Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahdessa huumataan nyt runsaasti nuoria tyttöjä, VAROKAA!

Vierailija
10.03.2018 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803102200802468_u0.shtml

Useita joutunut sairaalaan juotuaan huumattua juomaa. Poliisi kiinnostui kun useita samanlaisia tapauksia on ilmaantunut.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää mitä tapahtui syksyllä 2015 - > tähän päivään. Tuli se yksi aalto euroopasta.

Allaolevia uutisia pukannut viime vuosina jatkuvalla syötöllä.

Raiskaukset lisääntyneet 23 prosenttia

https://yle.fi/uutiset/3-9739722

Ensi kesä voi olla pahaa aikaa monelle naiselle.

Vierailija
142/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ja pahan tiedon puu kirjoitti:

Jumala ei tule hyväksymään teidän käytöstä.

AH! Mutta mitä sinä lopulta haluat? Onko se sinun jumalasi se mitä muut pitävät jumalana? Vai onko se jumalasi se jumala joka hylkäsi poikansa, heitti hänet ihmisten käsiin? Samalla kun hylkäsi enkelinsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kommenttia nettivinkattu poliisille kun sanoma medialle näköjään ihan ok että hekumoidaan raiskauksella ja tappamisella.

Älä hei ihan oikeesti kuormita sitä nettivinkkaus palvelua ihan olemattomilla asioilla.

Kuten jollakin huuhaa nettikommenteilla.

Se vinkkauspalvelu on tarkoittu ihan oikeille rikoksille.

Vierailija
144/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kommenttia nettivinkattu poliisille kun sanoma medialle näköjään ihan ok että hekumoidaan raiskauksella ja tappamisella.

Älä hei ihan oikeesti kuormita sitä nettivinkkaus palvelua ihan olemattomilla asioilla.

Juuri näin.  Nämä "kansalaispoliisit" aiheuttavat enemmän haittaa yhteiskunnalle.

ps. Joka taloyhtiöön ja työpaikkaan mahtuu aina ne kiintiökusipäät, ne joilla ei ole omaa elämää.

Vierailija
145/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rikokset jopa kirjoitetut on oikeita!

T: Keijo Kaarisade SOME poliisi.

Vierailija
146/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottava otsikko.

Nettivinkattu poliisille!!!! Huumaamisella hekumointia!!!!!

Vierailija
147/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän ja pahan tiedon puu kirjoitti:

Jumala ei tule hyväksymään teidän käytöstä.

AH! Mutta mitä sinä lopulta haluat? Onko se sinun jumalasi se mitä muut pitävät jumalana? Vai onko se jumalasi se jumala joka hylkäsi poikansa, heitti hänet ihmisten käsiin? Samalla kun hylkäsi enkelinsä?

Kas, kas. Saatananpalvojala meni tunteisiin. No, eipä yllätä.

Vierailija
148/161 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha.

Joku kulttuurivieraamme on taas kyllästynyt pi lluttomuuteen ja yrittää maksimoida tsänssinsä.

149/161 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tätä harrastettu jo 70 luvulla. Faija saanut nuoruudessaan 70 luvulla tyrmätä tippoja. Ja kun faija tokeni sai tippojen juomaanlaittaja turpaansa.

Vierailija
150/161 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit voi ihan rauhassa trollata, mut itse kans huumauksen kokeneena ei naurata.

Ei koskaan mistään alkoholista oo sellasta kuolemanPELKOA tullu. Jalat ei toimi, kusen alleni, makaan lumessa ja hämärästi tajuan että kaveri soittaa poliisit kun ei saa mua ylös saatikka taksiin. Olin aivan satavarma, että siihen keskelle katua kuolen, ja koitin sen kaverille kertoakin, mut eihän se ymmärtäny kun sopersin vaan tyyliin "mä kuolen, ei haittaa" (kaveri kertoi jälkeenpäin). Kaveri oli onneksi tosiystävä ja vei kotiin (maijan kyydillä), saattoi sänkyyn asti ja muutenkin huolehti.

Baarista koitin kyllä yksinäni lähteä, mutta kaveri lähti taivaan kiitos mukaan samaa matkaa. Eli kyllä ne huumaajat tasan tietää kenen drinksuun on tippoja laitettu ja ketä kannattaa lähteä seuraamaan... Aluksi luulin itsekin aamulla herättyäni että "ei stana, miten noin kännissä olin, miten mä tuolleen", kunnes laskin yks plus yks ja tajusin, etten edes ollut juonut kuin yhden shotin ja tilannut yhden "pitkän", ja sitten meni muisti. Ainoa mitä harmittelen on se, ettei kaveri ymmärtänyt viedä päivystykseen testeihin silloin. Mutta oppirahat on nyt maksettu, ainakin seuraavalla kerralla tiedän miten toimia..!

Vierailija
151/161 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloria kirjoitti:

Trollit voi ihan rauhassa trollata, mut itse kans huumauksen kokeneena ei naurata.

Ei koskaan mistään alkoholista oo sellasta kuolemanPELKOA tullu. Jalat ei toimi, kusen alleni, makaan lumessa ja hämärästi tajuan että kaveri soittaa poliisit kun ei saa mua ylös saatikka taksiin. Olin aivan satavarma, että siihen keskelle katua kuolen, ja koitin sen kaverille kertoakin, mut eihän se ymmärtäny kun sopersin vaan tyyliin "mä kuolen, ei haittaa" (kaveri kertoi jälkeenpäin). Kaveri oli onneksi tosiystävä ja vei kotiin (maijan kyydillä), saattoi sänkyyn asti ja muutenkin huolehti.

Baarista koitin kyllä yksinäni lähteä, mutta kaveri lähti taivaan kiitos mukaan samaa matkaa. Eli kyllä ne huumaajat tasan tietää kenen drinksuun on tippoja laitettu ja ketä kannattaa lähteä seuraamaan... Aluksi luulin itsekin aamulla herättyäni että "ei stana, miten noin kännissä olin, miten mä tuolleen", kunnes laskin yks plus yks ja tajusin, etten edes ollut juonut kuin yhden shotin ja tilannut yhden "pitkän", ja sitten meni muisti. Ainoa mitä harmittelen on se, ettei kaveri ymmärtänyt viedä päivystykseen testeihin silloin. Mutta oppirahat on nyt maksettu, ainakin seuraavalla kerralla tiedän miten toimia..!

Ai niin, unohtui sanoa että seuraavana päivänä ei ollut krapulaa, mitä ihmettelinkin luullessani olleeni aluksi tosi tosi kännissä. Ainoasta vatsaa kivisti. Siinä trolleille selitettävää; jos tila johtui alkoholista, miksi krapulaa ei tullut koskaan?

Vierailija
152/161 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on huumattu kerran Jyväskylässä London nimisessä baarissa. Siellä samassa paikassa on saanut myös monet kaverit tippoja tai jotain tälliainetta. Kannattaa nuorten naisten ihan oikeasti varoa, mulla oli onneksi porukka joka ei jättänyt yksin pakkaseen hullujen armoille.

Ja tosiaan olin juonut yhden alkoholi juoman kun lähti älli päästä ja jalat alta. Kusin mm housuun, oksensin päälleni ym. Ei todellakaan ollut alkoholi myrkytys.

Helvetin kammottavaa ajatella mihin oisin päätynyt jos oisin ollut yksin liikkeellä.

Ei luoja, kun tuli tuttu olo tuosta sun kuvauksesta... Oikeesti, voimia. Meille kaikille. Varsinkin niille, joilla ei ole ollut suojelusenkeli (kaveri) vahtimassa!

Vierailija
153/161 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää kaikki liittyy Lahteen?

Vierailija
154/161 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloria kirjoitti:

Gloria kirjoitti:

Ai niin, unohtui sanoa että seuraavana päivänä ei ollut krapulaa, mitä ihmettelinkin luullessani olleeni aluksi tosi tosi kännissä. Ainoasta vatsaa kivisti. Siinä trolleille selitettävää; jos tila johtui alkoholista, miksi krapulaa ei tullut koskaan?

Anekdoottiset todisteet eivät todista mitään. Minä lensin eilen lohikäärmeellä Prismaan ja loin matkalla kuumia katseita erääseen isorintaiseen tubettajaan. Siinä sinulle selitettävää.

Vierailija
155/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystippojen sijasta nämä lahtelaisleidit olivatkin sitten ns. perskännissä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005633053.html

Vierailija
156/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen promillen känniöäisille sattuu ja tapahtuu, varsinkin teineille.

Vierailija
157/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää kaikki liittyy Lahteen?

Ei mitenkään. Se liittyy rikastuneeseen kulttuuriin.

Vierailija
158/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selittää otsikossa Lahdesta ja linkissä on uutinen Turun sanomista.

Vierailija
159/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä samaa, älkää juoko lasista, joka on jäänyt hetkeksikään pöydälle ilman valvontaa.

Vierailija
160/161 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginan takia huumaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme