Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut aivan järisyttävää intohimoa?

Vierailija
10.03.2018 |

Minä elän juuri sellaista ensimmäistä kertaa elämässäni liki viisikymppisenä.

Olen todella kuumassa suhteessa. En olisi vielä 5 vuotta sitten uskonut että voin olla vartaloni kanssa näin sinut ja antaa palaa vaan intohimon hetkinä. Kiitos elämä!

Onko muut onnekkaampia ja löytäneet tällaista jo nuorena?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden miehen kanssa elämäni aikana. Se on mielipuolisen ihanaa. Kummastakaan miehestä ei tullut avo tai aviopuolisoa, mutta muistan nämä aina, elämäni hullut rakkaudet.

N45

Vierailija
22/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap pääsit tuohon mielentilaan että osaat ja uskallat hyväksyä vartalosi ja nauttia seksistä? Itse 43v ja seksielämä ja seksiminuus täysin hakusessa ja pilallakin. En vaan osaa enää nähä itteeni naisena, ketä kukaan haluis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämässäni, 49-vuotiaana. Tuo mies saa vieläkin sukat pyörimään jaloissani, olen nyt 52-vuotias. Valitettavasti emme näe kovin usein.

Vierailija
24/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tapasin nykyisen puolisoni 26-vuotiaana. Hän sytyttää sen minussa vielä 15 vuotta myöhemminkin.

Vierailija
25/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, miksi olla suhteessa ellei riudu kaipuusta kuin laiha nälkiintynyt kulkukissa. Kuumeinen olo, levoton, kun tulee töistä kotiin niin vetää rystysiä seinään, vähän helpottaa odottamisen hitaita minuutteja. Joka kilahdus odottaa viestiä häneltä ja kun se on joku muu niin tekisi mieli heittää puhelin seinään. Jossain kaupassa on samanlainen villapaita kun hänellä, sovittaa sitä että kaipuu hellittäisi edes hetken, siitä puuttuu tuoksu ja paita on pettymys. Vaikka riutumisessa on varmuus, että suhde jatkuu ja kehittyy omalla painollaan niin oma mieli kehittää tuhannet esteet ihan vain worst case scenariot. Odottaa parvekkeella tuntia ennen treffejä, että näkisi heti miehensä kiiruhtavan kohti taloa, hiukset märkinä ja raikkaana. Odotus, odotus, minuutit, minuutit. Kokeilee itseltään pulssin vaikka jyskytys tuntuu korvissa asti. Kävelee huoneessa ja heittäytyy välillä sohvalle, käsivarsi silmien päälle ja yrittää edes hetkeksi olla odottamatta, miettimättä ja ihan turhaan.

Alkuajat olivat ihanan kamalia. Nyt ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa ja se, että ollaan yhdessä on tuonut rauhaa, tasaisuutta. Mutta työpäivän aikana tunnen levottomuutta kun emme ole yhdessä, kun puhelin soi, vastaan heti ja piilotan puhelimen hiuksiini, kumarrun puhumaan ja teen meille kuplan. Kaikki muu unohtuu, joka solu kääntyy mieheni puoleen. Ääni, tuoksu, läheisyyden voimakas kuumotus, en tiedä mistä tämä johtuu. Se aaltoilee, välillä aalto loivenee ja välillä se kaatuu ylleni ja hukuttaa. Ihan kuin minulla olisi merellä vain yksi ajopuu mihin tarttua.

Vierailija
26/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehillä ollenkaan näitä?

Vierailija
27/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi kokenut, ensimmäistä kertaa yli nelikymppisenä.

N

Vierailija
29/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus tuollainen suhde, mutta kaikki muu intohimon ympärillä olikin täyttä paskaa. Kahdeksan kuukautta sitä kesti.

Vierailija
30/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa oli kerran. Se oli kuin rakkausromaaneista. Sivu sivulta käänyttiin, kunnes loppui muste kesken.

Vierailija
31/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen kokenut. Yhteen emme päätyneet milloinkaan. Ehkä tuo intohimo olisi ajan kanssa laantunut, jos olisimme jakaneet arjen..

Vierailija
32/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tapasin tämän miehen jo 26v:nä ja se oli molemmilla menoa kertaheitolla. Ei meistä lopulta tullut paria mutta seksi oli jumalaista! Elämä vei erilleen 16 vuodeksi mutta emme koskaan unohtaneet toisiamme ja lopulta tapasimme uudelleen - ja kaikki oli edelleenkin yhtä ihmeellistä! Ei olla pari vieläkään mutta intohimo pitää meidät yhdessä ikuisesti, nyt jo 31 vuotta siis takana!

Sama. Nyt 16 vai joko 17 vuotta takana, ja tuskin koskaan unohtuu. Pisin yhteydenpidoton aika noin vuoden. Elämän syvimpiä henkisiä kokemuksia. Onneksi saanut kokea tällaista, vaikea selittää sellaiselle joka kokenut hyvää normiseksiä mutta ei ehdotonta yhteyttä, rauhaa, hyväksyntää, halua.

Vierailija
33/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut, ja onhan se hullua todeta että rakkausromaaneissa kerrottua hullua vetovoimaa oikeasti on olemassa. Kun olen kertonut muille, ei kukaan ole edes uskonut. Vastaanotto on kuin olisin kertonut yliluonnollisesta kokemuksesta.

Sitä se tavallaan onkin. Ymmärrän. Moni ei ymmärrä

T. 32

Vierailija
34/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ensi silmäyksellä tiesin että tuo. Pahaksi onneksi olin naimisissa toisaalla. Pari vuotta tappelin vastaan mutta lopulta luonto ajoi tikanpojan koloon niin sanotusti. Kun hän suuteli mua, sielu lauloi hoosiannaa. Olin tullut kotiin, sellaiseen kotiin jota en tiennyt olevankaan. Ollaan edelleen yhdessä ja edelleen sulan suudelmasta, vaikka hulluin vaihe onkin vähän laantunut. En ihmettelisi, vaikka tämä rakkaus kestäisi lopun ikää.

Vierailija
35/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, vähän alle nelikymppisenä jolloin vasta ymmärsin miten hienoa seksi voi olla. Siihen asti pidin sitä tylsänä ja jopa ikävänä, mutta oli vain ollut vääriä partnereita. Intohimo pysyi yllä kymmenisen vuotta. Sitten saattoi hormonit tehdä tehtävänsä. Tarkoitan, että intohimo ei ollut vain rakastumisvaiheen hurmaa. Rakastuminen tuli kuvioihin vasta myöhemmässä vaiheessa suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän