Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahdessa huumataan nyt runsaasti nuoria tyttöjä, VAROKAA!

Vierailija
10.03.2018 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803102200802468_u0.shtml

Useita joutunut sairaalaan juotuaan huumattua juomaa. Poliisi kiinnostui kun useita samanlaisia tapauksia on ilmaantunut.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa jutuissa toistuu, että tippoja on hankala todeta ja niistä ilmoitetaan viranomaisille harvoin. Silti tää yksi sankari mielestään tietää parhaiten, ettei näitä tapahdu ja yhdeksän vuoden takainen lehtijuttu kelpaa tilastoksi.

Vierailija
102/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on huumattu kerran Jyväskylässä London nimisessä baarissa. Siellä samassa paikassa on saanut myös monet kaverit tippoja tai jotain tälliainetta. Kannattaa nuorten naisten ihan oikeasti varoa, mulla oli onneksi porukka joka ei jättänyt yksin pakkaseen hullujen armoille.

Ja tosiaan olin juonut yhden alkoholi juoman kun lähti älli päästä ja jalat alta. Kusin mm housuun, oksensin päälleni ym. Ei todellakaan ollut alkoholi myrkytys.

Helvetin kammottavaa ajatella mihin oisin päätynyt jos oisin ollut yksin liikkeellä.

Alkoholimyrkytykseltä kuulostaa lukuunottamatta juomien matalaa määrää, mutta alkoholi saa myös unohtamaan.

Alkoholimyrkytys yhdestä juomasta? Älä naurata ääliö :D

Mitäs, tuleeko useinkin laitettua ko. aineita naisten juomiin?

Ei yhdestä tullut, koska alkoholimyrkytyksen takia ne muut unohdit.

Ei kaikilla ole aivot yhtä huonossa jamassa kuin sulla. Älä siis yleistä.

Ei minulla ole aivot huonossa jamassa. Muisti toimii hyvin, koska en juo liikaa.

Mutta hieman Leponexia ja pamia terästää? 

En ole se "leponexia ja pameja niin pillua tulee"-tyyppi.

Eli et saa pimppiä? Vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku näköjään haluaa epätoivoisesti ketjun katoamaan.

Onko täällä muka jotain asiatonta ma mu juttuja lukuunottamatta?

Vierailija
104/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa jutuissa toistuu, että tippoja on hankala todeta ja niistä ilmoitetaan viranomaisille harvoin. Silti tää yksi sankari mielestään tietää parhaiten, ettei näitä tapahdu ja yhdeksän vuoden takainen lehtijuttu kelpaa tilastoksi.

Jos niitä nyt edes yksi tulisi baarista todistetuksi. Ei kaikkia, mutta yksi.

Vierailija
105/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on huumattu kerran Jyväskylässä London nimisessä baarissa. Siellä samassa paikassa on saanut myös monet kaverit tippoja tai jotain tälliainetta. Kannattaa nuorten naisten ihan oikeasti varoa, mulla oli onneksi porukka joka ei jättänyt yksin pakkaseen hullujen armoille.

Ja tosiaan olin juonut yhden alkoholi juoman kun lähti älli päästä ja jalat alta. Kusin mm housuun, oksensin päälleni ym. Ei todellakaan ollut alkoholi myrkytys.

Helvetin kammottavaa ajatella mihin oisin päätynyt jos oisin ollut yksin liikkeellä.

Alkoholimyrkytykseltä kuulostaa lukuunottamatta juomien matalaa määrää, mutta alkoholi saa myös unohtamaan.

Ei minulla ole aivot huonossa jamassa. Muisti toimii hyvin, koska en juo liikaa.

Eli et saa pimppiä? Vai?

Saan pimppiä ilman leponexia tai pameja, joten en käytä.

Vierailija
106/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö baareissa vieläkään ole juomissa kansia? Iät ja ajat tiedetty, että kannen läpi on vaikea tiputtaa juomaan mitään. Mutta kai baarit tykkää siitä, että ovat raiskaajien suosiossa?

Vierailija
107/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eede2 kirjoitti:

Eikö baareissa vieläkään ole juomissa kansia? Iät ja ajat tiedetty, että kannen läpi on vaikea tiputtaa juomaan mitään. Mutta kai baarit tykkää siitä, että ovat raiskaajien suosiossa?

Kantta on helppoa raottaa ja ne luovat väärän turvan tunteen.

Vierailija
108/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et saa pimppiä? Vai?

Saan pimppiä ilman leponexia tai pameja, joten en käytä.

Ah! Itsetyydytys on iloinen asia.  :)

Vierailija
109/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä poikamiehenä saan naista kun käytän hieman leponex+diapam jauhetta neidon juomaan. Sitten nippusiteet ja hommiin.

Sama. Muuten en saa keltä haluan, ja tykkään kyllä väkisin ottamisesta. Laitan aina teinien juomiin vähän "lääkettä", odotan että taju lähtee, panen ja otan kuvia, kuvat nettiin. Olen joskus jopa myynyt noita kuvia ja saanut rahaa jotka käyttänyt huumeisiin. Ollaan tehty tätä parin kaverin kanssa jo 15 vuotta.

Raiskasiko isäsi sinua, kun olit lapsi?

No ei tietenkään. Miksi kaikki aina kuvittelee, että pitää olla traumoja? Ihminen tekee mitä haluaa, jos hän todella uskaltaa olla elossa. Toisen ihmisen tappaminen on ihan sama asia kuin vaikkapa oven avaaminen. En näe mitään eroa. Miksi siitä pitäisi jotakin tuntea?

Koska niin se tutkimusten mukaan yleensä on.

Se, että jostain ihmisestä tulee esim. ihmisiä hyväksikäyttävä psykopaatti, vaatii geenien lisäksi traumaattisia kokemuksia. Siksi näiden huumajaraiskaajien, kuten muidenkin rikollisten kohdalla on hyvin yleistä, että traumoja on. Vaikka seksuaalista-, fyysistä-, tai henkistä väkivaltaa. Ja ehkä tuollaisen ali-ihmisen äidille on isi vaikkapa laittanut tippoja lasiin raskausaikana, jolloin pikku mikko-Petteri sai aivovamman, joka pistää aikuisena esim. raiskaamaan ilman omantunnon tuskia.

Vierailija
110/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eede2 kirjoitti:

Moi! Mä olen baarimestari!

T: Leponex plus pami mix

Vierailija
111/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se nyt sitä tarkoittaa jos nainen sammuu etttä PANE.

M45

Ja jos ei sammu niin tarjoat munakarvasavut.

Vierailija
113/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Ja jos ei sammu niin tarjoat munakarvasavut.

Tarjoat vain "tupakkaa joka on 60% tupakkaa 20% kannabista ja 20% munakarvoja. Kyllä sammuu varmasti.

Vierailija
114/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksissa on myöskin osoitettu vahva korrelaatio matalan älykkyyden ja moraalittomuuden/rikollisen käytöksen välillä. Eli huumaajaraiskaajat ovat usein vielä tyhmiä kaiken muun lisäksi.

Käyhän sellainen varmaan itsetunnon päälle, joten toisille pahan tekeminen saa hetkeksi aikaan kaikkivoipaisuuden tunteen, johon tyhmä varmaan jää helposti koukkuun. Tästä syystä sitten esim. raiskaavat naisia.

Minä osaan annostella nautinnon naiselle. Ja aina vien heidät bussipysäkille.

Hienoa. Kaikki päihteillä aivonsa pilanneet low iq-miehet eivät tuohon pystykään.

Vierailija
115/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Niin. Se on salainen kutsu siihen " pane pane mua! " Ja miksi lähettää tuollainen kutsu? Ja ei se järvi soutamalla kulu!

No ei varmasti sitähän se Pekka Seppänenkin sanoi. Hänkin pisti munansa sammuneiden ihmisen peräsuoliin. Hyvältähän se taatusti on tuntunut kummastakin osapuolesta. Mulle ainakin olis ihan sama jos JOKU imee mua tai laittaa kakkoseen, jos nukun humalaani pois. Teitäkö se muka haittaisi? Olette omituisen kaksinaamaista porukkaa. Kyllähän se niin on että Helsingissä ei olla paljon kuolemaa nähty ja koettu. Joku siellä on käynyt armeijan, mutta yksikään ei ole tappanut ketään. Paskahousuja.

Lääkkeet?

Vierailija
116/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Niin. Se on salainen kutsu siihen " pane pane mua! " Ja miksi lähettää tuollainen kutsu? Ja ei se järvi soutamalla kulu!

No ei varmasti sitähän se Pekka Seppänenkin sanoi. Hänkin pisti munansa sammuneiden ihmisen peräsuoliin. Hyvältähän se taatusti on tuntunut kummastakin osapuolesta. Mulle ainakin olis ihan sama jos JOKU imee mua tai laittaa kakkoseen, jos nukun humalaani pois. Teitäkö se muka haittaisi? Olette omituisen kaksinaamaista porukkaa. Kyllähän se niin on että Helsingissä ei olla paljon kuolemaa nähty ja koettu. Joku siellä on käynyt armeijan, mutta yksikään ei ole tappanut ketään. Paskahousuja.

? Vaikutat aika omituiselta! Huumaat naisia ja samalla haluat miten sinua pitää "laittaa" kakkoseen!? Ihan sekaisin olet ole kiltti ja mene hoitoon!!!

Vierailija
117/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

? Vaikutat aika omituiselta! Huumaat naisia ja samalla haluat miten sinua pitää "laittaa" kakkoseen!? Ihan sekaisin olet ole kiltti ja mene hoitoon!!!

Mikä on sekaisin? Teksi vai ajatukseniko? Oletko koskaan kuullut trollaamisesta?

Vierailija
118/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Eihän tuossa niin sanottu, että olisi itse tehnyt niin kellekään. Vaan että mielellään ottaisi sammuneena joltain letkua perseeseensä kuten moni muukin tässä ketjussa. Opetelkaa lukemaan.

Mikäs sen parempaa, kun sammuneena tai jonkun huumaamana saada yllätyksenä valkoista paksua takapuoleen. Nam nam ja win win.

Vierailija
119/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Mikä on sekaisin? Teksi vai ajatukseniko? Oletko koskaan kuullut trollaamisesta?

Teksi!? Siis taksi? Sinä nautit naisten huumaamisesta sekä nuorten miesten!?? Sinä olet ihan sekaisin. Laittelet ihmisten juomiin lääkkeitä kun samalla olet baarimestari! Sairas sairas sinä olet! Ja trollaaminen ei ole mitään verrattuna sinun tekoihin vaan se pelkkää harmitonta jutun heittoa! SINÄ HUUMAAT NAISIA JA NUORIA MIEHIÄ! SINÄ sitten viet ne kotiisi sinne kammariin missä teet HEILLE ne kuvottavat temput! Oi Herrasmiehenä sitten bussipysäkille viet. Vittu mikä sika olet!

Vierailija
120/161 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos väitetyistä huumaamisista ei edes ilmoiteta viranomaisille, niin mistä tiedetään, että tippoja on käytetty? Kun kerran suurin osa niistä testatuistakin on vain kännissä, ei huumattuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme