. Hän alkoi heti selittelemään, kuinka asia varmasti johtuu siitä, että olen niin nuoren oloinen, ei niinkään näköinen. Voihan olla näinkin mutta nimenomaan olen ulkonäöstä saanut kommentteja. Kaveri itse näytti jo yläasteella vähintään parikymppiseltä.
Sehän on pelkästään positiivista.
M38